השתלת שיער לגבר

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

בואו נשים את הדברים על השולחן כבר עכשיו – העם היהודי "סובל" מהתקרחות במידה רבה יותר ממרבית בני האדם ואולי במידה הרבה ביותר. שיעור ההתקרחות בישראל הוא בין הגבוהים בעולם, אם לא הגבוה ביותר. יחד עם זאת, בעידן בו אנו חיים, הצלחנו לפתח שלל טכנולוגיות שמאפשרות לנו להתמודד עם גורלנו בצורה טובה יותר מאשר השלמה איתו. השתלת שיער לגבר היא הטכנולוגיה שמאפשרת היום לכל גבר מקריח להחזיר לעצמו את רעמת השיער.

 

השתלת שיער – האם זה באמת עובד?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן במאה אחוז והסיבה לכך היא שלא מדובר באיזושהי תרופה כימית, שאולי תשפיע עליכם ואולי לא, אלא בטכנולוגיה שפשוט משתילה באופן פיזי שערות על הקרקפת שלכם. מעבר לכך, אם עד כה חשבתם שהתהליך של השתלת שיער לגבר משמעותו שמשתילים סיבי שיער ובכך מסתיים העניין, אז זהו לחלוטין לא המצב. למעשה, השיער המושתל הופך לשיער חי ונושם וגם מתחיל בתהליך של צמיחה כמו שיער רגיל. זה אמנם לוקח מעט זמן, אבל זה קורה – כבר לאחר 3 חודשים מיום ההשתלה, מתחילה צמיחה של השיער המושתל. לאחר חצי שנה 50% אחוז מהשיער כבר צפוי לצמוח וכעבור שנה ניתן לזהות צמיחה מלאה של השיער המושתל וחזרה של רעמת השיער הטבעית. אז התשובה לשאלה האם זה באמת עובד היא בהחלט כן – עובד מצוין.

 

איפה אפשר לבצע השתלת שיער?

באופן פרדוקסלי, דווקא בישראל בה ישנו שיעור התקרחות כל כך גבוה, במשך שנים לא הייתה זמינה פה הטכנולוגיה של השתלת שיער. גם המרפאות הבודדות שהציעו את השירות, גבו מחירי עתק שמעטים מאוד היו יכולים לעמוד בהם. היום, לא רק שישנן יותר מרפאות המציעות את השירות בישראל, אלא שהטכנולוגיה גם התקדמה במידה כל כך משמעותית, שגם עלות השירות פחתה מאוד וכיום מדובר במעין טיפול פלסטי, שעדיין עולה לא מעט כסף, אבל בהחלט יכול להתאים לכיס של מרבית האנשים ולבטח לכיסם של גברים החולמים על החזרת רעמת השיער הטבעית שלהם. ובכל זאת, השתלת שיער לגבר יכולה להתבצע היום בשורה של מרפאות בארץ, אך גם במדינות אירופאיות שונות אליהן נוסעים גברים רבים בכדי ליהנות מהשירות במחירים מעט יותר זולים.

 

אז איפה להשתיל את השיער – בארץ או בחו"ל?

ההמלצה החד משמעית היא לעבור השתלת שיער לגבר אך ורק פה בארץ, גם אם זה יעלה לכם מעט יותר. ישנם לא מעט סיפורים על גברים שנסעו למדינות מתפתחות במזרח אירופה כדי לעבור השתלה כזאת וחזרו עם תוצאות דלילות ביותר ולעיתים גם עם נזק בלתי הפיך שנגרם לקרקפת. בקבלת הטיפול פה בארץ, תוכלו להבטיח שאתם נהנים מהסטנדרטים הרפואיים והבריאותיים המאפיינים את ישראל כמדינה מערבית וכן תוכלו ליהנות מקרבה לגורם המבצע, לצורך ביצוע טיפולים חוזרים, תיקונים וטיפולי תחזוקה על פי הצורך.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!