השתלת שיער ללא צלקות במחיר שפוי

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

 

השתלת שיער ללא צלקותהתקרחות היא תופעה פיזית מביכה שפוגעת בביטחון בעצמי ובדימוי העצמי. אורח החיים המודרני הביא אותנו למצב אבסורד בו גברים רבים מתחילים להתקרח כבר במהלך שנות העשרים. הרפואה המודרנית טרם הצליחה לפתור את בעיית ההתקרחות, אך היא כן מצליחה לעכב אותה ולהציע טיפולי השתלת שיער. טכניקות הטיפול מתפתחות ומתקדמות ללא הרף כך שהיום השתלות שיער נחשבות להליך קוסמטי פשוט, יעיל ומוצלח. עשרות גברים ישראלים עוברים בהצלחה את ההליך בכל שבוע.

איך מבצעים השתלת שיער?

הליך של השתלת שיער מתבסס על העברת זקיקי שיער חזקים ובריאים בין אזורים בראש. לרוב, זקיקי שיער יילקחו מהחלק האחורי של הראש או מהצדדים לטובת השתלה באזורים בהם ישנה צמיחה דלה. השתלות שיער מתבצעות בכל רחבי העולם המודרני מזה שנים רבות, אך לאחרונה, התפתחה טכניקה חדשה שמגדילה את סיכויי ההצלחה ומצמצמת את הכאב. לאחר השתלה מוצלחת השיער צפוי להיראות טבעי ובריא. אל תקבלו את ההתקרחות כגורל משמיים מבלי ללמוד עוד על השתלות שיער וטיפולים נוספים.

מתי כדאי לעבור השתלה?

התקרחות היא לא מחלה ובהתאם לכך גם לא קיימת תרופה בעבורה. גברים וגם נשים נוטים לאבד את שיער ראשם על רקע גנטי. אם הדור המבוגר אצלכם במשפחה מתהדר בקרחת מטופחת – סביר להניח שגם אתם תגיעו לאותו המצב. ההבדל ביניכם לבין הדור המבוגר יבוא לידי ביטוי במועד בו תאבדו את רוב השיער. אם אביכם או סבכם החלו להתקרח כבר בגיל 30 או ארבעים, אתם תצליחו (בעזרת טיפולים) לשמור על מראה שיער בריא ושופע למשך מספר שנים נוספות.

השתלת שיער מומלצת כאשר ישנה פגיעה בביטחון העצמי ובדימוי העצמי. אם אתם מוצאים את עצמכם מוותרים על פעילויות חברתיות או נמנעים מהזדמנויות להכיר או להתקדם בקריירה, צרו קשר עוד היום עם מכון שיער מקצועי לתיאום פגישת אבחון. במידה והתמזל מזלכם והקרחת דווקא מחמיאה לכם – תשתמשו בביטחון העצמי שלכם בכדי לעזור לחברים שנמצאים כעת בתחילת תהליך ההתקרחות.

זה הזמן לקבל החלטה

רוב הגברים בעולם המערבי אינם מסוגלים להרים ידיים ולהשלים עם ההתקרחות. הם מחפשים פתרונות, משקיעים סכומי כסף גבוהים ומורחים על הראש קרמים מספר פעמים ביותר. השתלת שיער היא שיטת הטיפול היחידה באמצעותה אפשר להחזיר צמיחה של שיער באזורים בהם כבר אין כל צמיחה או ישנה צמיחה דלה. הבחירה בהשתלת שיער פותרת אתכם ממריחת קרמים פעמיים ביום והשתעבדות לרכישת תכשירים יקרים שרק מבטיחים למנוע את הנשירה.

אם החלטתם להשקיע בעצמכם ולא לוותר על מראה שיער שופע ובריא – הקדימו לקבוע פגישת ייעוץ במכון מקצועי ומתקדם. טכניקות הטיפול החדשות מגדילות בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה. אם בעבר שמענו בעיקר סיפורים על השתלות שיער כושלות שהסתיימו בסיבוכים וצלקות – כיום אנחנו כבר לא שומעים סיפורים כאלו. גברים ישראלים רבים מטופלים בהצלחה במכונים מובילים. הם לא מרגישים צורך לחלוק את החוויה עם אחרים ולחשוף שהשיער הטבעי והבריא הוא תוצר של הליך רפואי קוסמטי.

מי מתאים להליך?

השתלת שיער משיגה את התוצאות הטובות ביותר אצל גברים ונשים שסובלים מהתקרחות מסיבות תורשתיות. אפשר יהיה לבצע השתלות שיער בכל גיל, אך ההמלצה היא להמתין עד לשלב בו קו השיער משלים את התפתחותו. ההליך דורש צמיחת שיער בריאה באזור אחר שיהפוך לאזור התורם. כמעט בכל המקרים זקיקי השיער נלקחים מהחלק האחורי של הראש. במקרים מעטים נעשה שימוש בזקיקי שיער שנלקחים מהגוף.

כל מועמד שמבקש לעבור השתלת שיער מוזמן תחילה אל פגישת ייעוץ במהלכה תבוצע בדיקה. בהתאם לנתונים הרופא קובע התאמה להליך ונותן את המלצתו. התייעצות עם רופא מומחה ומנוסה בתחום חיונית לקבלת מידע מפורט והבנת ההשלכות של הטיפול. חשוב להבהיר שנית שהשתלת שיער אינה מבטלת את הנטייה להתקרחות או מונעת אותה. גם גברים שעוברים השתלות שיער עתידים להתקרח, אך ההליך מאפשר להם "להרוויח" עוד מספר שנים עם שיער שופע ובריא.

היכן כדאי לבצע השתלת שיער?

מכוני שיער מתקדמים ומודרניים פועלים כאן בארץ ומבצעים השתלות שיער בשיטות חדישות. המכונים מתהדרים בסיפורי הצלחה רבים ומציגים בגאווה המלצות ר. השתלת שיער היא הליך כירורגי לכל דבר שמתבצע על ידי רופא מומחה. אל תמהרו להתפשר על פחות מהרופא הטוב ביותר. רגע לפני שאתם מתפתים למחירים אטרקטיביים או הצעות מפתות לעשות את ההליך בחו"ל, כדאי לכם לזכור שהרופא שתבחרו עתיד לבצע הליך כירורגי שדורש עדינות ודיוק רב. הניסיון של הרופא מגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ההצלחה.

במידת האפשר כדאי להעדיף לבצע כל הליך רפואי קוסמטי בקליניקה עם צוות שדובר את שפת האם שלכם. אתם תהיו הרבה יותר רגועים כאשר תוכלו לדבר בחופשיות עם הצוות בשפה העברית, לשאול שאלות ולהביע חששות. אם בכל זאת החלטתם לעבור השתלת שיער בחו"ל, הקפידו להגיע אל הקליניקה עם מלווה שדובר את השפה המקומית. ההחלמה, בדיקות הביקורת והתייעצויות עתידיות תהיינה הרבה יותר פשוטות, נגישות ונעימות כאשר הקליניקה נמצאת במרחק נסיעה קצרה מביתכם.

כמה עולה להשתיל שיער?

השתלת שיער מלווה בהוצאה כספית משמעותית כך שעליכם להיערך בהתאם. השוק בישראל ובעולם תחרותי מאוד, המכונים נלחמים ביניהם על כל מטופל ומורידים מחירי השתלת שיער לפי צורך. העלות של ההליך נקבעת על פי כמות הזקיקים, טכניקת ההשתלה והמדינה בה יתבצע ההליך. המחיר יושפע גם מהמוניטין של המנתח והעלויות של חומרי ההרדמה. ארבעת היעדים הפופולריים ביותר לביצוע השתלות שיער הם : ישראל, תורכיה, קפריסין ויוון. תורכיה ידועה במחירים הזולים ביותר (10,000-15,000 ₪). בישראל ובקפריסין המחירים יחסית זהים (20,000-35,000 ₪). יוון מציעה מחיר סביר (15,000-20,000 ₪).

תיאור של השתלה מוצלחת

המטופל מגיע אל מכון השיער רגוע ונינוח במועד שנקבע. כדאי להקדים ברבע שעה על מנת לשמור על אווירה נעימה. הצוות המקצועי בקליניקה קולט את המטופל ומכניס אותו אל חדר הטיפולים. כעת ניתן יהיה להתחיל בהכנה להליך. הסברים מפורטים ניתנים לכל אורך הדרך בעוד המטופל מוזמן לשאול שאלות. את ההליך מבצעים תחת הרדמה מקומית בכדי למנוע על תחושת כאב או אי נעימות.

ההליך החדשני באמצעות מתבצעות השתלות שיער מתבסס על חילוץ של זקיקי שיער בודדים מהקרקפת בזה אחר זה. לאחר השלמת איסוף הזקיקים מהאזור התורם מבצע הרופא נקבים זעירים באזור בו נדרשת השתלה. הזקיקים הבריאים מושתלים בנקבים תוך התייחסות לכיוון צמיחת השיער וצפיפות שיער מבוקשת. לאחר שהרופא מסיים את השתלת הזקיקים ההליך מסתיים והמטופל מועבר אל חדר ההתאוששות.

שדרוג של השיטה הישנה

בעבר, כל השתלת שיער דרשה הסרת רצועת עור שלמה עם כמות מכובדת של זקיקים. כיום השיטה הזו נחשבת כבר למיושנת ופחות מומלצת. ההסרה של רצועת עור כה גדולה מגדילה משמעותית את הסיכויים להיווצרות של צלקת גדולה (פס ארוך ודק באזור התורם). ההליך החדש דורש מיומנות גבוהה יותר מהצוות הרפואי שנדרש להסיר ולהשתיל את הזקיקים בזה אחר זה. כאשר משווים בין התוצאות של ההליך הישן לבין התוצאות שמושגות בהליך החדש, אפשר לראות אחוז גבוה יותר של הצלחות בהליך החדש. יתרון נוסף של ההליך החדש הוא סיום התהליך ללא צלקות.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!