מניעת התקרחות – מה אפשר לעשות?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

התקרחות גברית הפכה עם השנים לנחלת הכלל, כאשר גברים רבים בארץ סובלים מהתקרחות ברמות שונות. בין אם מדובר במפרצים, קרחת קטנה בחלק מהשיער, או קרחת מלאה. השאיפה היא למנוע את ההתקרחות ככל הניתן ולאפשר מראה של שיער מלא. אז איך ניתן למנוע התקרחות? תופתעו לשמוע שיש המון פתרונות שאתם יכולים להתחיל לבדוק כבר היום, מבלי לצאת מהבית.

המאבק למניעת התקרחות

כל מי שסובל מהתקרחות, מכיר את התחושות שמגיעות איתה, אשמה, בושה והמון פעמים תסכול. חלק מהמתקרחים כבר השלימו עם המצב, וקיבלו את מראה השיער הדליל כגזירה סופית. עם זאת, חלק מהגברים מנסים למצוא פתרונות שונים, ומנסים שלל תרופות, מתוספים תזונתיים, תרופות סבתא, פתרונות לא טבעיים, ואפילו דמיון מודרך. לא מן הנמנע, שעם הזמן תגיע תחושה מסוימת של ייאוש, כאשר מספר פתרונות ברצף מוביל לאכזבה. אחרי מספר ניסיונות, רוב האנשים יתייאשו, וישלימו עם המצב.

רופא השתלת שיער

אל תאבדו תקווה – תמיד יש מה לעשות

הסיבות להתקרחות יכולות להיות רבות, החל מלחץ וסטרס, חרדה, גנטיקה, וכלה בתופעות לוואי של תרופות. הרבה פעמים נדמה שמניעת התקרחות היא בלתי אפשרית, אבל כאמור, הנה כמה דברים שתוכלו לבדוק על מנת לשפר את המצב, אפילו במעט.

 

בדיקת דם

על ידי בדיקת דם פשוטה תוכלו לגלות אם חסר לכם ברזל. מחקרים מוכיחים שברזל נמוך עלול להשפיע באופן ישיר על ההתקרחות, ולהחמיר את המצב. גם אם מדובר בהתקרחות גנטית, הברזל עלול להאיץ את התהליך שיקרה כך או כך. על ידי בדיקת דם פשוטה בקופת החולים, תוכלו לבקש מהרופא לבדוק את הברזל שלכם, ובכך לוודא שאתם נמצאים בטווח הנורמות התקינות. במידה ואכן חסר לכם ברזל, תוכלו לקבל תוספי תזונה, כדורים, ואפילו כמוסה שניתן לפזר ישירות על הקרקפת. שימו לב שיש להתייעץ עם רופא לפני שלוקחים תוסף כזה או אחר. בנוסף, בקשו מהרופא רשימה של מאכלים עתירים בברזל, על מנת להעשיר את התזונה שלכם באופן טבעי.

מצבי לחץ וסטרס

כאמור, המצב הנפשי שלנו משפיע על נשירה בשיער באופן ישיר. כדי לנקוט פעולות למניעת התקרחות, ודאו שאתם מאוזנים מבחינה נפשית, מרגישים שלווים, ורגועים. במידה ואתם חושבים שעברתם אירוע שעלול להלחיץ אתכם, או להוציא אתכם מאיזון, תמיד ניתן לפנות לגורמים מקצועיים, למשל פסיכולוג, פסיכיאטר, או אפילו מטפלים אלטרנטיביים למיניהם.

 

שמפו נכון

על מנת למנוע התקרחות, ודאו שאתם משתמשים בשמפו שמתאים לשיער שלכם, ולא מעודד התקרחות. שימו לב, שכל קרקפת שונה מחברתה, ולכן שמפו שיגיב טוב על שיער אחד עלול להזיק לשיער אחר. במקרים כאלה, ההמלצה היא להתייעץ עם ספר על מנת שיתאים לכם שמפו שיסייע במניעת התקרחות.

 

אלרגיה לצבע בשיער

לא הרבה יודעים, שאלרגיה או אפילו רגישות קלה למרכיבים שיש בצבע שיער עלולים להחמיר את ההתקרחות. במידה ואתם חושבים שזה המקרה, נסו להפסיק לצבוע את השיער, ולראות כיצד הוא מגיב. הרבה פעמים מספיקה רגישות קלה בשביל להזיק לשיער.

 

תופעות לוואי לתרופות

במידה ואתם משתמשים בתרופות, התייעצו עם רופא ובדקו האם יש להן תופעות לוואי של התקרחות. לא פעם לתרופות שונות יש תופעות לוואי לא רצויות על השיער שלכם. אם גיליתם שהתקרחות היא אחת מתופעות הלוואי של התרופות שלכם, בקשו מהרופא תרופה חלופית, או פיתרון מתאים, שיעזור לכם מבלי לפגוע בשיער שלכם.

לסיכום, מניעת התקרחות היא לא תמיד מסובכת כמו שהיא נשמעת, ועל ידי פעולות פשוטות ניתן לעצור את ההתדרדרות.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!