טיפולי PRP שיער במחיר משתלם והצלחה מדהימה

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

טיפולי PRPעולם השתלות השיער הופך לפופולארי ומבוקש בכל יום שעובר. העובדה שיותר ויותר אנשים, בישראל ובעולם כולו, רואים הצלחות כבירות לאחר תהליך השתלת שיער ומקבלים בחזרה את הביטחון העצמי שאבד להם בעקבות ההתקרחות, הופכים את תחום ההשתלות למתפתח ומתקדם ביותר.

אחד מן התחומים המתקדמים ביותר בעולם ההשתלות הוא טיפול ה-PRP. המדובר בטיפול רפואי טבעי, אשר מביא לאחוזי הצלחה רבים בכל הנוגע להאטת ההתקרחות ולסיוע בהצמחת השיער חדש לאחר השתלה, כחלק מתהליך הריפוי. מהם טיפולי PRP שיער מחיר הטיפול והדברים שכדאי לשים לב אליהם- כולם מכונסים בשורות הבאות באדיבות מומחי HAIRPOWER.

 

מה זה טיפול PRP?

טיפול PRP לשיער, או בשמו המלא  PLATERT RICH PLASMA ובעברית, 'פלסמה עשירה בטסיות', הינו טכניקת טיפול, הלוקחת דם מועט מן המטופל, מבצעת בו תהליך ייחודי, היוצר סרום מזוקק, של נוזל פלסמת הדם, עשיר בטסיות, שכאשר הוא מוזרק חזרה לגוף, הוא מסייע בבניית והאצת צמיחה. אומנם אנו מדברים כאן על הצמחת שיער אבל מקור טכנולוגיית הריפוי באמצעות PRP, מוכרת וידועה מתחומי רפואה רבים, ביניהם תחום האורטופדיה של הסרום המיוחד, עוזר בבניית ושיקום עצמות ואיברים שנפגעו.


מהו התהליך המבוצע ב-
PRP?

דם האדם מורכב בין השאר מתאי דם אדומים, תאי דם לבנים, טסיות דם, פלסמת הדם ועוד ועוד חומרים. לכול מרכיב, התפקיד הייעודי והייחודי לו. תפקידה של פלסמת הדם, המתאפיינת בצבע השקוף צהבהב, הוא לשאת על גביה את תאי הדם ולהעבירם ממקום למקום. בנוסף, הפלסמה עשירה בטסיות דם ובחלבונים ייחודיים, אשר תפקידם לווסת חומרים בגוף ולבנות ולעורר תאים, כמו תאי גזע ולסייע בתפקודם התקין. כמו כן, הפלסמה גם מכילה הורמוני גדילה וצמיחה חשובים. באמצעות מכונה בעלת צנטרפוגה מיוחדת, אפשר לבודד מדם שנשאב מהמטופל עצמו, את הפלסמה העשירה בטסיות, משאר חלקי הדם.

לאחר בידוד הפלסמה העשירה בחלבונים, ניתן להזריקה אותה חזרה לאזורים שונים בגוף האדם. במקרה זה לאזור הסובל מהתקרחות – תוזרק הפלסמה חזרה לקרקפת. נשוב ונזכיר, זהו תהליך טבעי ולא מוזרקים שום חומרים חיצוניים ולא מעורבים שום חומרים כימיים כאלו ואחרים אלא רק דמו של האדם עצמו. כאמור, הסרום המרוכז מוזרק כאמור לקרקפת והחלבונים וההורמונים מתחילים את פעולת הבניה וגירוי והערת תאים רדומים, במקרה זה, תאי הגזע בבסיס זקיקי השיער. בנוסף, זרימת הדם לאזור הקרקפת עולה, כך שיותר חומרי הזנה חשובים, מגיעים לאזור ומסייעים בתהליך הבניה ומעודדים צמיחת שערות חדשות.

 

טיפול PRP שיער מחיר מתי והיכן ניתן לבצע?

טיפול PRP יכול להיות כחלק מקדים מהמלחמה באיבוד השיער, כחלק מהניסיונות הראשונים לבלום את תהליך ההתקרחות. אך כיום הוא משמש בעיקר כטיפול משלים ומסייע בהצלחה צמיחת שיער לאחר השתלה. במקרה הראשון, טיפול PRP יכול לעודד צמיחה מחודשת של שיער, במקרה של נשירה והוא נחשב לטיפול היעיל ביותר, מבין כל התרופות או התכשירים, המבקשים למנוע נשירת שיער. יחד עם זאת, נהיה הוגנים ונציין, שעל אף יעילותו הרבה, הוא עדיין לא נותן תוצאות מובטחות ומוצלחות כמו השתלת שיער עצמה.

לכן, בקליניקות מתקדמות, בייחוד בקרב מרפאות מובחרות בטורקיה, הנחשבת למעצמה העולמית בתחום השתלות השיער, החלו משלבים את טיפול ה-PRP כחלק מטיפול השתלת השיער עצמו. המטרה המרכזית של הטיפול, היא לסייע לקליטתם, של זקיקי השיער החדשים שהושתלו באזור ההתקרחות, להזין אותם, לעורר תאי גזע בבסיס הקרקפת, כדי שיצמיחו שיער חדש וכן להמריץ את הדם כדי להביא את יתרונותיו לסייע בהצלחה גבוהה וטובה יותר של תהליך ההשתלה, קליטת השיער וצמיחתו מחדש, לצורך קבלת שיער מלא ושופע.

 

היכן מבצעים טיפול PRP?

יש חשיבות רבה למיקום בו מתבצעים טיפולי PRP. למרות שמדובר בטיפול טבעי ובטוח,  אשר אין בו כמעט תופעות לוואי, עדיין מדובר בטיפול כירורגי לכל דבר, הדורש התייחסות שכזו. כמו כן, לצורך התהליך עצמו נדרש שימוש בציוד מתוחכם, מורכב ויקר, שאין בכל מקום. זה לא הזמן והמקום לעגל פינות ולכן, חובה לבצע טיפול שכזה במרפאות או מרכזים רפואיים ובאמצעות רופא. לא אחות (היא יכולה כן לשאוב את הדם), לא מטפל ולא מומחה מטעם עצמו. רק רופא. כמו כן, מומלץ לערוך את הטיפולים בקליניקות ובמרפאות מוכרות וידועות, השומרות על סטנדרט גבוה, בתחום הטיפול, ההיגיינה והשירות.

טורקיה, נחשבת למעצמה המתקדמת בעולם בנושא השתלות השיער, בכלל ותהליך טיפול PRP שיער מחיר משתלם. מיטב הרופאים והמומחים בעולם, פועלים במדינה והם מציעים את הטיפולים הטובים והמתקדמים ביותר , במחירים המגיעים לכחצי מהמחירים הנלקחים לתהליך פשוט יותר בישראל. במיוחד ממומלץ לנסות ולהקפיד לערוך את הטיפול בקליניקות בהם ישראלים רבים כבר ערכו את הטיפולים בעבר ויצאו מרוצים.

 

למי מתאים טיפול PRP?

למרות שרוב האנשים העושים השתלת שיער אלו גברים, הרי שטיפולי PRP נעשים ויעילים גם אצל נשים, שם מאפייני ההתקרחות שונים ומאופיינים יותר בדילול השיער ולא באיבוד מוחלט שלו. הטיפול יעיל בכל גיל ובכל רמת התקרחות. כמובן, שבאופן טבעי, ככל שתהליך ההתקרחות בראשיתו או שהיקף האזור המאבד שיער מצומצם יותר, הטיפול יהיה אפקטיבי יותר ויביא לתוצאות מהירות וטובות יותר.

אך כאמור, גם במקרים מורכבים וקשים יותר, הדורשים השתלת שיער רב, ל-PRP תפקיד מרכזי בעידוד הצמיחה של שיער חדש ובהצלחה הכללית. לכן, מרפאות מתקדמות רבות, מבקשות מהמטופלים גם לפני תהליך ההשתלה וגם לאחר השתלת השיער, לבצע טיפול PRP, כדי לעודד את צמיחת השיער הבריא. לעיתים יבוצעו גם 3 טיפולי PRP לאחר ההשתלה, כחלק מחבילה כוללת ושלמה.

 

 

PRP שיער מחיר

מחיר טיפול PRP משתנה כאמור על פי היקף וגודל האזור בו נעשה הטיפול. יש לזכור, כי מדובר בהליך יקר ומורכב, העושה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ולכן נושא עלות גבוהה. ועדיין, בטורקיה בה לא רק איכות הטיפול נחשבת לטובה ביותר אלא גם מחירי השתלת שיער, נחשבים לטובים ביותר, מחיר טיפול PTP, יהיה כמחצית המחיר בישראל.

מחיר ממוצע של טיפול בטורקיה, יעלה כ-1000 ₪ והוא תלוי כמובן גם באיכות וברמתו של הרופא ובביקוש אליו. במקרה שאתם מזהים מחירים נמוכים משמעותית מסכום זה- בררו טוב מאוד, מי עומד מאחורי הקליניקה המציעה ומהם בדיוק השירותים שהיא מעניקה. כאמור, ברבים מן המקרים,  לתהליך טיפול  PRP שיער  מחיר  חלק  מחבילה כוללת של תהליך השתלת השיער המלא.

 

אתם לא לבד

במקרים רבים, ההשתלות בטורקיה נעשות באמצעות חברות ליווי ישראליות. למעשה, זוהי האופציה הפופולארית והמקובלת ביותר כיום. זהו פתרון מצוין לביצוע התהליך בצורה פשוטה, קלה ויעילה והוא מגשר על פערי השפה, תהליך ההתקשרות מול הרופאים ומתן המעטפת כולה הכוללת לוגיסטיקה, טיפסולוגיה, טיסות, שהיה במלון ושהות כל תהליך ההחלמה במדינה.

בדקו האם חברת הליווי שלכם, כוללת את שירות ה-PRP והאם המחיר כולל בתוכו את הטיפול. זהו טיפול מתקדם כך שהוא יכול להיות אבן בוחן עבור רצינות ואיכות החברה המלווה והקליניקה הרפואית עימה היא מתקשרת בטורקיה. אם הטיפול אינו מוצע, זה אומר דרשני.

חברת HAIRPOWER הינה חברה המלווה ומארגנת במשך שנים רבות, השתלות שיער עבור ישראלים רבים, במרכזי השתלות השיער המובילים בטורקיה, המקנים איכות טיפולית גבוהה במחיר משתלם. אנו מציעים ללקוחותינו טיפול PRP שיער מחיר משתלם במיוחד, שיוביל להצלחת השתלת השיער כולה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!