טיפול להצמחת שיער

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

טיפול להצמחת שיערסובל/ת מנשירה חמורה? התקרחות או בעיה אחרת הקשורה למצב השיער שלך? כבר שנים שאת/ה מחפש/ת פתרון לשיפור מראה השיער? על טיפול להצמחת שיער שמעת? עם Hairpower אתם יכולים לשנות לגמרי את איכות החיים שלכם ולהנות ממראה שיער בריא, מלא ושופע. במדריך הבא נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על טיפול להצמחת שיער.

 

יש עניין מאוד אקוטי סביב נושא צמיחת השיער. מי לא רוצה שיער מלא, עשיר, מבריק שמעניק לנו ביטחון ודימוי עצמי גבוה?

 

מה גורם לנשירה או איבוד של השיער?

יש כל מיני סיבות שיכולות לעודד נשירה מוגברת של השיער, שיער דליל או איבוד שיער החל משיבושים במחזור החיים של זקיקי השיערות, דרך סטרס ולחץ מוגברים, בעיות הורמונליות ואפילו מוטציות גנטיות. נשים וגברים בכל קשת הגילאים יכולים לסבול מהתופעה של נשירת שיער. אבל היום, יש מה לעשות.

 

קצת על מחזור השיער

השיער שלנו נושא ומתחלק כל הזמן במהלך החיים שלנו. תופעת הנשירה היא משהו שהוא לגמרי טבעי כי הרי בכל פעם שאנחנו מסתרקים אנו מזהים שיערות שנשרו. יחד עם זאת, כאשר נוצר מצב שבו כמות השיער שנושר מהראש גדולה מכמות השיער שמתחדש נוצר מצב של נשירה מוגברת או איבוד שיער מוגבר. מחזור השיער מתחלף בשלושה תהליכים או שלבים עיקריים.

 

  1. שלב גדילת השיער – Anagen- בשלב הזה השיער שלנו צומח מתוך העור וממשיך עד לנשירה וחידוש השיער.
  2. שלב הסיום – Catagen – בשלב זה השיער שלנו מגיע לצמיחתו המירבית. זקיק השיער מתנתק מהשכרה על שיוכל לגדל שער חדש. השערה הארוכה ביותר, קלועה בעור ללא הספקה של דם ובשלב מסוים פשוט תנשור. השלב הזה נמשך בין שבוע לשלושה שבועות.
  3. של המנוחה – Telogen- בשלב זה, זקיק השיערה מתחדש בכדי שיוכל לייצר שיערה חדשה. התקופה הזו היא ארוכה מאוד ונמשכת בין 2-6 חודשים. בסוף השלב השיערה מתחילה לצמוח.

 

רמות של נשירת שיער

לפני שנסביר על טיפול להצמחת שיער בהרחבה, חשוב להכיר כי נשירת שיער עודפת יכולה להיות חריפה ואפילו כרונית. יש מקרים שבהם הזקיקים הישנים לא מתחלפים כלל בחדשים ותחושת ההתקרחות היא ממש מורגשת. במצב של נשירה כרונית, זקיקי השיער נמצאים בתהליך של צמיחה התחלתית זמן רב יותר מאשר ממה שבדרך כלל מתרחש.

השיער צומח מחדש בקצב מאוד איטי והתוצאה שנראית לעין היא של שיער דליל או אפילו התקרחות. למעלה מ-80% מהגברים יחוו את התופעה ואחוז קטן יותר אצל הנשים. במצב של התקרחות, שלב צמיחת השיער מתקצר ושלב המנוחה מתחיל מוקדם יותר. יש מקרים של שיערות קצרות או הפיכה של חלק מהזקיקים לשיער מאוד דק ומאוד בהיר.

 

טיפול להצמחת שיער באמצעות שיטת PRP

השוק מוצף בתכשירים, תוספי תזונה, רולרים, לייזרים והבטחות על ניתוחים להשתלת שיער. חלקם יעילים, חלקם פחות, חלקם טבעיים חלק מכילים כימיקלים, לחלקם יש תופעות לוואי ולחלקם לא אך השיטה הטובה, היעילה והמוצלחת ביותר להצמחת שיער מכונה PRP. השיטה מבוססת על פלאזמה מועשרת בטסיות ונחשבת היום לשיטה סופר מהפכנית וחדשנית לעצירה של הנשירה ואף מומלצת כטיפול להצמחת שיער ללא ניתוח וללא השתלה.

 

טיפול להצמחת שיער איך זה עובד?

השיטה פועלת על לקיחת דגימה מדמו של המטופל או המטופלת תוך החדרה לקרקפת כמות אדירה של פקטורי צמיחה. מדובר על ריכוז של טסיות פי 3-5 ממה שקיים מה שעוזר לעורר את זקיקי השיער שנרדמו ומקדם צמיחה של שיער חדש ובריא. לאחר שלוקחים דגימה מהדם של המטופל, היא עוברת עיבוד מהיר במעבדה. במסגרת התהליך מפרידים את הדם לכמה מרכיבים ולאחר מכן מחדירים את המרכיבים התורמים לשיקומו של השיער. מדובר בטיפול יעיל, מוכר בעולם ומוכח גם עבור נשים וגם עבור גברים.

 

טיפול להצמחת שיער יתרונות

  1. מבוצע כחלק מתהליכים של השתלת שיער בתור תחזוקה
  2. תהליך טבעי המבוסס על חומר אותו מפיקים מדם המטופל
  3. ללא תופעות לוואי פרט לאדמומיות ונפיחות קלות
  4. הטסיות המצויות בדם שלנו מאופיינות בעוצמתיות רבה המעודדת את העור להתחדש.
  5. מסייע לקצר את שורש השערה ולהאריך את שצב הצמיחה המואצת של השיער עם פקטורי צמיחה מרובים.
  6. מסייע לעצור את הנשירה ולהביא את השיער לתוצאות מדהימות תוך זמן קצר יחסית.
  7. יש צורך בסדרה קצרה של טיפולים ועוד טיפול שנתי לשימור התוצאות.

טיפול להצמחת שיער חשוב לשים לב

הדבר הכי חשוב הוא לשים לב שאתם בוחרים רופא מנוסה, רופא המבצע את התהליך כולו על פי הפרוטוקול הרפואי, תחת תנאים הולמים ובמקום ידוע ומוכר.

אצלנו בHairpower נשמח להתאים עבורך את תהליך הטיפולים המותאם עבור סוג הנשירה ממנה את או אתה סובלים ואף נתאים עבורך תכשירים משלימים, נעצור את הנשירה ונצמיח עבורך שיער חדש שיעניק לך מראה צעיר ורענן. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!