מחיר השתלת שיער והמשמעות שלו

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

מחיר השתלת שיער נתחיל דווקא בנקודה הסופית: מחיר השתלת שיער אינו זול במיוחד. זאת אומרת, גם פה יש זול יותר וזול פחות, כפי שנראה בהמשך, אבל בכל מקרה, הוא אינו זול, כמו טיפולים קוסמטיים אחרים. האמת, זהו אינו טיפול קוסמטי כלל ועיקר. אומנם הוא יהפוך אתכם ליפים יותר וישפר את ביטחונכם העצמי אבל הוא לא רק תהליך קוסמטי. למעשה, הוא תהליך כירורגי רפואי בכל מובן וככזה ובדומה לתהליכים רפואיים דומים- הוא אינו זול בעיקרו.

ואם כל זאת, הרי שכשאנחנו באים לדבר על מחיר השתלת שיער, נמצא סקאלה די רחבה של מחירים. תכף נעמוד על המשמעות של טווחי מחירים אלו ומה הם מסמלים ומרמזים לנו, אבל רגע לפני שנעשה כן, ראוי שנבין לעומק, מה אנחנו עומדים בעצם לבצע בתהליך ובפרוצדורה הקרויה 'השתלת שיער'.

 

יש שיער ויש שיער

בבסיסה, השתלת שיער הינה כאמור תהליך רפואי, אשר במסגרתו אנו משתילים שיער בנקודות בהן כבר לא צומח לנו שיער – משמע באזורים קירחים. אזורים אלו יהיו לרוב בצדעיים של הראש, מה שמכונה בפי כולם ה'מפרצים' המתרחבים יחד עם נסיגת קו השיער הקדמי וכן במרכז הקרקפת, במה שמכונה נזר או כתר הקודקוד.

אנחנו מכירים איך נראים רוב הקרחים, יש להם שיער מלא בצדדי הראש ובאחורי הראש מעל העורף, כאשר החלק הריק משיער, הוא בקדמת הראש ובמרכזו. אפילו אלו שמגלחים את הראש כולו, כדי להקנות מראה חלק אחיד, באם לא יתגלחו שוב ושוב, צידי הראש והעורף יחזרו לצמוח. זה קורה בגלל,  שבניגוד לשערות באזורים המקריחים, הנחשבים חלשים ומתים בקלות, השיער בצידי הראש ובחלקו האחורי, חסין, אמיד, אינו מושפע ממשתנים סביבתיים ולפיכך גם אינו נושר.

נושא זה חשוב להכרה כדי להבין את תהליך ההשתלה. שכן, אם באזורים אלו השיער שלי חזק ומלא, הרי שמתאפשר "להשאיל" מעט ממנו ולהשתיל במקומות שאין בהם כלום. זהו השיער שלי הטבעי, אותו צבע, אותו סגנון וצורה ועם יכולת טובה להיקלט, באופן טבעי. מושלם.

 

איך מבצעים את השתלת השיער

לאורך השנים, היו שיטות רבות שעשו שימוש במתודה של השאלת שיער ממקומות מלאים והשתלתו במקומות ריקים. לאורך הזמן, שיטות אלו הולכות ונעלמות, שכן הם התבססו על לקיחת פסים או רצועות שלמות של שיער והשתלתו באופן מהיר כפס אחד. זוהי שיטה מהירה מאוד אך בפועל, היא גרמה לצלקות נרחבות מאוד, שהיה קשה להעלים מן האזור שממנו נלקחו השערות. כך קרה שהאזור הקרח הפך מלא שיער אבל באזור שהיה מלא, נפערו כעת חורים עצומים, שלעולם לא יתמלאו בשיער   (זקיק שיער שיצא, לא יתמלא באחר).

לכן, השיטות הישנות נעלמו כמעט כליל (אם תתקלו בשיטה כזו עדיין, וניתן עדיין למצוא קלינקות שנוהגות כך, גם בישראל -תברחו ממנה כמו מאש) ובמקומה צמחה שיטה הנקראת FUE. גם שיטה זו, מתבססת על לקיחת שיער מאזורים מלאים אלא שעל פיה אנו קוצרים זקיקים בודדים ולא פס. כך, המראה של השיער מאחור או מהצדדים, נותר ללא פגע. הזקיקים האלו, שנחשבים לחזקים, מושתלים אחר כבוד באזורים החדשים.

ההשתלה עצמה נערכת באמצעות ניקוב תעלות בראש, שם יושתלו הזקיקים באמצעות עט מיוחדת, המחדירה אותם לתוך התעלות. בשיטות מתקדמות יותר, ישנו מכשיר אשר מבצע במקביל גם את חיתוך התעלות החריצים וגם את ההשתלה ובכך הוא מקצר את זמן ההשתלה (אך לא בהכרח מניב תוצאות טובות יותר). הפציינט עצמו, נמצא ער כל הזמן אך הוא אינו מרגיש דבר, שכן ראשו עובר הרדמה מקומית. הצפיפות ואזורי ההשתלה כמו גם תכנון קווי ההשתלה, נקבעים על ידי הרופא ומתחשבים בכיווני צמיחה, סוג השיער והרצון לקבל מראה טבעי ככל האפשר.

 

התהליך כמשפיע על מחיר השתלת שיער 

כפי שמובן כעת גם לכם, זהו תהליך ארוך ומורכב, שדורש דייקנות רבה. במקרים בהם האזור הוא גדול, התהליך יכול לקחת גם 10 שעות. צרפו לכך את כל נושא המכשור, הצוותים, הקליניקה, הייעוץ והאבחון המקדימים של הרופא והתכנון של מראה השיער, שנערך גם הוא בפגישה מקדימה ותבינו עד כמה מושקע זמן רב בסוגיה.

אלא שחשוב להבין עוד משהו. ניתוח השתלת השיער עצמו הוא אומנם שיא התהליך אך הוא משבצת אחת בשביל ארוך מאוד, המתחיל עוד בשלב האבחון המקדים ובטיפולים כירורגיים עוד לפני ההשתלה עצמה. טיפול אחד שכזה הוא ה-PRP. זהו הליך בו נשאב דם מן המטופל בכמות קטנה יחסית. הדם מוכנס לסרכזות אשר מבצעות בו תהליך בסופו הוא מזוקק לסרום המכיל בעיקר טסיות דם. לטסיות יכולות ריפוי והצמחה מחדש של תאים. ומשכך, הסרום המרוכז, מוזרק בנקודות קטנות, לאזורי ההשתלה המיועדים.

גם לאחר תהליך ההשתלה עצמו, ידרשו עוד טיפולי PRP, לרוב כשלושה במספר, שיתפרסו לארוך התקופה עליה ימליץ הרופא. בנוסף, לאחר ההשתלה, תצטרכו לשהות באזור הקליניקה, כדי להגיע ולקבל טיפולים משלימים. אפילו חפיפת השיער תעשה בשיטה מיוחדת בקליניקה. כל הסדרות של הטיפולים האלו, מאריכים מאוד את התהליך כולו ובצדק ולטובתכם והם משתקפים גם במחיר.

 

אז מהו מחיר השתלת שיער?

עוד רגע. חשוב שתדעו להביא בחשבון משתנה נוסף. בעצם כל נושא השהיה שלכם, שאינה קשורה לתהליך הרפואי עצמו. אנחנו מדברים על הליווי, הייעוץ והבדיקות עוד בישראל, על טיסות הלוך וחזור, שהיה של כשבוע-שבועיים בבית מלון בחו"ל, הסעות, טיפול בפרוצדורות ובטפסים גם בארץ וגם בטורקיה אל מול מגבלות השפה, ביטוחים וליווי לאורך התקופה הארוכה שלאחר חזרתכם לארץ. כולם נושאים עלויות רבות. לרוב, עלויות אלו יגולמו במחיר הכולל אבל חשוב שתבררו האם אכן הדבר כך.

נתמקד רגע, בנקודה האחרונה, זו של הליווי גם בשנה שלאחר הניתוח. צריך לזכור שבסופו של דובר מדובר בהליך ניתוחי. בעיות רפואיות נדירות ביותר אבל הן יכולות לקרות. לכן, חשוב שתוודאו מראש, שלחברה המלווה אתכם בפרוצדורה בחו"ל יש גם מערך תמיכה וסיוע, גם בעת החזרה לארץ, למקרה שתדרשו. בקיצור, שיש "אבא ואמא" לתהליך כולו והם יוכלו לקשר אתכם לייעוץ או עם הרופא בחו"ל או עם רופאים בישראל שהם בקשר עימם.

אז הנה מחיר השתלת שיער:

אחרי שהרחבנו כל כך הרבה, הנה התשובה לשאלה: מחיר השתלת שיער בטורקיה ינוע סביב 15,000-25,000 ₪. סכום זה מושפע בראש ובראשונה מכמות הזקיקים שיש לשתול (עלות כל זקיק היא בערך כ-2.5 יורו) ומגודל האזור בו נצרכת השתלה. יש גם משמעות לאיכות הרופא ולמידת מומחיותו והיותו חלק מרשימה מצומצמת של "רופאי על" בתחומם בטורקיה. אגב, בנושא זה, לא הינו ממליצים לחסוך. מדובר על השפעה של כמה אלפי שקלים בודדים תמורת הידיעה שמי שמטפל בכם בטיפול כל כך מרכזי ומהותי, הוא מהטובים ביותר.

כדי לקבל פרופורציה, המחיר בישראל יעמוד על כמעט כפול וינוע בין 25,000-35,000 ₪. יש לזכור, שלרוב, "המחיר הטורקי" יכלול גם הוצאות טיסה, שהיה במלון ועוד הוצאות נלוות. עד כדי כך מחיר השתלת שיער בטורקיה זול יותר ועדיין האיכות אינה נפגעת ואתה מקבל שירות מהטובים בתחומם בעולם. אגב, במידה והמחיר בטורקיה צולל עוד יותר, נגיד מתחת ל-10,000 ₪, על תתלהבו. דווקא תתרחקו. כאמור, בכל זאת מדובר בתהליך ארוך ומורכב שעלות רבה בצידו. זול מידי, באופן קיצוני, זה אומר שהרופא שלפניכם אינו מקצוען ומעגל פינות בתמורה למחיר נמוך.

 

לא להיות או להרגיש לבד

השתלת שיער היא תהליך חשוב ומרכזי עבורך. גם מעורב פה כסף לא מועט וכמובן קיימים חששות. העובדה שהתהליך כולו קורה בארץ זרה עם שפה ותרבות לא מוכרים ועם תהליכים בירוקרטים שונים ומשונים, לא מקילה על העניין. לכן חשוב שתסתייע בחברות מקצועיות שזו ההתמחות שלהם. HAIR POWER הינה חברה שכזו. אנחנו מתמחים בתחום השתל.ות השיער בטורקיה ועובדים עם הרופאים המומחים ביותר ובשיטות המתקדמות ביותר. איננו מזניחים ם את הצד הנלווה להשתלה עצמה ומעניקים לך מעטפת נעימה ומלאה. דבר איתנו ונעניק לך מחיר השתלת שיער משתלם במיוחד.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!