הצמחת שיער – היום כבר יש דרך

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

הצמחת שיערמה לא היינו נותנים בשביל שהשיער שאבד יחזור לצמוח. התקרחות היא תופעה הדרגתית, שבאה לידי ביטוי בדילול השיער. התופעה נפוצה בעיקר אצל גברים מבוגרים, כאשר השיער שנושר כבר לא צומח. בניגוד לנשירה, התקרחות היא יותר מוחלטת, ומטרידה הרבה יותר.

מכירים את זה, שאתם מסתכלים על תמונות מהעבר, בהן היה לכם שיער שופע וגולש, או אפילו צפוף ואחיד, ונמלאים בהרהורים? המראה הזה נותן צביטה קלה בלב, כי כבר השלמתם עם העובדה שהמצב לעולם לא יחזור להיות כמו שהיה. המראה החדש של הקרחת כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלכם. חלק מהמתקרחים ינסו להסתיר את הקרחת באמצעות פיזור נכון של השיער, חבישת כובע, ובמקרים קיצוניים חבישת כיפה. אחרים, לא מתביישים בקרחת וחושפים אותה לאור היום. בשני המצבים, קיים רצון עז להיפטר מהקרחת, ולהגביר את הצמחת השיער.

 

הצמחת שיער – איך עושים את זה?

אם אתם חושבים שזה יקרה בן לילה, כדאי שתשנו את הגישה, או שאתם צפויים להתאכזב. כל תהליכי הצמחת שיער באשר הם, דורשים סבלנות, התמדה, וגישה חיובית. קחו בחשבון שייקח זמן עד שתמצאו את הטיפול הנכון ביותר עבורכם, כזה שיעשה את ההבדל, וייתן לכם את התוצאה שרציתם.

מה הגורמים להתקרחות?

קיימות אינספור דרכים להגביר את הצמחת השיער, הן באזורים שהתקרחו לגמרי, הן באזורים בהם הצמיחה דלילה, והן באזורים בהם קיים שיער שדורש חיזוק. לפני שתצאו למסע הצמחת שיער, השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, היא מה הגורמים להתקרחות? התמקדות בגורמים תסייע לכם למצוא פתרון מהיר וממוקד, כזה שייתן מענה אקטיבי, אפקטיבי ומדויק.

 

לחץ וחרדה

רבים נוטים להמעיט בחשיבותם של לחץ וחרדה כגורמים שמשפיעים על התקרחות. חיילים רבים שמשתחררים משירות קרבי, מדווחים על התקרחות באזורים מסוימים של השיער, בעקבות המתח, והלחץ שחווים בשירות. השירות התובעני עלול לגרום לא פעם לחרדה, כאשר כולל עימותים, וקשיי הסתגלות למערכת. האפקט המצטבר עלול להתבטא בדמות נשירת שיער, התקרחות, דילול באזור הפדחת והמפרצים. במידה וזיהיתם שלחץ או חרדה הם אכן הסיבות להתקרחות, תוכלו לפנות לטיפול פסיכולוגי, מדיטציה, יוגה, או טיפולים אלטרנטיביים בהתאם למהות הבעיה. בעזרת טיפול מתון ויעיל, ניתן להשיב את צמיחת השיער במקום בו אבדה, על ידי איזון המצב הנפשי.

 

גנטיקה – כבר לא תירוץ

במידה ואחד ההורים סובל מהתקרחות, כנראה שמדובר בהתקרחות גנטית. בשלב זה, רבים מרימים ידיים וטוענים "זה בגנים, מה יש לי לעשות?". התקרחות גנטית היא ממש לא גזירת גורל, אלא קרקע פורייה למגוון רחב של טיפולים. במקרים כאלה, תוכלו לפנות לתכשירים שמגבירים את צמיחת השיער וממריצים את מחזור הדם, טיפולי PRP, והשתלת שיער במידת הצורך.

 

תזונה לקויה

מחקרים מוכיחים כי נמצא קשר חזק בין רמת הברזל הנמצאת בדם לבין ההתקרחות. במידה ואתם חוששים שזה המצב, בקשו מרופא המשפחה הפנייה לבדיקת דם לבדיקת הברזל. לאחר מכן, חזרו לרופא שהפנה אתכם עם התוצאות של בדיקת הדם, ובקשו ממנו לבדוק את מצב הברזל. במידה והברזל נמצא מתחת לנורמה, או בתוך הנורמה אבל  – נמוך, תצטרכו לתגבר את צריכת הברזל שלכם. תוכלו לבחור באיזו דרך תצרכו את הברזל, למשל, צריכת ברזל טבעית על ידי אכילה של בשר אדום, בקר, עלי בייבי, וחסה, שהם מזונות עתירים בברזל. בנוסף, תוכלו לנטול כדורי ברזל, בהתאם להמלצת הרופא, תוך שילוב עם תזונה מאוזנת ובריאה. בתקווה, שכשרמת הברזל בדם שלכם תחזור להיות תקינה, תתרחש הצמחת שיער באזורים הבעייתיים.

 

תופעות לוואי של תרופות

במידה ואתם צורכים תרופות, בדקו בעלון שמגיע יחד איתן אם אחת מתופעות הלוואי שלהן היא התקרחות. במידה וכן, בדקו עם הרופא שנתן לכם את התרופות אם קיימת תרופה חלופית, שתעשה את אותה העבודה מבלי לגרום להתקרחות.

 

אחרי שהבנו את הגורמים האופציונליים להתקרחות, נשאלת השאלה כיצד אנחנו מסייעים להצמחת שיער.

 

עיסויי קרקפת

עיסוי קרקפת איכותי, יכול להמריץ את הדם בקרקפת, להרחיב את כלי הדם, ולשלוח דם אל זקיקי השערה הרדומים. גירוי הזקיקים, יכול לסייע להם "להתעורר", ולהתחיל להצמיח את השיער מחדש. קיימות מגוון טכניקות שונות של עיסויי קרקפת, מומלץ לבקש הדרכה מהרופא או ממקורות מהימנים באינטרנט.

 

תכשירים ושמפו מיוחד

קיימים בשוק לא מעט אופציות עבור הצמחת שיער, חלקן טובות יותר ופחות. זה הזמן שלכם לבצע סקר שוק, ולבדוק אילו מהתכשירים יעילים יותר ואילו פחות. למשל, שמן מנטה ושמן דלעת הם שמנים טבעיים שניתן למרוח ישירות על השיער, כדי להגביר את הצמיחה. ודאי שמעתם על "מינוקסידיל", תכשיר ללא מרשם רופא שמסייע להרחיב את כלי הדם, ובכך להגביר את זרימת הדם לקרקפת. נסו להתייעץ עם חברים, מכרים או קולגות שחל שיפור בצמיחת השיער שלהם, ושאלו אותם כיצד עשו זאת, ובאילו תכשירים השתמשו כדי להצמיח את השיער מחדש.

 

שתיית שייקים מירקות

קיימים באינטרנט אינספור מתכונים לשייקים של ירקות ופירות שמסייעים בתהליך הצמחת שיער. אל תצפו לטעם נהדר של שייק טרופי, מדובר במספר ירקות אקראיים שנמעכו לכדי "תרופת סבתא". כל ירק אחראי על ויטמין או מינרל אחר, ויחד מרכיבים את הנוסחה המושלמת בשביל הצמחת שיער. בין היתר, תוכלו למצוא במתכונים ירקות כמו פלפל צהוב, גזר, זרעי חמנייה, וברוקולי. יש להתמיד עם שתיית השייקים, אבל לא להעמיס בשתייתם, כדי לשמור על תפריט מאוזן.

 

השתלת שיער

תהליך השתלת השיער קוצר שבחים, ולא בכדי. מי שהתייאש מהשיטות הקונבנציונליות, יכול לבחור בדרך יותר נועזת – השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לשנות חיים מן הקצה אל הקצה, להשיב ביטחון עצמי ורוח נעורים שאבדה מזמן. תהליך השתלת השיער הוא לא זול, ויכול להגיע גם ל15,000 ₪. אחד הגורמים המשפיעים על המחיר באופן ישיר הוא המיקום בו תבחרו לעשות את ההשתלה – השתלת שיער בארץ עולה הרבה יותר מהשתלה בתורכיה או קפריסין למשל.

הליך השתלת השיער הוא קצת יותר מורכב, ובמהלכו לוקחים זקיקי שערה באזור השופע בשיער, ומשתילים אותם באזור הדליל בשיער. ההליך כרוך בהרדמה מקומית, ומתבצע על ידי רופא מקצועי. שימו לב ששום "מטפל" אינו מורשה לבצע את התהליך, אלא רק רופא מן המניין, משום שמדובר בהליך מיקרו כירורגי. אחרי ההשתלה, תצטרכו לבצע מספר טיפולי תחזוקה, שהם מעין טיפולי המשך לתמיכה בהצלחת הטיפול.

היעילות של השתלת שיער מוכחת, אם כי כל מקרה לגופו, ולפעמים יידרשו ביקורים חוזרים אצל הרופא על מנת להגיע לתוצאה המיוחלת.

 

טיפולי PRP

כאמור, טיפולי ההמשך הם חלק בלתי נפרד מהשתלת השיער. במהלך טיפול בשיטת ה- PRP (Platelet-rich Plasma), נעזרים בדמו של המטופל, ולוקחים פלזמה מתאי הדם האדומים, ומזריקים אותם לאזורים בהם בוצעה השתלת השיער. התמיסה מכילה חומרי גדילה, בעלת יכולות ריפוי, ומגבירה את זרימת הדם. התמיסה מוזרקת לקרקפת, על מנת לתת "בוסט" של חיזוק לאזורים שעברו השתלת שיער

הצמחת שיער – לסיכום

הצמחת שיער היא תהליך הדרגתי ומתון, שבסופו ניתן להגיע לתוצאות מפתיעות. בדקו עוד היום היכן אתם עומדים, מה הגורמים להתקרחות שלכם, וכיצד ניתן לטפל בה, כדי להצמיח את השיער.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!