השתלת שיער בטורקיה בשיטת DHI

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

 

תחום השתלות השיער עובר בשנים האחרונות מהפכה עולמית ולא מפסיק להתפתח. כך גם בישראל. זה הזמן שלכם לקבל את מראה השיער שתמיד רציתם. תוכלו לעבור את הליך השתלת השיער במדינות כגון טורקיה, יווןֿ, קפריסין ומדינות מזרח אירופה כאשר המדינות המובילות כיום בתחום הן יוון וטורקיה וישראלים רבים נוהרים לשם לריענון המראה שלהם. אם אתם מתכננים לטוס לחו״ל לניתוח השתלת שיער כדאי מאוד לעשות זאת בליווי של מלווה ישראלי המכיר את תכנית ההשתלה, את הרופא, את הקליניקה ואת שיטת ההשתלה שבחרתם.

החדשות הטובות הן שאפשר לבצע השתלת שיער לצמיתות בחו"ל בשיטה המתקדמת ביותר בתחום. בשיטה זו מהלך ההשתלה עובר ללא כאב כלל וזקיקי השיער מושתלים באופן כזה שהתוצאות תהיינה הכי טובות.

תחום השתלת השיער למעשהמתפתח ללא הפסקה כבר משנות ה-90. רופאים ומדענים עובדים משקיעים מזמנם ומרצם על מנת למצוא את טכניקת ההשתלההמוצלחת והאפקטיבית ביותר שתעניק לשיער המושתל מראה טבעי. השתלת זקיקי השיער מבוצעת אך ורק על-ידי רופא מנוסהמומחה בתחומו, אשר מיומן ביצירת קו שיער טבעי ובפיזור זקיקי השיער באופן שווה ואחיד על גבי הקרקפת. מכיוון שההליך הוא ניתוח לכל דבר ועניין, נדגיש כי חיוני שהאדם אשר מבצע את השתלת בשיטת DHI צריך להיות רופא בעל הכשרה מתאימה וניסיון רב שנים בהשתלות שיער.

השתלות שיער בטורקיהבשיטה הטובה ביותר

אם שאלתם את עצמכם לגבי שיטת ההשתלה הטובה ביותר – אנו יכולים לקבוע כאן כי השתלת שיער DHI היא השתלת השיער לגברים הטובה ביותר בעולם. השתלת שיער DHI מותאמת במיוחד לגברים אשר סובלים מהתקרחויות למיניהן, שיער דליל, מפרצונים ואנשים אשר השיער הוא חלק משמעותי מההופעה החיצונית שלהם. בשיטה זו, זקיקי השיערנלקחים עם השורש, מושתלים בזהירות ובקפדנות יתרה, והתוצאה היא שיער חדש ומלא, ומראה טבעי ואסתטי.

השתלת שיער DHIנחשבת היום לשיטת השתלת השיער המוצלחת והמומלצת ביותר בתחום, היות והיא מאפשרת לכל אחד ליהנות משיער מלא ושופע תוך זמן קצר בלבד ועם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד. בטורקיה, יעד פופולרי להשתלות, יש כמה רופאים בעלי שם עולמי המתמחים ב DHI ומעניקים אחריות מלאה על התוצאות. אין ספק כי טכניקת השתלת שיער בטורקיה DHI מספקת את המראה הטבעי ביותר ואת צפיפות השיער הרבה ביותר.

אם כשאתם שומעים את המילה טורקיה אתם נדרכים ומתחילים לחשוב על היחסים הדיפלומטיים הצוננים של ישראל עם מדינה זו – אז קודם כל כמובן שזו מחשבה לגיטימית אך כדאי לדעת שבטורקיה נמצאים מומחים בעלי שם בתחום השתלות השיער אשר מקבלים מטופלים מכל רחבי הגלובוס. שנית, מדובר בסה"כ בסופשבוע אחד שבמהלכו מתבצעת ההשתלה כך שכדאי לכם לשקול לאפסן את הפחד מהלא-נודע בצד (וגם ליהנות מחיסכון של עשרות אלפי שקלים על הדרך).

איך עובד תהליך השתלת שיער בשיטת DHI

בשלב הראשוני, תצטרכו לעבור אבחון כדי לבדוק את התאמתכם להשתלה. האבחון כולל בדיקת חומרת נשירת השיער שלכם, הערכת מצב הקרקפת והשיער הקיים, וכן ביצוע אומדן לכמות השתלים הנדרשת במקרה הספציפי שלכם. בנוסף, מכיוון שנשירת שיער היא בחלקה עניין גנטי – בחלק מהמקרים יש צורך לעבור על תמונות משפחתיות לצורך בחינת המאפיינים העתידיים של נשירת שיער.

האבחון המקדים  נדרש גם בשיטת FUE וגם בשיטת DHIשכן בלי לדעת מהם סוג השיער והצפיפות שלו לא ניתן לתכנן ולהתאים את סוג הטיפול הרצוי עבור המטופל. במהלך טיפול השתלת שיער באמצעות טכניקת DH (שלא כמו בשיטת FUE), ליקוטזקיקי השיער והשתלתם מתבצעים באותו הזמן במקביל.

במהלך האבחוןנבדקת צפיפות השיער באזור התורם (זקן, חזה), סוג השיער ומצב ההתקרחות. מסיבה זו בדיוק, שיטה זו נקראת שיטת ההשתלה הישירה, היות ולעומת השיטות הישנות שהצריכו פתיחת תעלות השיער ולאחר מכן ביצוע של ההשתלה עצמה, שיטה זו מהירה ויעילה יותר.

ההשתלה עצמה

ההליך מתחיל עם נטילת השיער מהאזור התורם, בעזרת מכשור מיוחד. לאחר הוצאה של כ 3000 זקיקי שיער מהאזור התורם, מכסים מיקום זה באמצעות יתרת השיער כך שאף אחד אינו רואה את החלק המגולח. בשיטה זו, השתלת השיער נעשית באמצעות עט השתלה ייחודי המאפשר למנתח לשלוט על כל הליך השתלת השיער שלכם ולהחדיר כל זקיק וזקיק בצורה מדויקת. בתהליך DHI משתמשים במעין 'עט' ייחודי המשתיל את הזקיקים ובאמצעותו גם שולטים בעומק, בזווית ובכיוון של השיער המושתל, כך שהשיער ייצמח בצורה טבעית ככל האפשר.

העט איתו משתמש הרופא המנתח נקרא צ'ואי והוא מסוגל לפתוח או להרחיב את התעלה וגם לבצע את השתלת זקיק השיער באותה הפעולה, כך שלמעשה מדובר בפתרון מהיר יותר וכפועל יוצא קל יותר ופחות כואב. מדובר כאן על פתרון אמיתי, המביא לצמיחה מחודשת של השיער ולא רק להפסיק את הנשירה או להסתיר את הבעיה, כמו בשיטות אחרות.

אולי תופתעו לגלות כי בשיטה זו אין צורך בגילוח מלא של שיער הראש. לאחר שזקיקי השיער נקצרים על ידי העט המיוחד הם מושתלים ישירות באזור המבוקש. זאת ועוד – בשיטה זאת מתאפשר לשתול בצורה ישירה את זקיקי השיער באזור המיועד ללא הצורך בחיתוך העור ויצירת חתכים ונקבים באזור התורם. החדרת הזקיקים היא השלב הארוך ביותר, אין מה לעשות, מדובר בעבודה קצת סיזיפית ולעיתים הרופא נדרש להשתיל אלפי זקיקים במהלך ההשתלה. בסופו של דבר, התוצאה שווה את ההשקעה, ואחרי הכל לא בכל יום עושים השתלת שיער. לאחר ההשתלה, שורשי השיער זקוקים לתקופת מנוחה של כשלושה שבועות, ולאחר מכן, מתרחשת שוב צמיחה של שיער בריא וחזק.

כמה עולה השתלת שיער בשיטת DHI?

בגדול, בתחום השתלות השיער, המחירים מתחילים בטווח שבין 1,600 יורו ל-2100 יורו. בכל הנוגע ל DHI, מכיוון שזו השיטה המתקדמת ביותר המצריכה מומחיות וציוד מיוחדים, כאן העלויות גבוהות יותר בהשוואה לשיטות אחרות, אך עדיין בהחלט מדובר על מחירים נוחים כאשר מסתכלים למשל על השתלת שיער בטורקיה, שכן אפשר למצוא חבילות החל מ 8,500 ₪ כשהגבול העליון הוא באזור ה 14,000 ₪.מחיר זה נחשב לזול ביותר בתחום השתלות השיער לגברים. עם זאת עבור חלק ניכר מהגברים, ההוצאה הזאת לא נחשבת ביג דיל, בעיקר לא כאשר מקבלים את השיער מחדש ומגשימים חלום. לשם ההשוואה, אם אתם מעדיפים לעבור את ההשתלה בארץ, תתכוננו להיפרד מכ25,000 עד 35,000 ₪.לעומת טורקיה, בישראל יש הרבה פחות רופאים המתמחים בהשתלות שיער בכלל ובהשתלה בשיטת DHI בפרט. זה מסביר את המחיר שיכול להגיע לפי שלושה וארבעה ממחירו של סופ"ש בטורקיהשבו מבצעים את השתלת השיער. שימו לב שהמחירים בטורקיה כולליםמחיר מלון וטיסה הלוך ושוב, כך שבהחלט מדובר בפער מחירים משמעותי.

השתלת שיער בשיטת DHI אורכת זמן רב יותר משיטות אחרות להשתלת שיער, מכיוון שיש להשתמש בכמות מדויקת להשתלה בין השיער שנותר. השתלת שיער בשיטת DHI היא החלופה המתקדמת ביותר היום בענף השתלות השיער, ונחשבת לשיטה הטובה ביותר. השתלת שיער בשיטת DHI מתאימה גם לנשים, אבל אצלן ההליך יכול להיות קצת יותר מסובך בהשוואה להשתלת שיער בשיטה זו אצל גברים, כי קשה יותר לטפל בשיער נשי ארוך, ובחלק מהמקרים יהיה צורך לגלח את השיער, לפחות באופן חלקי.

שיטת DHIמוכיחה את עצמה על בסיס יום יומי עבור גברים ונשים בטווח רחב של גילאים. היא נחשבת למתקדמת ביותר בתחום השתלות השיער.

שיטת DHIהיא גם הפתרון האידיאלי להשתלת שיער לנשים. בראש ובראשונה משום שניתן להשתיל שיער במקביל לשיער הקיים בלי הצורך לגלח את כל הראש. בהכנות להשתלת השיער המטופלת אינה צריכה לחשוש מפגיעה בחזות החיצונית שכן כאמור אין כל צורך לגלח את שיער הראש. בשבועות שלאחר הטיפול, השיער הקיים יכול לכשות ולהסתיר את האזור המטופל, ולאחר שלושה חודשים מהטיפול התוצאות מתחילות להגיע ושיער חדש מתחיל להצטרף לשיער הוותיק.

לסיכום, אם אתם מתעניינים בהשתלה, כדאי לכם קודם כל ללמוד לעומק אודות האפשרות להשתלת שיער בטורקיה ובהתאם לידע שתצברו תוכלו להתאים את השיטה הנבחרת למצב השיער שלכם ולתוצאות שאתם רוצים להשיג. כמובן שייעוץ מקצועי יכול לקצר עבורכם את התהליך אבל אין תחליף לבדיקה קצרה אך מעמיקה שתוכלו לבצע בעצמכם באמצעות האינטרנט.

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף ולפתור את בעיות דילול השיער או ההתקרחות שלכם,
מוזמנים לבקר באתר DHIHairTransplant המרכז מידע רב בתחום השתלות השיער בשיטת DHI.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!