לעמוד בפרץ. הכל על השתלת שיער במפרצים!

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער במפרציםהשתלות שיער הופכות בשנים האחרונות ללהיט גדול בקרב גברים בני כל הגילאים, אשר מתחילים לסבול מאיבוד שיער והתקרחות. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות, החל מנזקי אורח החיים המודרניים, עבור בסיבות התלויות בגנטיקה וכלה בשינויים הורמונליים. תהיה הסיבה אשר תהיה, תופעת ההתקרחות פוגעת בכל כך הרבה גברים ובדימוי הגברי שלהם.

בתוך עולם ההתקרחות, להתקרחות באזור המפרצים, יש מקום רב. למעשה, ההתקרחות פוגעת בשני אזורים עיקריים בראש. אזור הפדחת-, המהווה את מרכז הראש ובאזור צידי הראש מקדימה. נסיגת השיער באזור זה, יוצרת מעין מפרץ ומכאן שמו של האזור. מתוך כך, הלכה והפכה השתלת שיער במפרצים, לפרוצדורה שכיחה ורחבה, שאלפי גברים ישראלים משתמשים בה כדי לשנות את חייהם.

 

למה בעיה במפרצים כל כך מטרידה?

טרם נעסוק בבעיה עצמה, נבין מדוע נסיגת קו השיער באזור המפרצים כל כך מטרידה את הגברים בישראל ובעולם כולו. יש לכך סיבות רבות, הנה הבולטות שבהם:

פגיעה בדימוי העצמי

אומנם גברים מספרים כי המראה החיצוני שלהם פחות חשוב עבורם, אבל כמובן שזה אינו דבר נכון. לא רק שאין רצון שהמראה הגברי יפגע, רבים מאיתנו אינם מוכנים לקבל ולהשלים עם פגיעה שכזו. הסיבה לכך היא שלא רק המראה החיצוני שלנו נפגע אלא גם  הדימוי העצמי שלנו. אנחנו מרגישים פתאום חסרי יכולת, לא מקובלים, ובעלי מראה פגום. כאמור, איננו רוצים להשלים עם תחושה זו ולכן זוהי הסיבה הראשונה במעלה, מדוע השתלת שיער במפרצים כל כך מבוקשת.

בולטות

כאמור, יש שני אזורים בהם מתרחשת לרוב התקרחות. אך בעוד באזור הפדחת, הממוקם במרכז הראש, הקרחת מוסתרת בזוויות מסוימות (שכן היא פונה למעלה), התקרחות בצדעים- האזור הצדדי בקדמת הראש, בולט במיוחד ונראה לעיני כל. אי אפשר להסתיר התקרחות שם. למעשה, המבט הראשון של מי שפוגש בנו, נע מיד אל אזור הפנים ואל ההתקרחות במפרצים. גם אנחנו המתקרחים יודעים זאת ולכן התקרחות במפרצים כל כך מפריעה לנו. אנו חשופים לחלוטין שם, תרתי משמע.

 

סימן לבאות

התקרחות באזור המפרצים אינה מתרחשת בין רגע. היא נמשכת זמן מסוים. קו השיער באזור זה נסוג לאיטו ומתרחב עם הזמן. כך שברבות השנים, המפרצים מעמיקים ונהיים עוד יותר בולטים, לעיתים עד התחברותם להתקרחות השנייה במרכז הראש. אם התחלת להקריח באזור המפרצים, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שההתקרחות תלך ותגדל באזור זה. לכן ישראלים רבים, מנסים לעצור את התופעה כאשר היא בחיתוליה ומבצעים השתלות שיער במפרצים, כאשר הבעיה עדיין קטנה ופחות משמעותית בהיקפה.

סימן שאתה זקן

התקרחות, נתפסת כסוג של הזדקנות. למעשה, זהו אינו דבר נכון בהכרח. כמובן שאנשים מבוגרים סובלים יותר מנשירת שיער אבל התקרחות קורת ומתרחשת כבר מגיל צעיר. למעשה, כשני שליש מהגברים, יחוו התקרחות בשלב כלשהי. האמת והעובדות, לא משנות. מה שכן משנה זו התחושה והתקרחות היא סמל לכך שאנחנו נהפכים זקנים. והרי כולנו רוצים להרגיש צעירים ומלאי חיות ואטרקטיביים כמו שהינו פעם.

קשה לעצור

למען האמת, התקרחות היא דבר שברובם המוחלט של המקרים אי אפשר למנוע לחלוטין. קיימים אומנם מספר תכשירים או טיפולים חיצוניים כאלו או אחרים אך יעילותם מוטלת בספק ובכל אופן, הם לרוב מאטים את ההתקרחות אך לא מונעים אותה, בוודאי לא לאורך זמן. גם תרופות שנחשבות ליותר טובות בתחום, כמו מינוקסידיל ודומיה, פועלות בהצלחה גדולה יותר, אם בכלל, בעיקר על אזור מרכז הראש. הם פחות יעילות על אזור המפרצים. לכן, הפתרון האמיתי היחידי, שבאמת ישנה את המצב הוא השתלת שיער במפרצים.


איפה עורכים השתלת שיער במפרצים?

השתלות שיער במפרצים כמו השתלות שיער נוספות, עורכים לרוב בשני מוקדים עיקריים: בישראל או במדינות כמו טורקיה או קפריסין. בעוד ישראל נחשבת לאחת המתקדמות בעולם בתחומי הרפואה, הרי שבנוגע לתחום השתלות השיער, למרות שמדובר בסוג של פרוצדורה רפואית, מדינתנו הקטנה, עדיין לא מובילה. ועדיין, כנראה שזו לא סיבה מספקת, כדי לגרום לקליניקות ולמרכזים הרפואיים בישראל, לקחת סכומים גבוהים במיוחד על השתלות שיער במפרצים.

מנגד, השתלות בחו"ל, למשל כמו בטורקיה, יכולים לעלות רק שליש או חצי מהמחיר בישראל. אולי תגידו כי הדבר נובע בגלל איכות טיפול ירודה? ובכן, הנה החדשות: טורקיה היא המעצמה הגדולה, האיכותית והפופולארית ביותר בעולם בנוגע להשתלות שיער. למעשה, בטורקיה ניתן למצוא שילוב של הרופאים הטובים והמומחים ביותר בעולם, עם מחיר נוח ומשתלם במיוחד, תוצאה של עלות המחיה הזולה יותר בטורקיה, המוכרת לנו מתחומים אחרים, כמו המלונאות והשופינג.


כיצד מתבצעת השתלת שיער במפרצים?

יש כמה שיטות לבצע השתלת שיער, אולם השיטה הנחשבת למתקדמת ביותר כיום היא שיטת ה-FUE. בשיטה זו, נקצרים זקיקי שיער מאזורים בריאים ושופעים מראשו של המטופל ומושתלים באזור המפרצים, בצורה מתוכננת המביאה בחשבון את המראה הרצוי שיש לקבל בתום התהליך, המתכתב עם מראה טבעי של צמיחת שיער גברי. ככלל, השתלת שיער במפרצים היא תהליך ארוך ומורכב, שמושפע כמובן גם מעומק המפרצים, האזור שאנו רוצים לכסות ולפיכך גם מכמות הזקיקים שיש לקצור ולהשתיל.

למרות שמדובר בתהליך בטוח ומוכח, הוא עדיין תהליך כירורגי לכל דבר ולכן יש לבצעו על ידי רופא. כמובן, שכדאי לבחור תמיד ברופא הטוב ביותר ובטורקיה ניתן לבצע השתלת שיער במפרצים על ידיי הרופאים הטובים בעולם במחירים נוחים במיוחד, דבר שכמעט אינו יכול לקרות בשום תחום אחר בעולם. חשוב גם להבין, כי מלבד ההשתלה יש צורך במעטפת רחבה הכולל גם טיפולים טרום ההשתלה וכמה טיפולים לאחריה וכן התאוששות ומעקב בימים הצמודים להשתלה עצמה, בסמוך למרפאה.

 

מה המחיר של השתלת שיער במפרצים?

כאמור, המחיר להשתלת שיער משתנה על פי היקף ההשתלה הנדרשת אך לרוב הוא יעמוד על כ-15000 עד 20000 ₪, לרוב הוא יכלול דברים נלווים כמו טיסות, שהיה ואירוח בסמוך למרפאה לכל אורך הטיפול וההתאוששות וכן פרוצדורות נוספות הכרוכות בכך. בישראל אגב, השתלה ע"י רופא רגיל, תעמוד כנראה על עלות כפולה. כיום, רוב הישראלים אינם עורכים השתלות שיער לבד אלא נעזרים בחברות מתמחות, הנמצאות בקשר הדוק עם הקליניקות המובילות בטורקיה ומסייעות בצד הניהולי, הלוגיסטי והבירוקרטי של התהליך, כמו גם בייצוג מול גורמים רלוונטיים, ותקשורת בשפה המקומית.

ועדיין, המחיר אינו חזות הכל. החוכמה היא לאתר את הרופא הטוב במחיר משתלם, גם אם הוא גבוה במעט ממחירים אחרים בטורקיה. נזכור, זה עדיין יהיה מחיר משתלם במיוחד אבל התהליך כולו יעשה ע"י המומחים הגדולים בעולם. בררו על אחריות ועל האופציות לפניות בנושאים רפואיים גם לאחר החזרה לארץ. התמקדו ברופאים המוכרים אצל הישראלים הרבים שכבר ביצעו השתלת שיער במפרצים בטורקיה ושמעו על החוויות ושביעות הרצון שלהם.

HAIRPOWER הינה חברה המלווה ישראלים בתחום השתלות השיער, בכלל והשתלת שיער במפרצים, בפרט בהצלחה רבה לאורך השנים. לחברה קשר עם מרכזי ההשתלות הגדולים והמפורסמים בטורקיה והיא מציעה חבילות אשר יעניקו לכם במחיר משתלם גם את הרמה הרפואית הגבוהה ביותר וגם את המעטפת הנוחה ביותר למשך כל זמן שהייתכם. נשמח לשוחח, לייעץ ולהכווין אתכם בכל עולם מרתק זה.

 

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!