השתלת שיער לגברים מחיר, איכות והשילוב ביניהם

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער לגברים מחירגברים רבים מאוד מאבדים שיער כבר מגיל צעיר. אולי זה נשמע מוזר אבל תאמינו לנו שזה המצב. אם בעבר מצב של איבוד שיער וקרחות היה נקשר עם אנשים מבוגרים מאוד, הרי שהיום ברור לכל כי התקרחות, ברמות מסוימות, קורת כבר מגיל צעיר. פשוט תרימו את הראש שלכם ברחוב או בקרב חברים ותראו כמה מהם כבר סובלים מנסיגת קו השיער, התקרחות במפרצים ואפילו קרחות גדולות ושלמות.

התקרחות היא לא רק עניין של גברים. גם נשים רבות, בכל הגילאים סובלות מהתקרחות. צורת ההתקרחות היא כמובן אחרת ומתאפיינת יותר בדילול בשיער אבל היא קיימת. ועדיין, מרבית השיח בעניין התקרחות, הוא סביב הקהל הגברי. אין הדבר סתם: למעלה מ-70 אחוז מן הגברים, יסבלו מרמה כזו או אחרת של התקרחות לאורך חייהם. נתון זה גם מוביל למספרים הולכים וגדלים של גברים ישראלים המבקשים לערוך השתלת שיער. על השתלת שיער לגברים מחיר תהליך ודברים שחשוב לדעת בשורות הבאות.

 איפה מבצעים השתלות שיער?

כאשר אנחנו מדברים על השתלת שיער לגברים מחיר הוא לא חזות הכל. חלק נכבד מהעניין הוא מיקום ביצוע ההשתלה ותתפלאו, יש לזה השפעה גם על המחיר. בישראל, תחום השתלות השיער אינו מפותח דיו ואינו כולל רופאים בכירים ומומחים, ברוב המקרים. גם המחיר הנגבה בישראל על תהליך השתלה מופרז וגבוה לאין שיעור, מאשר במקומות אחרים ואינו פרופורציונאלי ביחס לרמה ואיכות הטיפול הניתן.

אז לאן הולכים? לאחת מהמדינות הנחשבות למובילות בתחום: טורקיה, קפריסין ויוון. גם קרוב וגם משתלם הרבה יותר. האמת היא שלקרבה אין כל משמעות. טורקיה נחשבת למובילה בעולם בתחום השתלות השיער ואנשים מכל העולם, בני כל הגילאים והמעמדות פונים ומגיעים אליה לצורך ביצוע השתלות השיער.

לא לחינם זכתה טורקיה לתואר. היא מציגה את אוסף הרופאים המומחים ביותר בתחום, עם הציוד המתקדם ביותר ועם הידע והניסיון העשירים ביותר. מכל העולם, נוהרים דווקא לטורקיה, אנשים פשוטים לצד עשירי תבל, כדי לבצע השתלות שיער, במרכזים הרפואיים בה. עוזרת לכך העובדה, שעלות המחיה בטורקיה זולה מאוד, כך שגם עלות השתלת השיער זולה (וגם הטיסה והשהיה והאירוח במהלך הטיפול), אף על פי שמי שיבצע אותה, יהיה מומחה בעל שם עולמי.


גבר הולך לאיבוד

לא, לא דרך מרפסת אבל בהחלט אפשר ללכת לאיבוד בשלל הפרסומים וההבטחות הנוצצות. העובדה שדווקא טורקיה מושכת אליה כל כך הרבה אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, יצרה גם בעיה קלה. אומנם הרמה המקצועית שלה בכל הנוגע להשתלות שיער גבוהה וכך גם רמת האירוח אבל זו אינה מדינה קלה להתמצאות ולא בעלת שפה פשוטה, ורוב תושביה אינם דוברי אנגלית. התוצאה היא שקשה עד בלתי אפשרי להתנהל בתהליך כזה, במדינה זרה כמו טורקיה, לבדך.

חשוב לזכור כי אנחנו עדיין מדברים על הליך רפואי, המצריך קשר עם הרופא, תכנון מדויק איתו, בהתאם לצרכים והרצונות שלך וכן תהליך הדורש טיפול ומעקב גם בהמשך. לכן, קמו חברות ישראליות רבות אשר מהוות כמתווכות, מלוות ומסייעות בכל התהליך. לא רק בהתקשרות מול הרופאים אלא גם בסיוע בבדיקות המקדימות, אחריות רפואית בעת החזרה לארץ, טיפול בצד המנהלתי והלוגיסטי כמו טיסות ושהיה בבתי מלון וכן התנהלות מול הבירוקרטיה המקומית.

וכמו בכל דבר, יש חברות ויש "חברות". יש חברות מעולות, מקצועיות ואיכותיות שהלקוחות שלהם יוצאים מרוצים והם בקשר עם הרופאים המובילים בטורקיה ויש חברות, המוליכות שולל את הלקוחות ונעלמות ברגע שיש משבר. לכן, חשוב לבדוק ולברר בדיוק מה אתה הולך לקבל, איך ולמה. השתלת שיער לגברים מחיר זה חשוב אבל חובה לברר גם על אחריות, התהליך, המעטפת ועוד. בררו עם חברים שכבר עברו השתלה או בפורומים השונים באינטרנט.

 

אל תפגע, גבר

זה שאתה רוצה לבצע השתלת שיער, זה יפה וחשוב. אבל תשימו לב טוב טוב לטיפ החשוב הבא: לעיתים, יש אנשים אשר עוד בישראל או כאשר הם מגיעים למרפאה בחו"ל, מקבלים מהרופא סירוב לביצוע ההשתלה. הוא לא מוכן בשום אופן לבצע אותה. הסיבה לרוב נעוצה בכך, שעל פי העין המקצועית שלו, הוא לא צופה הצלחה לתהליך. יכול להיות שהוא מזהה שהזקיקים לא יקלטו היטב או ששטח ההשתלה גדול מידי ולא יתכן ביצוע מוצלח שלה. תהה הסיבה אשר תהיה- הוא מסרב.

אל תפגעו. הסירוב נובע מכך, שהוא אינו רוצה להפיק מתחת ידיו השתלה לא מוצלחת. השם שלו חשוב לו. אצל רופא בכיר, אם יש סיכוי קל שבקלים, שתוצאת ההשתלה לא תהיה מוצלחת- הוא יסרב לבצע אותה. אם קיבלתם סירוב, הטיפ שלנו הוא שלא תתעקשו. רבים פונים לחברה אחרת. אולי הם ישיגו רופא שיסכים? סביר ותמצאו חברה לא מקצועית אחרת, שתהיה בקשר עם רופא לא מקצועי ולא בכיר. לו, לא יהיה אכפת, לבצע את ההשתלה. אתם אלו שתישארו בסוף עם התוצאה הלא מוצלחת ואם חור בכיס לחינם.


אל תהיה גבר פראייר

לא להיות גבר פראייר זה עצה חשובה לחיים. אבל בנושא השתלת שיער, היא מכילה גם כוכבית. בתהליך השתלת שיער לגברים מחיר הוא שיקול חשוב ואכן, כפי שציינו, בטורקיה המחיר נוח במיוחד, לעיתים פחות מחצי המחיר של שירות פחות טוב בישראל. אבל וזה אבל גדול, גם למחיר זול יש משמעות. בסה"כ אנחנו מדברים על שירות רפואי לכל דבר, המתרחש במרכזים רפואיים טובים ויוקרתיים, עם מומחים בעלי שם ובטכנולוגיה מתקדמת. שירות כזה לא יכול להינתן במחירי רצפה.

אם זיהיתם הצעה זולה מידי, תתרחקו ממנה כמו מאש. בסוף תגלו שהקליניקה היוקרתית שהבטיחו לכם היא לא יותר מחור בשום מקום והרופא הבכיר הוא לא יותר מסטז'ר. אנחנו הגברים לא אוהבים לצאת פראיירים במחיר אבל עוד יותר לא אוהבים כשעובדים עלינו. לכן, בררו טוב טוב על החברה איתה אתם מתקשרים בנוגע להבטחות שלהם. שאלו אנשים שכבר עברו השתלה על שביעות הרצון שלהם מהתהליך כולו, חפשו בפורומים עולמיים על הרופאים ועל מעמדם.

באופן כללי, נוכל לתת לכם כלל אצבע. גם אנחנו אוהבים לחסוך וגם אנחנו, כחברה מתווכת, נשתדל לתת לכם את המחיר הטוב ביותר. אבל כאמור- אין קסמים. אם אתם רוצים את הטוב ביותר- צריך לשלם לו. לשמחתנו, בטורקיה, גם המומחים הגדולים ביותר – מציגים מחירים נוחים. לכן, גם אם המחיר של מומחה עולמי מעט יותר יקר ממחיר של רופא עלום שם שהבטיחו לכם- לכו על הטוב ביותר. זו השקעה קטנה עבור משהו שישנה את חייכם.


אל תהיה גבר

זאת אומרת, תהיה גבר אבל לא גבר של "באתי, סיימתי ומיד הלכתי". חשוב להבין, תהליך ההשתלה הוא רצף ארוך. הוא מתחיל עוד בבדיקות ושיחות מקדימות בארץ, שיאו הוא בתהליך ההשתלה בטורקיה אבל לאחריו דרושה גם תקופת התאוששות. חלקה חייבת להיעשות ליד המרפאה בטורקיה. נדרשים כמה וכמה טיפולים משלימים, טיפולי השגחה ועוד דברים ייחודיים. אפילו את החפיפות שיער הראשונות, יעשו לך בטורקיה בטכניקה מיוחדת.

אז על תהיה גבר –גבר ותטוס בזרה מיד לארץ כדי להשוויץ (תסתכל בעין עקומה גם על חברות לא מקצועיות שמציעות לך לעשות כך). קח את הזמן הנכון עם ההתאוששות על פי הנחיות הרופא. באת להצליח וחבל שפזיזות תהרוס הכל.

HAIRPOWER הינה חברה ישראלית מובילה, המהווה גשר יציב בין  ישראלים המחפשים השתלת שיער לגברים מחיר משתלם ואיכות בלתי מתפשרת. נשמח לסייע גם לך בכל שאלה או בקשה ולהביא אותך להצלחה בתהליך כולו.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!