השתלת שיער – כשמחפשים באמת פתרון להתקרחות

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

פתרון להתקרחותבעיית ההתקרחות הופכת בשנים האחרונות לבעיה הרצינית ביותר של אנשים ונשים רבים. הסיבה לכך, נעוצה בעובדה, כי למרות שזו מעין בעיה רפואית, היא אינה חלק מתלאות הגיל ואינה נחלתם של אנשים מבוגרים בלבד. עד כמה שזה ישמע קשה, רוב רובם של האנשים יסבול מתהליך התקרחות מסוים, במהלך חייו, החל מגיל 18.

הבעיה עם התקרחות, היא שלא מדובר רק בבעיה של מראה שנפגע. יחד עם השערות, נושר גם הביטחון העצמי והדימוי של האדם נפגע. הוא מרגיש פגום, לא מקובל, נבדל ולא אטרקטיבי. גם אם אין אמת בדבר, הרי שעם תחושות קשה להתווכח. לכן, רבים רצים ותרים אחרי פתרון להתקרחות. השוק מוצף בפתרונות רבים. החל מתרופות סבתא, דרך תכשירים למריחה ואביזרים שונים ועד לתרופות כאלו ואחרות. בפועל, רק השתלת שיער, פותרת את בעיית ההתקרחות אחת ולתמיד ומעניקה שיער מלא ושופע. אבל בכל אופן, הנה מגוון פתרונות שונים, המוצעים לכל.

עיסוי קרקפת. יש בכוחה של הזרמת והמרצת הדם באזור פגוע או רדום, לעורר ולתמרץ גם את התאים הסמוכים לו. על פי עקרון זה עובד עיסוי הקרקפת. באמצעות מכשירים שונים, בעיקר אלקטרונים העובדים על פולסים מהירים "המתופפים" על הקרקפת, הדם מומרץ מתוך תקווה כי הוא יעורר את זקיקי השערה הרדומים והפגועים.

 

תזונה. יש רבים התולים את תופעת ההתקרחות בתזונה לא נכונה. אמת שתזונה לא טובה, כמו גם אורח חיים לא בריא (חוסר שינה, עצבנות, חרדות, לחצים וכד') אכן משפיעים על נשירת ואיבוד השיער אולם הם לא הסיבות העיקריות. הסיבות העיקריות נובעות בעיקר מבעיות הורמונאליות ומגנטיקה. בכל מקרה, יש הבוחרים תפריטי תזונה שונים או נוטלים ויטמינים ותוספי תזונה כאלו ואחרים מתוך תקווה שהם יסיעו בבניית שיערות חדשות.

משחות ותכשירים. בקטגוריה זו ניתן להכניס גם את תרופות הסבתא בייצור ביתי וגם את התכשירים הנמכרים בפארמים ובתי המרקחת. אלו אינם תרופות, אלא מוצרים טבעיים ולכן אינם מצריכים מרשם רופא. לרוב הם מכילים תמציות של צמחים שונים או מינרלים. המחיר שלהם לרוב גבוה יחסית והשימוש דורש התמדה. ככלל, כל התכשירים וגם התרופות, גם אם הם עובדים, עושים זאת כל עוד הם נלקחים או בשימוש. ברגע שהשימוש נפסק- הבעיה חוזרת.

תרופות. אלו כבר תרופות של ממש והם דורשים פיקוח, גם אם רק של רוקח, בהיותם מוצרי OTC, הנמכרים מעבר לדלפק בית המרקחת. חלק מתרופות אלו פותחו עבור בעיות רפואיות אחרות, למשל הפחתת לחץ דם, אך בשל העובדה, כי במהלך השימוש בהם התגלה כי הם גם מצמיחים שיער, כחלק מתופעות הלוואי, נעשה בהם כעת שימוש גם בתחום עידוד צמיחת השיער. מכיוון שהם מצמחים שיער גם במקומות שאין לנו רצון או צורך בכך, המינון של החומרים הפעילים בהם, קטן מהמינון במקור ולכן גם יעילותם פחותה.

מיזותרפיה. התהליך, שהתחיל את צעדיו הראשונים בתחום הקוסמטי דווקא, שם סייע בטיפולים נגד קמטים, צלקות וכד', מסייע כעת גם במלחמה באיבוד השיער. גם פה העיקרון הוא הכוונה להזרים דם חדש לאזור הקירח, כחלק מתהליך עידוד הצמיחה. בעזרת מכשיר המצויד במחטים דקות, קטנות וחדות במידה, פוצעים קלות את עור הקרקפת. התחושה היא של דקירות קטנטנות אך אין כל איבוד דם והמכשיר נחשב בטוח יחסית (בכל מקרה של רגישות, כדאי להיוועץ ברופא).  בכך למעשה אנו הורסים את תאי העור המתים על הקרקפת ומעודדים יצירת תאים חדשים צעירים ובריאים יותר, חלקם מכילים חלבונים ייחודיים המסייעים בהצמחת שיער חדש. וכן הזרמת דם חדש שירפא את הקרקפת ועל הדרך גם יעורר את תאי הגזע וזקיקי השערות.

PRP. פתרון להתקרחות זה נחשב לפתרון המקדים לאולטימטיביות של השתלת השיער. זהו פתרון רפואי לכל דבר ועניין ויעילותו היא הרבה יותר, מקרב כל הפתרונות, לבד מן ההשתלה. עיקרון הטיפול הוא שאיבת מעט דם מן המטופל ועיבוד הדם על ידי סירכוז שלו ובידוד פלסמה העשירה בטסיות דם. סרום מרוכז זה מכיל חלבונים, הורמונים וחומרים נוספים המסייעים בבניית תאים וביכולת לעורר אחרים.

הנוזל עצמו מוזרק בחזרה לקרקפת החשופה של המטופל, כך שהסרום מתחיל את פעולתו ומסייע בהזרמת דם , בניית תאים ועידוד צמיחה של שיערות חדשות. בגלל יעילותו היחסית של הטיפול, הוא החל משולב גם כחלק ברצף הטיפולים של לפני ואחרי ביצוע השתלת השיער. בכך, הוא מעודד היקלטותם של זקיקי השיער שהושתלו וצמיחת שיער חדש ובריא, דבר ההופך את מכלול הטיפול לפתרון להתקרחות הטוב ביותר.

השתלת שיער. כאשר אנו מדברים על פתרון להתקרחות אולטימטיבי ואפקטיבי, אנחנו מדברים על השתלת שיער. אחוזי ההצלחה הגבוהים, העובדה שהטיפול מאפשר פתירת הבעיה אחת ולתמיד והטכניקות החדישות המרכיבות אותו כיום, המאפשרות קבלת שיער שופע, מלא וטבעי, הופכים את השתלת השיער גם לפתרון הפופולארי ביותר.

לא זו בלבד, אלא שאם בעבר הייתה רתיעה מהתהליך בשל מחירו הגבוה והאיכויות הירודות של הטיפול, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. אומנם בישראל איכות הבודדים העוסקים עודנה נמוכה ומנגד העלות שהם מבקשים מרקיעה שחקים, אך במדינות רבות, בהן יוון, טורקיה, קפריסין ואיטליה, המצב שונה לחלוטין. לבירת ההשתלות והמובילה העולמית בתחום, הוכתרה טורקיה. במדינה זו מתרכזים הרופאים החשובים, המפורסמים והאיכותיים ביותר בתחום. אלא שלצד ריכוז היכולות, אופייה של המדינה ועלות המחיה בה, הופכת את עלות ההשתלה, לזולה הרבה יותר, לפעמים אפילו בשליש מחיר מישראל.

שיטת ההשתלה

תהליך ההשתלה כחלק מרכזי של פתרון להתקרחות, מתבצע באמצעות קצירת זקיקי שיער והשתלתם מחדש באזור החשוף. את זקיקי השיער לוקחים מראשו של המטופל, ממקומות בהם השיער נחשב חזק, בריא ועמיד, דוגמת אחורי וצידיי הראש. אם בעבר, הייתה נלקחת רצועה שלמה אחידה של זקיקים, דבר אשר היה גורם לצלקת גדולה וקשה לריפוי, הרי שכיום נלקחים זקיקים בודדים, כך שמראה השיער באזור ממנו נלקחים הזקיקים, אינו נפגם.

הזקיקים שהוצאו, מוחדרים בחזרה באמצעות עט ייחודית אל הקרקפת על פי תכנון קווי מתאר שתואמו מראש ועל פי מומחיותו של המשתיל, ביצירת מראה טבעי ככל האפשר. כאן המקום לציין, כי מעבר לצורך וההכרח של בחירה במשתיל בעל שם עולמי ואיכותי במיוחד, הרי שלכל התהליך עצמו יש חשיבות לעשייתו אך ורק על ידי רופא. בסופו של דבר מדובר בהליך רפואי ואף על פי שהוא נחשב לבטוח ביותר, אסור לזלז ולו כנימת שיער.

פתרון להתקרחות על ידי הטוב ביותר

אולי זה נשמע מוזר ובטוח שאין עוד הרבה דברים ותחומים כאלו בעולמנו, אך בכל הנוגע להשתלת שיער, אנו יכולים להגיע לטובים שבטובים ולא לשלם על זה מחיר מופרז. קימות מספר חברות ישראליות, אשר מקיימים קשרים עסקיים עם המרכזים הרפואיים המובילים בתחומם, כחלק מתהליך הליווי המלא של ישראלים המבקשים לעבור השתלת שיער בטורקיה. כך, ניתן לעשות השתלת שיער איכותית אצל המומחים הגדולים בתחום, כאשר הראש שלך נקי מדאגות ופנוי לתהליך ההחלמה, בעוד חברת הליווי דואגת לכל תהליך הביצוע, הארגון, השהיה והטיסה וההתנהלות מול הרשויות והגופים הטורקיים בשפתם.

HAIRPOWER הינה חברה המתמחה בליווי ישראלים להשתלות שיער בטורקיה ואשר עומדת בקשר עם מיטב המומחים בתחום.  אם גם אתה רוצה פתרון להתקרחות יעיל ואיכותי, אשר יעשה על ידי מקצוענים אמיתיים – צור עימנו קשר.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!