השתלת שיער סיכונים

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער סיכוניםאנשים רבים הסובלים ממחסור בשיער בשל גורמים גנטיים, הורמונליים או סיבות אחרות פונים להשתלת שיער. השיער שלנו הוא חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני שלנו ואצל רבים מדובר בהשפעה ניכרת על הביטחון העצמי, הדימוי העצמי ואיך שאנחנו תופסים את עצמנו. הרי כמה פעמים שאלתם את עצמכם איך השיער שלכם נראה, מדוע הוא לא גדל כמו שהייתם רוצים, איך הוא יהפוך להיות בצבע או בצורה או באורך המדויק שיהיה היפה ביותר והוצאת מאות אם לא אלפי שקלים על מוצרי טיפול וטיפוח לשיער, מוצרים למניעת נשירה ועוד. השתלת שיער היא ללא ספק בין הדרכים היותר בטוחות להשיג את מראה השיער שתמיד רצית במהירות, יעילות ובטיחות.

 

השתלת שיער סיכונים כמו בכל הליך כירורגי

יחד עם זאת, למרות שמדובר בהליך בטוח באופן יחסי, עדיין, כמו בכל תהליך כירורגי, גם כאן יש סיכונים וחשוב להכיר אותם לפני שבוחרים ללכת על זה עד הסוף. כמעט תמיד יהיו חששות וידע נותן לנו את הכוח לדעת, להחליט בצורה שקולה והגיונית. רופא מקצועי חייב להציג בפניכם את כל הסיכונים והמצבים הפחות נעימים שיכולים לקרות. זו היא חובתו. מלבד זאת, כדי להימנע מהם הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את מקצועיות הרופא שמבצע את ההשתלה, איכות הקליניקה, השיטה שבה אתם בוחרים לבצע השתלת שיער לצד הצוות הרפואי, רמת הסטריליות של המקום, השם, המונטין וכל אלה בעצם אמורים לגרום לכם לקבל יותר ויותר ביטחון לקראת התהליך. .

דבר נוסף שחשוב להכיר הוא שתופעות הלוואי, התוצאות לאחר ביצוע ההשתלה וההחלמה משתנים ממטופל למטופל. חשוב לדעת כי ככל שתפנו למרפאה מקצועית יותר, ככל שהמנתח יותר מיומן ויותר מקצועי כך הסיכונים שאתם לוקחים פוחתים באופן ניכר והסיכוי שהתהליך יצליח עולה. בנוסף, חשוב לבחור מרפאה שמכבדת את עצמה שתדע להתחייב להצלחת התהליך ולספק לכם תוצאה לגמרי טבעית. זה בדיוק מה שאנחנו חולמים עליו שנסיים את הכל. שיער מלא וטבעי בלי שאף אחד ישים לכך לב.

אנחנו ב- Hairpower נשמח ללוות אתכם שלב אחר שלב, לבדוק את הסיבה לנשירה המוגברת בשיערכם, להתאים עבורכם את השיטה המתקדמת ביותר ולסייע לכם לבחור את הקליניקה שהכי מתאימה לכם לצד הצוות הרפואי שיבצע את השתלת השיער. לפני כן, חשוב להכיר את הסיכונים הקיימים בהשתלת שיער.

 

השתלת שיער סיכונים היווצרות של דלקת

השתלת שיער יכולה להוביל להתפתחות של דלקת זקיק השיער. מדובר באדמומיות ובפריחה באזור שעבר השתלה המלווים בגרד וגירוי. כמובן שיש דרכים לטפל בדלקת הזו באמצעים רפואיים ובמריחת משחה.

 

נפיחות

לא מעט מטופלים חווים נפיחות באזור המצח או באזור שמעל העיניים. לאחר מספר ימים שהשתל הושתל. מה שקורה וגורם לנפיחות הזו הוא הצטברות של נוזלים מתחת לעור – בצקות. גם כאן נכנס לתמונה המקום שבו תעברו את ההשתלה, משום שאם מדובר במקום מקצועי, הנפיחות לא אמורה להיות דרמטית והיא חולפת תוך יומיים בלבד. יש היום פלטסרים כאלה מיוחדים שאמורים למנוע כמעט לגמרי את הנפיחות.

 

הצטלקות

עוד סיכון נקרא הצטלקות. ברגע שחותכים את העור בכדי לקחת זקיקי שיער ממקום אחר, נוצרת צלקת וזה משהו שאי אפשר למנוע אותו. חשוב לדעת כי גודלה של הצלקת יקבע לפי סוג השתלת השיער שתבצעו ובמקצועיות של הרופא שמנתח אתכם. אף אחד שמחליט לעשות השתלת שיער לא רוצה שהצלקת תעיד על כך משום שזה פוגע בתוצאה הסופית כמובן. חשוב לבחור מרפאה עם צוות רפואי מוביל שיתחייב בפניכם כי הצלקת שהיא תישאר תהיה כמעט ובלתי נראית.

 

כאבים

לאחר ההשתלה מאוד ייתכן שתחושה בכאב ותחושה של אי נוחות כמו כל הליך כירורגי אחר. הכאבים לרוב מופיעים בחלק האחורי של הקרקפת וכמובן שאפשר למנוע את זה באמצעות כדורים נגד כאבים. תוך יום אחד הכאבים יחלפו ותחושת אי נוחות תלווה אתכם למשך מספר ימים עד שהתפרים יוצאו.

 

חוסר תחושה

ב-20% מהמקרים יש אפשרות שההשתלה תגרום למאין חוסר תחושה באזור שבו בוצעה ההשתלה ובאזור התורם במשך מספר שבועות עד מספר חודשים. לאחר מכן התחושה חוזרת ואין מה לדאוג.

 

נשירה

לוקח זמן להשתלה להיקלט ולכן השיער המושתל נושר משהו כמו שבוע אחרי ההשתלה. לאחר מכן מתחילה צמיחה מחודשת ותוך שנה רואים את התוצאה המושלמת ממש כמו בניתוח אף. כשאתם עוברים השתלת שיער חשוב לדעת שיש סיכון נוסף בהיבט של חלק מהשתלים לא ייקלטו כמו שצריך, זקיק השיער ימות ותצטרכו לחזור על הפרוצדורה שוב. גם כאן כמו במניעת סיכונים אחרים יש חשיבות מכרעת לגבי בחירת הרופא. רופא מנוסה, מקצועי ובעל ידע בתחום ידע למנוע את דחיית השתלים, יבצע את כל הבדיקות המתאימות אחרי ההשתלה בכדי לבצע תיקונים במידת הצורך.

סיכון במראה

הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לעבור השתלת שיער ושהתוצאה אינה טבעית ממש כמו בניתוחים אסתטיים אחרים כמו ניתוח חזה או אף. השתלת שיער טובה ואיכותית היא כזו שאף אחד לא יכול לזהות. מראה לא טבעי נוצר כתוצאה מכיוון שונה של צמיחת השיער משאר השיער, כאשר הטלאי שהושתל מאוד בולט לעין, כשיש אזורים דלילים באזור ההשתלה ובליטות. כמובן שניתן לתקן כמעט כל ליקוי אבל אם בוחרים מקום מקצועי, עם המלצות, אין סיבה שזה יקרה. חשוב לדעת שיש טעויות או כשלים שלא ניתן להשיב.

לסיכום, הסיבה שאנו בוחרים לעבור השתלת שיער היא כדי להוסיף שיער לאזורים הדלילים והקירחים. בדרך כלל מדובר באזור הקרקפת. עושים את התהליך על ידי לקיחת שיער מאזורים עשירים בשיער בריא ואיכותי ומשתילים אותו באזורים הדלילים. אין ספק כי מדובר בשיטה היעילה ביותר לטיפול בנשירת שיער ובתופעת ההתקרחות. אופן הטיפול משתנה ממטופל למטופל ולפי חומרת המצב. כאמור, השתלת שיער שנעשית במקום מקצועי לא אמורה לגרום לבעיות או תופעות לוואי. כן יכול להיות מצבים של זיהומים, דלקות, היווצרות של מוגלה, כאבים, גרד ונפיחות, דימומים וכדומה.

לפרטים נוספים אודות השתלת שיער מקצועית צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם ולהקל עליכם בתהליך, ללוות אתכם שלב אחר שלב משלב הבדיקות, דרך בחירת המרפאה ועד ההחלמה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!