השתלת שיער בישראל

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער בישראלחיפוש מהיר אחר מידע על השתלות שיער יביא אותנו אל פרסומות של השתלות שיער בטורקיה. מכוני שיער בטורקיה אכן טיפלו במהלך השנים בישראלים רבים, אך כיום כאשר פועלים בארץ מכונים מתקדמים ומקצועיים, ישראלים רבים בוחרים לבצע את ההליך כאן בארץ. השתלת שיער בישראל מביאה עמה יתרונות רבים. הרופאים מקצועיים ומנוסים, שיטות הטיפול חדישות, המכשור מודרני ויש לכם כתובת לפנות אליה עם כל בעיה או שאלה. כל הליך רפואי קוסמטי הופך קל ונעים יותר כאשר אתם והרופא דוברים את אותה השפה.

מה הכי זול?

החלטה לבצע השתלת שיער בטורקיה או בכל מדינה זרה אחרת נובעת בעיקר משיקולים כלכליים. ישראלים בחרו בטורקיה כיעד לביצוע השתלות שיער בגלל המחירים האטרקטיביים. נציין שמדובר בקליניקות פרטיות בהן פועלים רופאים מנוסים ומקצועיים. אך בכל זאת, פעמים רבות דווקא הניסיון למצוא את המחיר הזול ביותר גורם לנו לשלם יותר. אם קבלתם הצעת מחיר זולה בצורה חשודה, סביר להניח שמדובר בנוכלים או ברופאים שמבצעים את ההליך ללא תעודות או ניסיון.

אם תנסו למצוא את המחיר הזול ביותר, אתם עלולים ליפול בפח ולסיים את ההליך במקרה הטוב ללא תוצאות. אם קבלתם הצעה לבצע השתלת שיער במחיר נמוך מ-10,000 שקלים, וותרו על ההצעה מיד וחפשו קליניקה אחרת. עליכם לזכור שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר. בכדי לקבל טיפול רפואי הולם ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר, אל תתפשרו על פחות מהמכון הטוב ביותר. טיפול רשלני או חובבני עלול לגרום לסיבוכים וצלקות.

איך בוחרים נכון בקליניקה טובה ואמינה?

בין אם בחרתם לעבור השתלת שיער בישראל ובין אם בחרתם לעבור את ההליך במדינה זרה, הקפידו לבחור במכון שיער אמין ומנוסה שמתמחה בטיפולי השתלת שיער וידוע כמכון בעל מוניטין חיובי. על המכון להיות מוכר, בעל הכשרה רשמית בתחום ומוסמך לביצוע טיפולי השתלת שיער. חשוב לוודא שהמכון מוכר על ידי איגוד משתילי השיער הבינלאומי (ISHRS). בשלב הבא נבחן את ההכשרה של הצוות הרפואי ונחפש מידע אונליין אודות הרופאים במכון.

נצלו נכון את הרשתות החברתיות בכדי לאתר המלצות של לקוחות שכבר טופלו במכון. מקדו את איסוף המידע בסיפורי הצלחה וגם בתלונות. חשוב לוודא שאתם מבססים את ההחלטה שלכם על מידע אותנטי שנכתב על ידי מטופלים אמתיים. לכל מכון שיער מצליח יש היום לפחות עמוד עסקי אחד ברשתות החברתיות, נצלו את העמוד בכדי לאסוף מידע ולסקור תמונות של לפני ואחרי.

מכוני השתלת שיער בישראל

כעת לאחר שכבר בחרתם מכון מקצועי ואמין תוכלו להתקדם לשלב הבא ולקבוע פגישת ייעוץ והיכרות. הפגישה נועדה לבדיקת התאמה שלכם להליך ומתן מידע נוסף. בסוף הפגישה תתבקשו להחליט האם אתם מעוניינים  לבצע את ההליך בקליניקה ובאלו תנאים. הרופא מצדו יקבע האם אתם מתאימים לביצוע השתלת שיער ויציג את התוצאות הצפויות.

השתלות שיער בישראל מתבצעות מזה שנים רבות אך לאחרונה הוחלפה שיטת הטיפול הישנה בשיטה חדשה. כיום, מכוני השיער המתקדמים מבצעים את ההשתלה תוך העברת זקיקי שיער בודדים ממקום למקום. השיטה החדשה מפחיתה בצורה משמעותית את הסיכויים לצלקות ואינה כרוכה בכאב משמעותי או תפרים. מכוני השיער המובילים בישראל מבצעים את ההשתלות על פי השיטה החדשה, אך בכל זאת כדאי לוודא זאת.

איך נראה השיער לאחר ההשתלה?

השימוש בזקיקי שיער בריאים שנלקחים מאזור אחר בראש מבטיח מראה טבעי. לאחר ההשתלה השיער נראה בריא וטבעי ממש כמו השיער באזור התורם. כבר לאחר מספר ימים אפשר יהיה לזהות צמיחה תקינה של שיער באזור שטופל. הרופא שם דגש על תכנון צפיפות השיער וכיוון הצמיחה להשגת מראה בריא ושופע. מהר מאוד אתם תתרגלו לשיער החדש ואיש לא יוכל לזהות שעברתם השתלה.

השתלת שיער בישראל לנשים

בעיית  ההתקרחות אינה שייכת לגברים בלבד. ישנם מקרים רבים של שיער דליל, התקרחות ונשירה מסיבות גנטיות גם אצל נשים. לרוב, ההתקרחות הנשית באה לידי ביטוי בשיער דליל מאוד. טיפולי השתלת שיער אפשריים בעבור נשים אך בחלק מהמקרים הם פחות מומלצים. ההתקרחות הנשית אינה מאופיינת בנסיגת שיער משמעותית אלא בהתדלדלות של שיער בראש כולו. השתלת שיער שמתבצעת באזורים בהם ישנה צמיחה דלילה עלולה לפגוע בזקיקי השיער הקיימים ומסיבה זו היא פחות מומלצת.

כיצד מתבצע ההליך?

השתלת שיער בשיטה החדשה מתבססת על שליפת זקיקי שיער בריאים וחזקים מאזור בראש שיש בו צמיחה שופעת ותקינה. הזקיקים נשלפים בזה אחר זה באמצעות מכשיר מיוחד שאינו דורש חיתוך כירורגי או משאיר אחריו צלקות. הרופא מקפיד לשלוף כל זקיק שיער בשלמותו יחד עם השורש. מכשיר ייעודי מבצע חור קטן סביב שורש השיער ומאפשר כך שליפה שאינה פוגעת בזקיק. ההליך דורש דיוק רב וניסיון. על הרופא לשלוף כך כמה מאות או אלפי זקיקי שיער בהתאם לכיוון צמיחת השיער ולעומק הנדרש.

על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר  הרופא ירצה להשתיל כמה שיותר זקיקי שיער באזור הבעייתי. כמות הזקיקים נקבעת בהתאם לגודל השטח שצריך לכסות מחדש בשיער ובהתאם לאיכות של השיער באזור התורם. ההמלצה היא על השתלת 3,000 עד 7,000 זקיקים. ככל שהאיכות והצפיפות של השיער באזור התורם יותר גבוהה, כך ניתן יהיה להעביר יותר זקיקים ולהשיג מראה טבעי ושופע. המיומנות של הרופא באה לידי ביטוי בחירה נכונה של האזור התורם והיכולת שלו למקם את הזקיקים במקום הנכון לכיסוי מלא של האזור.

מה עושים אחרי ההשתלה?

השיער המושתל הוא שיער טבעי שלכם לכל דבר. לאחר שהזקיקים נקלטים במקום החדש הם מצמיחים שיער באופן טבעי. ניתן לחפוף אל השיער ולעצב אותו כראות עינכם. כאשר ההליך מתבצע בצורה מקצועית ומדויקת התוצאה היא מראה טבעי לחלוטין. כשבוע לאחר ההשתלה כדאי להימנע מפעילות ספורטיבית ולהקפיד לחפוף את הראש בעדינות. לאחר שבוע אפשר לחזור לשגרה. הגלדים והאדמומיות באזורים שטופלו חולפת מעצמה לאחר מספר ימים.

האם הטיפול כרוך בכאב?

השתלת שיער בישראלמכוני השתלת שיער בישראל מבצעים את ההליך תחת הרדמה מקומית. חומר ההרדמה שמשתמשים בו דומה לחומר שרופאי השיניים נעזרים בו. במהלך הטיפול אנכם צפויים להרגיש כל תחושת כאב. במידה ומופיעים כאבים לאחר ההליך כדאי לפנות אל הרופא המטפל ולפעול בהתאם להנחיות שיינתנו. נציין שההליך דורש 5-7 שעות של עבודה במהלכן המטופל רשאי לצפות בטלוויזיה, לנמנם או לגלוש באינטרנט במכשיר הטלפון הנייד.

מתי רואים תוצאות?

השיער מתחיל לצמוח בתוך 3 חודשים, כאשר לאחר חצי שנה תושג כבר 50% מהצמיחה הצפויה. תוצאות סופיות ניכרות כשנה לאחר ההשתלה. במקרים בהם ישנם סימנים להמשך התקרחות כדאי לפנות לרופא להתייעצות ולהתחיל בטיפול תרופתי. טיפול מקומי בתכשיר מינוקסי יצליח בחלק מהמקרים להעצים את התוצאות.

גברים שעברו השתלת שיער מוצלחת מדווחים על שיפור משמעותי באיכות החיים. הם מרגישים אטרקטיביים יותר ומלאים באנרגיה. הביטחון העצמי שלהם עולה והם מרגישים בנוח לפעול לקידום אישי בכל תחומי החיים. גברים עם שיער שופע ובריא מצליחים יותר בתחום הרומנטי. הדימוי העצמי הגבוה ממלא אותם בביטחון עצמי. הם ממליצים לכולם לעבור את ההליך ולא מבינים איך לא עשו זאת קודם.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!