השתלת שיער לגברים המלצות מבעלי ניסיון

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער לגבריםעד לא מזמן, השתלת שיער נחשבה לפעולה חריגה שלוותה בתגובה שלילית של הסביבה. הסיבה לכך הייתה זלזול לא מוצדק בתוצאות ודעות קדומות שגויות. כיום כאשר ישנם הרבה יותר סיפורי הצלחה מסיפורים על השתלות שיער שכשלו, ההליך הפך מבוקש ונפוץ. הגבר המודרני אינו מוכן עוד להיכנע להתקרחות ועושה הכול על מנת לנצח אותה. מכוני שיער מובילים בארץ ובעולם מבצעים באופן יומיומי השתלות שיער מוצלחות ומחזירות לגברים שכבר התחילו להתקרח את השיער השופע שאבד.

מה אפשר לעשות נגד התקרחות?

גברים רבים מתחילים להראות סימנים של התקרחות כבר במהלך שנות העשרים. ללא טיפול, הם צפויים להגיע אל גיל 40 עם מעט מאוד שיער על הראש. במשך תקופה ארוכה, הרפואה המודרנית ידעה להציע רק תכשירים כמו מינוקסי, טיפול תרופתי, טיפולי לייזר לעידוד צמיחה וטיפולי רפואה משלימה. אותם טיפולים הצליחו להשיג תוצאות בינונית שבאו לידי ביטוי בעיכוב של תהליך ההתקרחות. השתלות השיער הן אלו שהביאו למהפכה משמעותית בתחום.

השתלת שיער היא הדרך היחידה בה אפשר להחזיר צמיחת שיער טבעית ובריאה לאזורים קרחים. השיער שיושתל בהצלחה אינו נושר ומחזיק מעמד במשך שנים רבות. הגברים קבלו את הפתרון שהם חיפשו במשך תקופה ארוכה. הגבר הישראלי ידוע כבעל מודעות למראה החיצוני שלו. אך הוא מוכן להשקיע במראה החיצוני רק כאשר מדובר בטיפול שמשיג תוצאות לטווח הארוך. רוב הגברים לא יסכימו להשתעבד לשימוש יומיומי בתכשיר משחתי למניעת התקרחות שעתיד להשיג תוצאות נמוכות עד בינוניות.

המדריך הזה נועד לסייע  לגברים שעדיין מתלבטים וטרם החליטו האם להשלים עם ההתקרחות או לא. תצליחו להיות שלמים יותר עם ההחלטה (לכאן או לכאן) לאחר שתקדישו כמה רגעים להיכרות עם שיטות הטיפול, התוצאות הצפויות וקבלת עצות מגברים שכבר עברו את ההליך. כאן תמצאו את כל מה שצריך לדעת על השתלת שיער לגברים המלצות וגם מחירים.

מהו אותו הליך חדשני שכולם מדברים עליו?

במשך שנים רבות גברים חששו לעבור השתל שיער בגלל הצלקות. הם ידעו שבמידה וההליך לא יצליח תישאר להם צלקת גדולה ומכוערת על הקרקפת. ההליך החדשני שכולם מדברים עליו מאפשר ביצוע השתלת ללא צלקות וללא כאבים. הצלקת היא תוצר של שיטת טיפול קודמת בה הוסרה מהקרקפת רצועת עור גדולה עם מאות זקיקי שיער. כיום, השתלות שיער מתבססות על העברת זקיקים בודדים כך שאין כל חשש מפני צלקות.

הכול בגלל הגנטיקה

לפני שנסביר אודות טכניקות השתלת שיער נסביר למה גברים מתקרחים ומדוע לא ניתן לעצור את התופעה. נטייה תורשתית להתקרחות היא הגורם העיקרי לבעיה. אם הגברים המבוגרים אצלכם במשפחה קרחים, ישנו סיכוי גבוה שגם לכם מצפה גורל דומה. אין דרך למנוע התקרחות על רקע גנטית. גורמים נוספים להתקרחות ושיער דליל הם שימוש בתרופות שגורמות לנשירה, תפקוד לקוי של בלוטת התריס, תזונה בעייתית ואורח חיים עשיר במתחים.

גברים נוטים לאבד שיער והתקרח בגיל צעיר הרבה יותר מנשים. בעוד 70% מהגברים חווים אבדן של שיער, רק 40% מהנשים עתידות לסבול מבעיה דומה. נשירת השיער הגברית מתחילה באזור הרקות ומתקדמת אחורנית עד לשלב בו היא מתאחדת עם מוקד ההתקרחות השני במרכז הראש.

השתלת שיער בשיטת FUT

נציין תחילה שלא קיימת שיטת טיפול אחת שמתאימה לכולם. כל מטופל נדרש לעבור בדיקת התאמה במכון במהלכה בודק הרופא את צמיחת השיער וסוקר את הרקע הרפואי. שיטת FUT היא אחת משתי שיטות הטיפול העיקריות. השתלת שיער FUT מתבססת על קצירת רצועת עור מהאזור התורם לטובת השתלה באזור הבעייתי. הזקיקים מושתלים באזור הבעייתי ביחידות. השיער באזור האחורי של הראש אינו נושר בתהליך ההתקרחות הגברית כך שניתן להפוך את האזור האחורי לאזור תורם.

רצועת השיער שנקצרה מהחלק האחורי של הראש נחתכת לכמה יחידות שעתידות להשתלב בחזרה בצורה טבעית בראש. על מנת להשיג תוצאות משביעות רצון יש לבצע השתלת של אלפי זקיקים. ההליך משאיר אחריו צלקת ארוכה שעתידה להתכסות בשיער. כאשר הטיפול מצליח הצלקת אינה נראית לעין כלל (אלא אם החלטת לגלח את הראש) ואיש אינו מזהה שעברתם השתלת שיער.

השתלת שיער בשיטת FUE

את שיטת FUT מחליפה בשנים האחרונות טכניקה חדישה יותר שמתבססת על איסוף פרטני של זקיקי שיער. הזקיקים נאספים בזה אחר זה באמצעות מכשור ייעודי מיוחד שאינו משאיר אחריו צלקות. ההליך מבוצע תחת הרדמה מקומית כך שהמטופל אינו חש בכל כאב. לאחר שהרופא מסיים לאסוף את כל הזקיקים מהאזור התורם הוא משתיל אותם באזור הבעייתי. שיטת FUE מצליחה להשיג מראה בריא של צמיחת שיער טבעית. ההליך יהיה ארוך יותר בהשוואה להליך שמתבצע בשיטת FUT וישנם מקרים בהם יהיה צורך במספר פגישות טיפול.

איזו שיטת טיפול עדיפה?

היתרון הגדול של שיטת FUE הוא שהיא אינה דורשת תפרים או חתכים גדולים. ההליך אינו משאיר אחריו צלקת וזמן ההחלמה קצר יותר. נציין שאפשר להשיג תוצאות טובות בשתי השיטות. התוצאה שתקבלו מושפעת ממספר השתלים הזמינים ומהמיומנות של הצוות המטפל. הרופאים במכונים ממליצים על שיטת FUE להשגת מראה טבעי ושופע בשל האפשרות לאסוף כמות גדולה יותר של זקיקים. חשוב להבין שהזקיקים נאספים מהקרקפת שלכם כך שמספרם מוגבל.

שיטת FUE מתאימה לגברים ונשים שמעדיפים תספורות קצרות וחוששים שהתספורת הקצרה תחשוף את הצלקת. ניתן לטפל בשיטה זו גם במקרים של שיער דליל שדורשים מתן מענה להתקרחות באזורים קטנים. החיסרון של שיטת FUE הוא הדרישה לגלח את כל האזור התורם. לרוב, תתבקשו לגלח לקראת הטיפול את צדי הראש ואת החלק האחורי. מבחינת מחירים, השתלת שיער בשיטת FUE תהיה כמעט תמיד יקרה יותר בהשוואה למחירים של השתלה בשיטת FUT.

השתלת שיער לגברים המלצות מגברים

אתם תצליחו להגיע רגועים אל ההליך ולקבל את ההחלטות הנכונות לאחר שתקבלו המלצות וחוות דעת מגברים שכבר עברו השתלת שיער. רק גבר שעבר בעצמו השתלה יוכל לומר לכם האם ההליך כרוך בכאבים, האם התוצאה הסופית מצדיקה את ההשקעה והאם הוא ממליץ גם לכם להתחיל בתהליך. המידע שתאספו יסייע לכם להבין מה צפוי לכם והאם השתלת שיער אכן עונה לצרכים ולציפיות שלכם.

השתלת שיער לגברים המלצות של נשים

במציאות בה אנו חיים רוב הנשים מעדיפות גברים עם שיער ראש שופע ובריא. כאשר הן מחפשות בן זוג באתרי היכרויות, רובן מדלגות על פרופילים של גברים קרחים. הנשים בישראל מקבלות באהבה את הגבר המודרני המטופח ומעודדות את בן הזוג שלהן לטפח את המראה החיצוני שלו. נשים שמות לב לפרטים הקטנים ומבחינות כמעט מיד בסימני הנשירה אצל הגבר שלהן. הן לא מבזבזות זמן וקובעות בעבורו פגישת ייעוץ במכון שיער מוביל.

השתלת שיער היא חלק מעולם עשיר של רפואה אסתטית. יש לגבר המודרני את האפשרות להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר. כל מה שצריך בשביל ליהנות מכל היתרונות שהרפואה המודרנית מציעה זה להעז לצאת מהקופסה, לא לוותר ולחפש פתרונות. כעת, נותר לכם רק לפנות אל מכון שיער או שניים, לגשת לפגישת ייעוץ ולצאת לדרך. החלום על שיער בריא ושופע בר השגה! גם אם כל הגברים אצלך במשפחה התקרחו כבר בגיל 40, אל תוותר ותצליח.

בחברה של ימינו, גברים בעלי ראש מלא שיער מהווים סמל של נעורים וצעירות. שחזור נפח השיער לגבר שאיבד את שיערו מהווה חוויה מהנה מאוד לאור התוצאות המשמעותיות.

שיקום השיער באמצעות השתלה הוא פתרון קבוע. מאוד לא סביר שיהיה צורך להחליף את השיער המושתל ובדרך כלל נהנים המטופלים ממראה שיער מלא ובריא המגבירים את ביטחונם העצמי למשך שארית החיים.

השתלת שיער היא טכניקה נפוצה לשיקום שיער, שבה זקיקי שיער מוסרים בניתוח מאזורי שיער אחרים, ומושתלים לתוך האזורים הקירחים של הקרקפת.

השתלת שיער לגברים מטפלת בהתקרחות ועשויה אף לשמש לשם טיפול בנשירת שיער כתוצאה מניתוח, טראומה או כוויות.

מטרת הטיפול

התקרחות היא מונח רפואי לנשירת שיער. זוהי מחלה תורשתית כמו צבע עיניים ומבנה פיזי. היות ותכונה זו עוברת בירושה, לא ניתן למנוע אותה. השתלת שיער לגברים היא השיטה היחידה לשחזר את השיער הטבעי באופן קבוע.

טכניקת השתלת שיער לגברים יוצרת קו שיער שהוא כמעט בלתי ניתן לגילוי. במצבים מסוימים, ההשתלה מספקת יותר צפיפות שיער מהמצב הרגיל, אך התוצאות המתקבלות תמיד על מראה טבעי לחלוטין.

השתלת שיער לגברים היא הליך אישי ובהתאם הטכניקה חייבת להיות מותאמת לצרכיו ומטרותיו של המטופל. בדומה לטיפולים אחרים, מתקיים מפגש ייעוץ עם הרופא על מנת שהמטופל יתעדכן באופן מלא אודות השיטה, החלופות והסיכונים.

מהלך הטיפול

השתלת שיער לגברים היא ניתוח הכרוך בהסרת רצועה צרה של קרקפת עם שיער מהחלק האחורי של הראש, לשם שימוש למילוי האזור הדק של שיער או לאזור ההתקרחות. רוב השתלות השיער מתבצעות בקליניקת הרופא באמצעות הרדמה מקומית.

לשם ביצוע ההשתלה, המנתח מתחיל בניקוי הקרקפת ולאחר מכן מזריק חומר הרדמה על מנת להרדים את האזור בו תבוצע הסרת השיער. לאחר הסרת רצועת קרקפת באמצעות אזמל, המנתח מגדיר את צד הקרקפת ותופר אותה לשם סגירה. אזור זה מוסתר באופן מיידי באמצעות השיער סביבו.

בשלב הבא, המנתח מחלק את רצועת הקרקפת שהוסרה לחמש מאות עד אלפיים שתלים זעירים המכילים שיער אדם. המספר וסוג השתל המשמש לטיפול תלוי בסוג השיער, איכותו וצבעו, כמו גם בגודל האזור המיועד להשתלה.

לאחר שהשתלים מוכנים, המנתח מנקה ומרדים שוב את האזור בו יוצב השיער, ויוצר חורים או חריצים באמצעות סכין מנתחים או מחטים עדינות על מנת לשתול את השיער.

בהתאם להיקף התהליך, תארך ההשתלה כארבע עד שמונה שעות. לעיתים נדרשים טיפולים נוספים אם המטופל ממשיך לאבד שיער או מחליט שהוא מעוניין בשיער עבה יותר.

תוצאות הטיפול ותופעות לוואי

לאחר ניתוח השתלת שיער לגברים, הקרקפת עשויה להיות רכה מאוד. יתכן שיהיה צורך בנטילת משככי כאבים במשך מספר ימים. המנתח יחבוש את הקרקפת למשך לפחות יומיים ובמקרים מסוימים עשוי לרשום תרופות אנטיביוטיות או אנטי דלקתיות למשך מספר ימים לאחר הטיפול. רוב המטופלים יכולים לשוב לעבודה כיומיים עד חמישה ימים לאחר הטיפול.

במהלך שבועיים עד שלושה שבועות לאחר הניתוח, ינשור השיער המושתל, וצמיחה חדשה תתרחש בתוך מספר חודשים.

רוב המטופלים השיגו שישים אחוזים של צמיחת שיער חדשה במהלך תשעה חודשים. לעיתים רושמים הרופאים תרופת רוגיין לשם שיפור צמיחת השיער לאחר השתלה, אך יעילות התרופה אינה מוכחת.

יתכן שתתרחש נפיחות קלה במהלך יומיים עד שבוע לאחר הטיפול. ניתן לשלוט על כל אי נוחות או כאב באמצעות משככי כאבים כגון אקמול או אדוויל, במהלך יומיים או שלושה לאחר טיפול השתלת שיער לגברים.

סיכונים

בדומה לכל הליך כירורגי אחר, עלול להתרחש זיהום ודימום לאחר הניתוח. לעיתים שתלי השיער אינם צומחים מחדש, למרות שאם השתלת השיער מתבצעת כראוי, בין תשעים למאה אחוזים מהשיער שורד את הטיפול.

סיכונים אחרים הכרוכים בהשתלת שיער לגברים כוללים הצטלקות, דלקת או זיהום של זקיקי השיער. ניתן להקל על המצב באמצעות אנטיביוטיקה וקומפרסים. סיכון פוטנציאלי נוסף הוא אובדן פתאומי של השיער המושתל. למרבה המזל, תופעה זו מתרחשת רק לעיתים נדירות.

על מנת למזער את הסיכונים ולשפר את הצלחת הניתוח, חשוב שרק גברים בריאים יעברו השתלת שיער. בכל מקרה, יש לדון תמיד בסיכונים הפוטנציאליים כמו גם ביתרונות הטיפול עם הרופא.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!