פתרון להתקרחות – איך מנצחים את הגנטיקה?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

פתרון להתקרחותכל בן לאב קרח או נכד לסב שסבל משיער דליל מגיב בבהלה לכל נשירת שיער קלה. רובנו סבירים שאין דרך למנוע התקרחות מסיבות גנטיות, כך שאנחנו מקבלים את ההתקרחות כגורל משמיים ולא מנסים כלל להילחם בה או לעכב את התהליך. החדשות הטובות הן שאפשר בהחלט לעכב את נשירת השיער וליהנות משיער שופע ובריא מספר שנים נוספות. אל תמהרו להרים דגל לבן ולוותר לפני שתבדקו התאמה להליך השתלת שיער בלייזר, השתלת שיער במכון מוסמך, טיפול אצל רופא עור או שימוש בתכשירים.

איזה פתרון להתקרחות הכי מתאים לי?

רגע לפני שאתם ממהרים להוציא סכומי כסף גבוהים בעבור כל הליך שמבטיח לכם פתרון להתקרחות, חשוב לוודא שההליך אכן תואם את מצב השיער שלכם. הקדימו כל טיפול בהתייעצות עם יועץ מקצועי שפועל במסגרת מכון שנמצא תחת פיקוח רפואי. חשוב שתדעו מראש מה כולל ההליך, למי הוא מתאים, אלו תופעות לוואי קיימות, מהם הסיכונים ואלו תוצאות צפויות. רק כאשר כל המידע יהיה בידכם תצליחו לקבל את ההחלטה הנכונה.

התחייבות לפתרון להתקרחות מהיר ובטוח

ממש כפי שלא אבדתם את השיער ברגע כך גם לא תוכלו להשיב אותו במהרה. תהיו אתם חכמים יותר ותשכילו להתרחק מאלו שמבטיחים לכם פתרון מהיר ובטוח להתקרחות. מביני דבר ומיטב אנשי המקצוע מסכימים כולם שהדרך היחידה לטיפול בבעיית ההתקרחות היא טיפול הדרגתי. על מנת לראות תוצאות יהיה עליכם להמתין מספר שבועות ולהקפיד על ההנחיות של הרופא. התמדה וסבלנות הן המפתח להשגת תוצאות.

מתי כדאי להתחיל לטפל בבעיה?

אם חשוב לכם ליהנות משיער שופע ובריא לתקופה ארוכה ככל האפשר – עליכם להתחיל לחפש פתרון להתקרחות שמתאים לכם כבר בשלב בו מופיעים סימנים ראשונים לנשירה. דעו לזהות את האזור הרגיש אצלכם בראש ותדעו איך לזהות את הסימנים.

התקרחות מושפעת מגנטיקה כך שאתם צפויים להתקרח בצורה דומה לזו של בן משפחה קרוב. בררו כיצד התחילה ההתקרחות אצלו ותדעו לאתר את הבעיה אצלכם כבר בראשית. תרצו לדעת האם ההתקרחות שלכם צפויה להתחיל במרכז הראש, במפרצים או בנסיגה של קו המצח. סימן נוסף לכך שהגיע הרגע להתחיל בטיפול הוא התעוררות בבוקר על כר מלא בשיער, מברשת שיער שמתמלאת במהרה בשיער ותחושה של שיער דליל יותר.

פתרון להתקרחות בשלב ראשון

אלו שמקפידים לעקוב אחר הסימנים, לא מרימים ידיים ועושים כל מאמץ לשמור על שיער ראשם, מצליחים לחזק את זקיקי השיער הקיימים בהליך של השתלת שיער בלייזר. הטיפול מתאים לגברים ונשים שיש להם עדיין צמיחה טבעית של שיער באזור הבעייתי. נצליח להשיג את התוצאות הטובות ביותר כאשר נתחיל בטיפולי הלייזר מיד כאשר מופיעים סימנים ראשונים לנשירה.

פתרון להתקרחות – השתלת שיער בלייזר

הליך שמתבצע במכוני שיער מתקדמים באמצעות מכשיר לייזר שמפעיל קרן רכה שמעוררת את זקיקי השיער החלשים והרדומים. אם יש אצלכם זקיקי שיער שנחלשו וכבר אינם מצמיחים שיער, מכשיר הלייזר יצליח לעורר אותם ולהחזיר אותם לפעילות תקינה. חשוב להדגיש שמכשירי לייזר אינם מסוגלים להחזיר לחיים זקיקי שיער מתים. את הטיפול מבצעים תוך הפעלת קרן לייזר בתדר נמוך כך שלא תהיה כאן אותה תגובת חימום שאנחנו מכירים מטיפולי הסרת שיער.

תוצאות ראשונות צפויות להופיע כבר לאחר מספר שבועות, בעוד המטופל נדרש בסדרת טיפולים להשגת התוצאות הטובות ביותר. ההליך מתחיל בפגישת ייעוץ, הכוונה ותיאום ציפיות במכון. מועמדים מתאימים להשתלת שיער בלייזר הם כאלו שיש להם עדיין צמיחת שיער. פנייה מוקדמת לקבלת טיפול הכרחית להצלחתו. התוצאות הטובות באות לידי ביטוי בצמיחה מחודשת של שיער באזור שמטופל.

איך מטפלים בנשירת שיער בבית?

טיפול נכון בשיער מצליח להזין אותו נכון ולחזק אותו. רוב הגברים והנשים מבצעים היום באופן יומיומי פעולות שפוגעות בשיער ומחלישות אותו, אנו נסביר כאן כיצד אפשר להמריץ את צמיחת השיער בשיטות טבעיות. תחילה ננחה אתכם להפסיק לחפוף את הראש עם מים רותחים שמזיקים לזקיקי השיער ומחלישים אותם. כדאי גם להפסיק כל שימוש בתכשירי עיצוב שיער (פרט לכאלו שעשויים מחומרים טבעיים) ולחדול מפעולות עיצוב שיער בחום.

שמנים אתריים ידועים כבעלי השפעה חיובית על השיער והקרקפת. שמן זרעי דלעת, שמן מנטה ושמן עץ התה משפרים את צמיחת השיער וממריצים שיער עייף. שיטת המזותרפיה ידועה גם כן כאפקטיבית לעידוד צמיחת שיער מחודשת וטיפול בנשירה. שילוב של כל השיטות הללו יחד עם הקפדה על אורח חיים בריא (תזונה בריאה, מעט מתחים ופעילות גופנית סדירה) מעניק לשיער שלכם את התנאים הטובים ביותר לצמיחה בריאה ומרבית.

פתרון להתקרחות – מתי כדאי לעשות השתלת שיער?

הרפואה האסתטית המודרנית הצליחה למצוא פתרון להתקרחות הגברית. הליך של השתלת שיער מאפשר העברת זקיקי שיער חיים בין אזורים בגוף. זקיקי שיער נלקחים מהחלק האחורי של הראש ומצדי הראש ומושתלים באזור הבעייתי (לרוב בחלק הקדמי של הראש). על מנת להתחיל בתהליך יש לעבור תחילה בדיקת התאמה אותה מבצע רופא. ההליך מתאים רק למועמדים שיש להם מספיק זקיקי שיער בריאים וחזקים. הרופא בוחן את השיער וקובע כמה זקיקי שיער נחוצים להשגת המראה הרצוי.

את ההליך מבצעים במכוני שיער מקצועיים ומנוסים שעובדים תחת פיקוח רפואי. ההשתלה מתחילה בשרטוט של קו השיער ומתן הסברים מפורטים למטופל על ההליך כולו. בכדי להכין את האזור לקליטת זקיקי השיער יבוצעו נקבים זעירים באזור בו הם עתידים להיקלט. הנקבים קובעים את צפיפות השיער ואת כיוון הצמיחה. כעת מתחיל השלב בו הרופא מוציא את הזקיקים מהאזור שנקבע כתורם ומשתיל אותם בתוך הנקבים. כיום כאשר משתמשים בשיטות מודרניות המטופל כמעט ולא מרגיש כל כאב.

איך רופא עור יכול לעצור התקרחות?

קיים בגוף האדם אנזים בשם  5-אלפא-רדוקטאז שמפרק את הורמון הטסטוסטרון והופך אותו ל-DHT. אותו DHT נקלט בזקיקי השיער שבאזור הקדמי של הקרקפת ובמרכזה וגורם לנזק הדרגתי בלתי הפיך. התהליך מושפע מסיבות גנטיות הורמונליות. רופאי עור יודעים להציע טיפול בפינסטריד לעצירת ייצור ה-DHT בגוף. הטיפול דורש נטילת כדור אחת ליום. יחד עם פינסטריד כדאי לשלב גם מינוקסידיל לטיפול חיצוני. חשוב לציין שהטיפולים הללו אינם מתאימים לכלל המטופלים. נדרשת בדיקת רופא לאבחון ומתן המלצות. התכשירים בחלקם נמכרים רק תחת מרשם רופא.

רגע לפני שאתם קובעים שאין פתרון להתקרחות ומשלימים עם הגזרה המרה, קחו לעצמכם מספר רגעים למחשבה. אל תרימו ידיים לפני שתתייעצו עם רופא עור ותתאמו פגישה במכון שיער מקצועי. ישנם מקרים רבים בהם אפשר לעצור את נשירת השיער ולפתור את הבעיה. טיפולי השתלת שיער התקדמו מאוד בשנים האחרונות, שיטת הטיפול הפכה יעילה יותר. סיכויי ההצלחה של השתלות השיער עלו והכאבים הנלווים להליך הפכו מינוריים.

גברים ונשים שמחפשים פתרון להתקרחות מצליחים כמעט תמיד למצוא מענה. התייעצות עם מומחים חיונית להכרת הגוף והתגובות שלו האורח החיים. סביר להניח שלא תצליחו למצוא פתרון גורף להתקרחות אך תצליחו לעכב אותה. יהיה זה קל יותר להשלים עם התקרחות שמגיעה בגיל מבוגר לאחר שפעלתם במרץ בכל השיטות בכדי לעכב אותה. יש לרפואה המודרנית את היכולת לסייע לכם להיראות טוב יותר.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!