השתלת שיער המלצות ומה צריך לדעת לפני

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער המלצותהמהפכה העולמית בתחום השתלת שיער, זו שמשנה חיים של כל כך הרבה אנשים, הסובלים מהתקרחות וכל המטענים הנלווים אליה, הביאה לפריחה של שוק השתלות השיער. גם הישראלים, לא נותרו מאחור ורבים מבצעים השתלות שיער וחוזרים מאושרים.

אלא שלצד אלפי אנשים מרוצים, קיימים גם כאלו שהתאכזבו או שמרגישים מרומים. ככה זה, כאשר לצד חברות מקצועיות ואיכותיות המלוות את המושתלים בחו"ל, קיימים גם חברות חלטוריסטיות או לא מקצועיות בעליל, הרוצים רק לנצל את הטרנד על מנת להרוויח כסף על גבם של אנשים תמימים שרק רוצים לשפר את אורח החיים שלהם. יש מספר דרכים כדי לנסות ולדעת מראש או להבטיח את איכותה של חברת הליווי שתסייע לך בתהליך השתלת שיער המלצות או בירורים מוקפדים, הם כמה מהשיטות. הנה עוד כמה טיפים.


חברות ליווי וסיוע בתחום השתלות השיער

עוד בטרם ניגע בטיפים לתהליך נכון של השתלת שיער המלצות והדרכים לבחור נכון, נבין רגע מהם תפקידיה של חברה העוסקת בליווי ישראלים בתהליך ההשתלה. לצערנו, ביצוע השתלות שיער בישראל, איננה דבר מקובל או רצוי. המחיר הנגבה כאן, בארצנו הקטנטונת, גבוה פי 2 ויותר מאשר במרכזים עולמיים מוכחים בתחום ומנגד, לרוב, הרמה המקצועית נמוכה הרבה יותר. דבר ברור זה, מביא ישראלים רבים, כבר שנים, לבחור בטורקיה, הנחשבת למלכה הבלתי מעורערת של התחום, לביצוע השתלת השיער שלהם.

יש אבל לכאורה, הכל מושלם בטורקיה. רמה מקצועית גבוהה, הצלחות מוכחות ומחיר משתלם. איפה הבעיה? היא נובעת בעיקר מהעובדה שכמובן מדובר במדינה זרה, עם שפה זרה, שההתנהלות שלה, גם היא זרה לנו. במיוחד, כאשר אתה עוסק בהליך רפואי לכל דבר, אתה חייב להרגיש בטחון שאתה יודע בדיוק על מה מדברים איתך, אתה יודע להתנהל נכון מול כל הגורמים והמוסדות במדינה, לחתום נכון על הטפסים, להיות בקשר ולהרגיש בנוח, גם בתקופת ההתאוששות שלאחר ההשתלה וכד'. כעת בואו נודה על האמת, רובנו לא כאלו.

לכן קמו חברות ישראליות, המתווכות, מסייעות ומלוות את הרוצים לבצע השתלה בטורקיה, לאורך כל התהליך. החל מיצירת קשר עם הרופאים והמרפאות שם, עבור בבדיקות מקדימות בישראל, ארגון הטיסה והשהיה, ההתנהלות מול גופים שונים במדינה, הביקור במרפאות והתכנון המקדים של תהליך ההשתלה, תכנון צורת וסגנון השיער, ביצוע ההשתלה עצמה, ליווי תהליך ההחלמה בטורקיה ושמירת קשר עם המרפאה, גורמים לאורך התקופה ארוכת הטווח שלאחר ההשתלה ועוד.

יש חשיבות עצומה לכל נושא בחירת החברה המתווכת של השתלת שיער, המלצות הן עניין חשוב בכל הנוגע לתהליך הבחירה, כמו גם בדיקה וחקירה מקיפה. הרי זהו צעד גדול עבורכם ואסור לזלזל בו. הנה עוד כמה נקודות:


השתלת שיער המלצות – בחירת רופא

בסופו של דבר, זהו החלק החשוב ביותר. הרופא, מקצועיותו, איכויותיו, מיומנויותיו וניסיונו, הם אשר יקבעו האם השתלת השיער תצליח, ברמה הרפואית והאם אתם תהיו מרוצים מהתוצאה (לא תאמינו כמה מאוכזבים יש מכך שהראש שלהם מלא שיער אך הם אינם מרוצים מצורתו הלא טבעית של השיער, המקנה להם מראה מוזר). חברות רבות מקיימות קשרים עם רופאים, מרפאות, ומרכזים רפואיים בטורקיה ויש כאמור, חשיבות לאיכות הרופאים שם.

כדאי להיות בטוח שהרופא עימו עובדת החברה שבחרתם בה, הוא רופא מומחה בעל שם עולמי. כדאי אפילו שעלות ההשתלה תהיה גבוהה במעט בשל כך (זכרו, שגם כך, מחיר ההשתלה נוח מאוד). איך תבררו את איכויות הרופא שיבצע את השתלת שיער המלצות-היא התשובה. שאלו חברים ישראלים שכבר עברו תהליך דומה. בררו האם חזרו מרוצים מהתהליך ומהתוצאה וכן מהתנהלות המרכז הרפואי כולו.


רופא מוכר בישראל להשתלת שיער

מציאת רופא בעל שם עולמי, היא לא דבר מסובך. ברשת האינטרנט מופיעים דירוגים של המומחים הגדולים בתחום (כאמור, רבים מהם מרוכזים בטורקיה). ניתן כמובן למצוא גם שמות רופאים בפורומים שונים. אולם אנחנו ממליצים לנסות לבחור ברופא שהוא דמות מוכרת בקהיליית מושתלי השיער בישראל. למה? כי רופא שכזה, רוצה להמשיך לעסוק ולפעול עם החבר'ה מישראל. אנחנו נחשבים לצרכנים טובים ולכאלו שמבצעים השתלות שיער רבות. לכן הוא ימשיך להשקיע, בלקוחות הישראלים, כדי שאלו ימשיכו להמליץ לחבריהם הבאים. עניין של שיווק.

 

אנשים דומים לכם

בתהליך השתלת שיער המלצות של אנשים היא דבר חשוב, אבל חפשו גם אנשים שנראים כמוכם. לא, לא באמת כמוכם אלא כאלו שמצב השיער שלהם היה דומה לכם. אתם יכולים לחפש אותם בפורמים ישראליים או לבקש תיעוד ותמונות הנמצאות בחברות הליווי והתמיכה הישראליות (אל דאגה, התמונות שומרות על חיסיון המטופלים). התמונות לא רק מראות בעיה דומה לשלכם אלא גם מציגות את "האחרי". איך המראה לאחר ביצוע ההשתלה. תוכלו ללמוד על איכותה ובעיקר על המראה המתקבל. האם הוא טבעי? מלא? סימטרי מידי (דבר שהרבה אנשים נופלים בו, ומקבלים מראה לא "אמיתי")? וכד'


מה כולל מחיר ההשתלה?

כמו בכל ענף או שוק יש כמה מסלולים שאתם יכולים לבחור בהם. ההמלצה שלנו היא גורפת: בטורקיה, כמו בטורקיה, לכו על "הכל כלול". למה? כי הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק איתו, גם לפני ההשתלה ובטח שלאחריה, הוא בעניינים מנהלתיים ולוגיסטיים. לכן, חברות תמיכה רבות מסדרות לכם את כל התהליך מא' ועד ת'. ההתקשרות עם הרופא עוד מהארץ, טיסות הלוך חזור, הסעות ברחבי המדינה, לינה וארוחות (על פי הבסיס שבחרתם) ליווי בטורקיה, התנהלות מול המרפאה וכן מול המערך התומך שלה לאחר הטיפול ועוד ועוד.

מנגד, יש חברות שלא יציעו הכל, או שמשהו פתאום יהיה חסר. בדקו זאת היטב. בררו מה המחיר כולל בדיוק. והאם הדיל שלכם הוא שלם באמת או שתצטרכו להסתדר בכוחות עצמכם (מאוד לא מומלץ). גם פה, בדומה להשתלת שיער המלצות, הדרך הטובה ביותר לדעת איזו חברה מצטיינת ברמת המעטפת היא לשאול חברים מרוצים.


השתלת שיער המלצותהשתלת שיער המלצות – מחיר

כבר ציינו שמחיר השתלה בטורקיה הוא נוח מאוד. זה טוב ויפה. אבל עדיין צריך לזכור שמדובר בתהליך רפואי לכל דבר, המבוצע על ידי כח אדם רחב ואיכותי, העושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ויקרות. לכן, אם נתקלתם במחירי השתלות לא הגיוניים או נמוכים במיוחד, תסתכלו למעלה על הנורה האדומה מעל הראש שלכם. בסופו של דבר, "אין ארוחות חינם". ככלל, נמליץ לעיתים לשלם עוד כמה שקלים בודדים, כדי להבטיח טיפול טוב יותר עבורכם. בינינו, אתם הולכים לעשות תהליך שישנה את חייכם. לא תשקיעו בו עוד קצת?

 

ליווי לאורך כל הדרך

שיאו של כל המהלך שלכם הוא ההשתלה עצמה. אבל התהליך עצמו ארוך הרבה יותר. הוא מתחיל עוד בישראל, בבדיקות המקדימות ובעיקר ממשיך לאחר ההשתלה. בימים הראשונים שלאחריה, עוד תשהו בחו"ל לצורך בדיקות, תהליך ההחלמה וטיפולים משלימים אבל לאחר שתחזרו לישראל, חשוב שלחברה שמלווה אתכם, תהיה נציגות מקצועית גם בישראל. ודאי יהיו לכם שאלות של "אחרי": מה מותר לעשות? מתי? האם זה בסדר המראה שלי כעת? וכד'. זה טבעי לגמרי וחשוב לזכור שהצלחה מלאה של השתלה נמדדת רק לאחר כשנה.

למרות שהתהליך נחשב לבטוח, כמו בכל הליך רפואי, יש לפעמים תופעות לוואי נדירות. לפעמים אפילו יכולים להתעורר כאבים קלים. בשל כל אלו, חשוב שיש נציגות ישראלית מקצועית, שתהיה אוזן קשבת עבורכם אבל גם תיתן לכם מענים ואפילו תוכלו ליצור קשר עם הרופא מבצע ההשתלה ולהתנהל מולו בשפתו. לכן חפשו בהשתלת שיער המלצות גם אחרי חברות המעניקות תמיכה מלאה לאחר ההשתלה ואנשים רבים, ישמחו לספר לכם גם על מידת שביעות הרצון שלהם מהתהליך הליווי גם בישראל.

HAIRPOWER הינה חברה ישראלית מובילה, המתאמת, מלווה, מסייעת ותומכת בישראלים המבקשים לבצע השתלת שיער בטורקיה. טרם תקבל החלטה ולאחר שתקבל בנוגע לתהליך השתלת שיער המלצות, נשמח לסייע לך ללמוד את הנושא לעומק ולהתכונן בצורה הטובה ביותר.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!