הצמחת שיער טבעית – לא מה שחשבתם

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

הצמחת שיער טבעיתהתקרחות היא בעיה שרבים יהיו מוכנים לעשות הכול כדי להיפטר ממנה, אבל לא כולם. קיימים לא מעט מתקרחים שמסרבים בתוקף לפנות לפתרונות לא טבעיים, ומנסים להימנע מפתרונות כימיים או מלאכותיים. הצמחת שיער טבעית היא ענף שהשתכלל בשנים האחרונות, כאשר הביקוש לפתרונות טבעיים הולך וגובר. המודעות ליכולות של מוצרים טבעיים עולה ועולה, והמגמה בעולם הולכת לכיוון הזה. אז מה אפשר לעשות על מנת שתתרחש הצמחת שיער טבעית, והקרחת תיעלם?

 

הצמחת שיער טבעית – תשאירו את הסקפטיות בבית

עבור מי שבודק פתרונות של הצמחת שיער, הרבה פעמים הפתרונות הטבעיים נדחקים אל השוליים. הסיבה לכך, היא שיש אמונה שהפתרונות הטבעיים פחות אפקטיביים, ויעילותם אינה מוכחת. שלא תבינו לא נכון, קיימים אינספור טיפולים להתקרחות שאינם בדיוק טבעיים, שיעילים מאוד. הרבה פעמים נטיית ליבם של המטופלים הולכת לפתרונות הלא טבעיים, בעלי תוצאות משמעותיות. עם זאת, למרות שפתרונות טבעיים נחשבים סוג ב' לדעת חלק מהאנשים, אי אפשר להתווכח עם התוצאות שהם מביאים בפועל, שיפור בשיער הדליל, הצמחת שיער חדש, מניעת נשירה, והמרצת זקיקי שיער חדשים.

 

מה אפשר לעשות כדי לעודד הצמחת שיער טבעית?

כאמור, לפני שתלכו לפתרונות כמו השתלת שיער, או טיפולי PRP, אף פעם לא יזיק לנסות תחילה שימוש בחומרים טבעיים. ריכזנו לכם את השיטות של המומחים, לסייע להצמחת שיער טבעית –

שמן מנטה

מה אפשר לומר שעוד לא נאמר על שמן המנטה? מחקר שנערך ב2014, הראה כי שמן מנטה יעיל ב-64% מ"מינוקסידיל". מי שלא מכיר את "מינוקסידיל", כנראה רק בתחילת המחקר שלו על טיפול בהתקרחות. התכשיר “מינוקסידיל” מסייע להרחיב את כלי הדם בקרקפת, ובכך להגביר את זרימת הדם. אז איך קרה מצב ששמן המנטה ניצח אותו בפער כה דרמטי? מה יש בשמן המנטה שמספק את התוצאות בצורה כל כך אפקטיבית?

תחילה, שמן המנטה הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות. בנוסף, בדומה לפעולה של ה”מינוקסידיל”, הוא מסייע להמריץ את מחזור הדם. שמן המנטה נלחם בחיידקים ופטריות על הקרקפת, והכי חשוב – מפעיל את שלב הצמיחה הפעילה של זקיק השערה.

הצחמחת שיער טבעית

שמן דלעת

בצידה השני של הזירה, עומד יריב לא פחות ראוי – שמן הדלעת. בדומה לשמן המנטה, גם הוא מסייע להצמחת שיער טבעית. אל תיבהלו, כי שמן זרעי הדלעת הוא ירקרק וסמיך. השמן עשיר בחומצות, נוגדי חמצון, ואבץ. השמן מכיל פיטוסטרולים, מה שיכול להשפיע על צמיחת השיער. שמן הדלעת נותן מעין חיזוק כללי למערכת הקרקפת וזקיקי השיער, בזכות המינרלים, החומצות והוויטמינים. בגלל היותו אנטי-בקטריאלי, הוא מסייע להרחיק חיידקים מהקרקפת.

 

עיסוי קרקפת

בניגוד לשיטות הקודמות, שיעילותן מוכחת באופן חד משמעי, עיסוי הקרקפת נמצא בפינה חשוכה בזירה. עיסוי הקרקפת אינו מזיק, אבל הוא בהחלט שנוי במחלוקת. הרעיון שעומד מאחורי העיסוי, הוא להזרים את הדם באמצעות גירוי זקיקי השערה, לשלוח דם אל האזורים המתקרחים, ובכך ליצור הצמחת שיער. קיימים מכשירים שמסייעים בפעולת העיסוי. כאמור, עיסוי קרקפת הוא לא מזיק, אך לא בהכרח מועיל. אין לכם מה להפסיד, ותמיד ניתן לעסות את הקרקפת, או לבשל מאדם אחר שיעשה זאת עבורנו. ניתן לשלב את העיסוי עם מריחה של אחד השמנים המוזכרים למעלה.

 

הצמחת שיער טבעית – לסיכום

קיים מגוון רחב של פתרונות הצמחת שיער, במאמר זה רק נגענו רק בחלקן על קצה המזלג. בין היתר תוכלו לרכוש ויטמינים, תוספי תזונה, תכשירים טבעיים וכן הלאה. בצעו מחקר מעמיק על מנת להבין מה התכשיר הטבעי הטוב ביותר עבורכם, שיגביר את הצמחת השיער הטבעית.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!