סובלים מנשירת שיער או התקרחות? הכירו את הפטנט הישראלי החדש

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

טיפול ביתי חדש להתקרחות ונשירת שיערנשירת שיער והתקרחות הן בעיות שכיחות המופיעות אצל מרבית האוכלוסייה בשלב כזה או אחר במהלך החיים. הפגיעה האסתטית והתמידית הנובעת מהתקרחות מביאה לכמיהה להשבת השיער האבוד בשיטות שונות.

פטנט ישראלי חדש מציג מכשיר טכנולוגיה לטיפול ביתי שישים סוף לנשירת השיער ויצמיח אותו מחדש. השינוי המשמעותי אמור להביל מהפכה בתחום הטיפולים בהתקרחות ומתאים לנשים ולגברים כאחד.

טיפול חדש במכשיר ביתי ידידותי לשימוש

נשירת שיער והתקרחות הן בעיות נפוצות בעולם המערבי, מיליארדי גברים ונשים סובלים מהתופעה. פיתוח טכנולוגי חדשני מבית פילוגי'קס, חברת סטארט-אפ שבראשה עומד פרופסור דב אינגמן, מביא פתרון מרענן לכל מצבי דלילות השיער בהם נשירה ונשירה גם זו התורשתית.

הטיפול מתבצע באמצעות מכשיר נוח ובטוח לשימוש ביתי. המכשיר ידידותי למשתמש ומשלב שלוש פעולות בכל טיפול: חשמלית, ביוכימית, ומכאנית. הטיפול היומיומי גורם לעירור של זקיקי השיער הרדומים, ממריץ את זרימת הדם אליהם, מחזקם ומשקם את המערכות התומכות החיוניות להצמחה מחודשת של השיער.

"השיער נולד מחדש" – הבטחה לתוצאות

תוצאות הטיפול מוצלחות במיוחד, למעשה השיער נולד מחדש, זקיקים רדומים מתפתחים בצמיחה מחודשת ושיער דק ופלומתי מתחזק ומתעבה. פעולת הטיפול משפיעה גם על השיער הקיים ומביאה להתעבותו תוך מילוי של הקרקפת באופן הדרגתי בשיער בריא.

המכשיר ניתן לרכישה בישראל תוך קבלה התחייבות לתוצאות. הלקוחות הרוכשים את המכשיר מקבלים הבטחה לשיפור של לפחות שלושים אחוזים בתוך ארבעה חודשים בשני פרמטרים: כמות ועובי השיער.

אופן הטיפול הביתי החדש

הטיפול במכשיר הוא יומיומי, וכדי להשיג את התוצאה הרצויה, יש להשתמש בו במשך חמש עד שמונה דקות ביום למשך ארבעה חודשים. בטרם תהליך רכישת המכשיר, מתבצעת בדיקת טריקוסקאן שממפה וסופרת את כמות ועובי השיער, זוהי בדיקת מעבדה ממוחשבת, ולאחר ארבעה חודשים של טיפול, מתבצעת בדיקה נוספת באזור הטיפול בקרקפת.

לקוחות שביצעו את הטיפול בהתאם להנחיות ולא הגיעו לשיפור של לפחות שלושים אחוזים בכמות ובעובי השיער, רשאים להחזיר את המכשיר ולקבל החזר כספי.

הכירו את המכשיר החדשני  – Hairegen

המכשיר החדשני נקרא Hairegen classic  והוא משווק על די חברת 'דימדיקו טכנולוגיות רפואיות' בישראל, חברה שזכתה לתו אמון הציבור לקידום הגינות בעסקים. מנכ"ל החברה, אהוד רפאלי, מסביר כי החברה פועלת על פי ערכי יושרה והגינות מקצועית וזאת במטרה להעניק טיפול ופתרון אמתי לאלפי אנשים שניסו שיטות שונות ונכוו מהן.

לדברי אהוד, החברה גאה בתוצאות הטיפול ומאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצר בראש שקט ושביעות רצון לקוחותיה מבטאים עקרונות אלה. על פי נתוני החברה, ברוב המקרים, הטיפולים עוברים את אחוז השיפור המובטח ומי שלא, מקבל את כספו בחזרה, מבחינת החברה, כל לקוח מרוצה הוא שגריר מוצלח.

טיפול ממוקד ופתרון אמין לבעיית ההתקרחות

נשירה והתקרחות הן תופעות המתחילות לרוב אצל גברים בגיל 25 לערך ואצל נשים בגילאי שלושים. הבעיה מחמירה בקרב בני שני המינים, בגילאי 45 ומעלה. הגורמים לנשירת שיער או התקרחות רבים וכוללים גנטיקה, זיהום אוויר, לחץ נפשי, בעיות רפואיות, נטילת תרופות, הריון ושינויים הורמונליים, לכן חשוב להקפיד על טיפולים לשיקום השיער.

הטיפולים הזמינים כיום להתקרחות כוללים תרופות חזקות ומסעות שיווק של מכונים מפוקפקים המצהירים על טיפולים מתקדמים, אך ללא כיסוי. לעומת זאת, הטיפול במכשיר ה-Hairegen classic, מתבצע בהליך ממוקד המניב תוצאות ברורות.

זהו טיפול חוץ גופי ואינו כרוך בתופעות לוואי כגון אלרגיות או רגישויות שונות. הטיפול החדשני, מתקדם, ידידותי, נוח ובטוח ומהעניק פתרון אמיתי לסובלים מהתקרחות, הן נשים והן גברים וגורם לשיער שלכם להיוולד מחדש.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!