כמה עולה השתלת שיער?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

כמה עולה השתלת שיעראם הגעתם למסקנה שאתם הולכים על פתרון של השתלת שיער, ראוי שתכירו שני דברים: ראשית, שזה תהליך לא פשוט בכלל וגם לא קצר. להפך, הוא כולל מערכות מורכבות רבות, דורש יכולות וציוד ברמה מתקדמת מצד קליניקת ההשתלות וכרוך בתהליך האורך זמן רב וכולל כמה "בלוקים" של טיפול לאורך כל התקופה הארוכה האמורה. הדבר השני הנובע מכך, הוא העובדה שמחיר השתלת  שיער אינו זול כלל וכלל.

ועדיין, תחום השתלות השיער, למרות המחיר הגבוה, עולה ופורח. דבר זה מתרחש, גם בגלל שיותר ויותר אנשים, גם צעירים, סובל קשות מן הבעיה וגם בשל העובדה שאיבוד השיער משפיע על כל כך הרבה דברים בחיינו, שאנחנו מוכנים להשקיע גם כסך רב, בתהליך מורכב וארוך, במידה והוא מבטיח לנו תוצאות. כמה עולה השתלת שיער? האם יש מקומות זולים יותר? והאם  כדאי לעשות השתלת שיער במקומות זולים? כל התשובות במאמר הבא.

הסיבות הקובעות את עלות השתלת שיער

אין ספק, כי השתלת שיער היא טיפול מורכב ומיוחד. למעשה, מדובר בהליך כירורגי לכל דבר, המבוצע על ידי רופאים ודורש ציוד מתוחכם ויקר. בניגוד למה שנוטים לחשוב, השתלת שיער אינה "הוקוס פוקוס", כך שכל התהליך היקר והמורכב הזה, גם נפרס לאורך זמן רב. המחיר של השתלת שיער אינו קבוע. אין מחיר מדויק לפרוצדורה קבועה, שניתן להתייחס אליו כסטנדרט אצל כל הקליניקות בעולם. למעשה, קיימים כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר:

מיקום הקליניקה לביצוע ההשתלה. האופציות הבולטות ביותר כיום לביצוע השתלת שיער, הינם בישראל ובטורקיה. אין עדיפות מבחינת יכולות בין 2 המקומות. בישראל יש רופאים מעולים לנושא וגם טורקיה נחשבת למעצמה בתחום ולרופאים שם יש ניסיון רב, ידע נרחב ואת הציוד המתקדם בעולם. בישראל, המחיר בדרך כלל גבוה משמעותית מאשר בטורקיה. אלא שכאמור, כמו בתחום המלונאות, זה בדרך כלל לא מדד לאיכות גבוהה יותר או לשירות טוב יותר.

בטורקיה, למשל, המחיר משמעותית יותר זול, לעיתים אפילו חצי מהסכום אותו ידרשו בישראל. מפתיע עוד יותר, אך לעיתים סכום זה יכלול מלבד הוצאות הטיפול, גם הוצאות על כרטיס הטיסה, לינה במלון לארוך כל התקופה, הכוללת את זמן ההתאוששות  וכן תקופת החלמה והשגחה הנערכת גם היא בטורקיה. דבר זה תלוי כמובן בחברה המארגנת לך את ההשתלה בחו"ל ויש לבררו לפני.

שיטת ההשתלה

התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיער, נקבעת גם על פי סוג הטיפול שאמור להיות ממומש. במהלך הטיפול, מושתלים בצורה כירורגית, זקיקי שיער (שהוסרו קודם מהראש של המושתל, מאזורים בהם השיער שופע וחזק), ומוטמעים בחלק המקריח. ישנם כמה שיטות ללקיחת והשתלת הזקיקים. שיטת ה-FUE היא המומלצת ביותר כיום והיא מבוססת על הוצאת זקיקים בודדים (לא כקבוצה) והשתלתם אחד אחד. היתרונות הם ברורים: אין צלקות ואחוזי ההצלחה עולים. יחד עם זאת, היא גם יקרה יותר, בין השאר בגלל אורך הטיפול שהיא דורשת.

למיקום ההתקרחות בראש וכן לרמת ההתקרחות, חשיבות רבה. ככל שההתקרחות עמוקה יותר, מקיפה יותר או באיזורים מסובכים יותר- המחיר יעלה. בנוסף, קיים גם טיפול מקדים וטיפול תומך לאחר ההשתלה, בין השאר של הזרקות דם שעבר עיבוד מיוחד, אשר מסייע לזקיקי השיער החדשים להיקלט. כך שהמחיר נקבע גם על מידת ההשקעה בהם. גם לכמות הזקיקים המושתלים משמעות רבה (בחלק מן המקרים, התמחור נעשה פר זקיק ועל פי מספר הזקיקים שהושתלו).

לכל אלו צריך להוסיף את המשתנים הבאים: שעות העבודה של הרופא (חובה רופא, על תתפתו להשתלות על ידי טכנאים או סתם "משתילים"), המוניטין של הרופא, כמות הצוות המעורב בהשתלה, איכות הציוד, האם ההשתלה היא לגברים או נשים, כמות הזמן שמאשרים לכם להישאר בקליניקה להתאוששות (חובה להישאר להתאוששות. אי אפשר לשלוח אתכם הביתה בן רגע, בכל אופן עברתם ניתוח כירורגי ויש גם טיפולים תומכים חשובים, שצריך להיעשות ע"י אנשי מקצוע).


כמה עולה השתלת שיער

כאמור, המחיר מורכב מכמה וכמה גורמים וכל אדם משלם על פי פרמטרים הנובעים ממצבו וממהות הטיפול הייעודי לו ולמצבו הספציפי. ועדיין, אפשר לציין טווחי מחיר, הנותנים תמונה מסויימת:  השתלת שיער בארץ, תהיה כאמור יקרה משמעותית והיא תנוע בין 10,000-30,000 ₪. מנגד, השתלה בקפריסין תהיה זולה משמעותית והשתלה בטורקיה, תהיה זולה אף יותר, למרות שמדובר בפועל במעצמת השתלות, המכילה בתוכה את המנוסים ביותר בתחום. המחיר בטורקיה צפוי לנוע בין 7,000-15,000 ₪.

יש לזכור, כי ברבים מן המקרים, סכום זה יגלם לא רק את עלות הטיפול אלא גם את הוצאות השהיה והטיסה וכן את הוצאות השהייה (יכול להגיע גם לשבועיים+) לאחר הניתוח לצורך התאוששות וקבלת טיפולים תומכים הכרחיים. כן, עד כדי כך זול. על סכומים אלו, יש להוסיף הוצאות שאינן קשורות לקליניקה עצמה, כמו היעדרות מעבודה, קניית תרופות להקלה מכאבים, רכישת ויטמינים ועוד, הנכונים ונדרשים גם אם עשיתם השתלה בחו"ל וגם עם עשיתם השתלה בארץ.

שווה להוציא כל כך הרבה כסף על השתלת שיער?

כמובן, שאיננו שופטים אף אחד ולא נכנסים לכיס של אף אחד. כל אחד צריך לעשות את השיקולים של עצמו. אנו פה רק נציין, שלעיתים, המחירים בחו"ל ממש משתלמים וזולים ומנגד, הם נותנים פתרון לבעיה אקוטית. התקרחות אינה רק בעיה של איבוד שיער ופגיעה במראה. יש לכך השפעות רחבות יותר על הביטחון שלנו, על דימוי העצמי שלנו,  היכולות שלנו, על המצב החברתי שלנו ועוד ועוד.

תהליך השתלת שיער, שבסופו תתהדרו בשיער שופע ובריא, יכולים לשפר את חייכם לאין ערוך, כך שבסופו של דבר אתה מרוויח לא רק טיפול בבעיה רפואית אלא הרבה מעבר לכך.

מחיר השתלת שיער – זול או איכות?

ובכן, הנה תשובה שהולכת להפתיע אותך. הדעה הרווחת היא שמה שזול –לא טוב ומה שיקר בדרך כלל הוא הטוב ביותר. זו כמובן טענה מופרכת. נתנו מקודם דוגמא על המלונות הישראלים לעומת המלונות בטורקיה, הנותנים לאורחים עולם ומלואו בסכומים מגוחכים. איננו באים פה לבקר את ראשי הענף בישראל. אבל אנחנו כן באים להצביע על כך, שהמומחים הגדולים בתחום בטורקיה, מצאו דרך לתת איכות ברמה הגבוהה ביותר, בכסף הרבה יותר קטן, וכאמור, בלי לפגוע בתוצאות או באיכות הטיפול.

בטורקיה למשל, ניתן למצוא את הטיפולים הטובים ביותר, ע"י מומחים בעלי שם במחירים זולים משמעותית ואם חבילה עוטפת ומלווה, מטעם חברה ישראלית. חברה כזו מסייעת לגשר על הפערים בשפות ובארגון (בטח שאתם לאחר ניתוח במדינה זרה) ובעצם מנגישה לך את הכל. גם המנוחה והטיפולים אחרי, כלולים בחבילה, יחד עם עלויות הטיסה והשהייה במלון, ככל שיידרש. מכאן, אתה צריך להתמודד עם שאלת כמה עולה השתלת שיער ולהכניס לתשובה את כל השיקולים שלך.

HAIR POWER  הינה חברת מומחים לארגון וליווי המעוניינים בהשתלת שיער, בארץ וגם בטורקיה. צוות המומחים שלנו, ישמח לבדוק לך את אופציית הטיפול הנדרשת עבורך, לפרט לך על סוגי הטיפול הנכונים למצבך ולהציע לך הצעה מקצועית של רופא, להיקף הטיפול שתידרש. אנו גם נדאג לכל הסידורים של ההגעה והשהיה בחו"ל, אם תבחר באופציה זו, ברמה הגבוהה ביותר. אתה לא צריך לדאוג לכלום אלא להיות שקט ורגוע ולהתמקד בתהליך ההחלמה, שגם הוא חשוב מאין כמותו להצלחת הטיפול.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!