השתלת שיער בטורקיה המלצות, בדיקות וקבלת החלטות נבונות

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער בטורקיהאם גם אתה סובל מהתקרחות ברמה מסוימת, סביר וכבר שמעת את ה"זמזום" סביב האופציה הטורקית. ככה זה, שכבר עשרות אלפי ישראלים, עברו השתלת שיער בטורקיה. סביר להניח שעוד לפני זה ועם התחלת הנשירה, איבוד השיער וההתקרחות עוד תנסה תכשירים שונים, מכשירים שונים וכדורים שונים, חלקם בעלות צנועה וחלקם במחירים גבוהים במיוחד. וזה בסדר גמור. יכול להיות שאתה בין הבודדים שזה יצליח להם. אם לא הצליח ואתה רוצה עדיין להציל את מראה השיער שלך, גם אם ההתקרחות כבר נמצאת על כל הראש, השתלת השיער היא הפתרון שלך.

כאשר הבנת זאת, סביר והזמזום הטורקי כבר ישמע יותר ויותר חזק. תשמע על השתלת שיער בטורקיה המלצות מכאן ועד איסטנבול. לאט לאט תשמע שעוד ועוד אנשים עשו את זה שם. יהיה קשה לזהות אותם. השיער שלהם נראה טבעי לחלוטין, כאילו גדל איתם לכל אורך חייהם עד כה. אבל כאמור, עשרות אלפים השיגו אותו באמצעות השתלות שיער מקצועיות בטורקיה.

מה מיוחד בהשתלת שיער טורקיה?

טורקיה נחשבת למעצמה הגדולה ביותר בתחום השתלות השיער. הינו מצפים למצוא שם מדינות כמו ארה"ב, יפן או גרמניה, אבל בפועל, טורקיה נחשבת למובילה בתחום, עם הציוד המתקדם ביותר, השיטות המפתחות ביותר והניסיון הרב ביותר. רק המחיר הוא מהנמוכים ביותר. יש המייחסים זאת לכך, שבאזורי הים התיכון שיער נחשב כסמל עוצמה ולכן מאז ומתמיד עסקו בטיפוחו. נכון או לא? זה לא ממש משנה. מה שבטוח שהמעצמות הגדולות ביותר בעולם בתחום, ממוקמות זו לצד זו: טורקיה, יוון וקפריסין.

בקפריסין, הנחשבת למעצמה השנייה במספר, המחירים אגב, יהיו גבוהים הרבה יותר והיא כמובן מכילה מספר מומחים קטן יותר. עיקר הלקוחות, מכל העולם, אירופאים, לצד שיחים ממדינות המפרץ, מגיעים לטורקיה. זה לא שבטורקיה למשל כולם מומחים. ממש לא. יש שרלטנים וחאפרים כמו בכל מקום (גם בישראל), אבל מנגד, בטורקיה תמצא גם את צבר המומחים הגדול ביותר ולכן אם הכוונה וליווי נכונים, של אנשים המתמחים בכך, תוכל למצוא רופאים אמינים, מקצועיים, בעלי התעודות הגבוהות ביותר וכאלו הנחשבים, מוכרים ומתועדים בטופ העולמי של התחום.

לא עדיף להישאר בארץ?

אנחנו אוהבים את ארץ ישראל. אפילו גאים מאוד במה שיש לנו ובמה שהשגנו. אבל זה כמו שתבקש מגולש סקי להסתפק במדרונות החרמון במקום לגלוש בפסגות הרי האלפים. זה כמעט אינו בר השוואה. שלא ישתמע לא נכון: בישראל רופאים ומערכות רפואיות מתקדמות ביותר ומצוינות בתחומם. אלא שבכל הנוגע להשתלות שיער, אנחנו יותר מתמחים בניסיון למצוא תרופת פלא מאשר לעסוק בהשתלות עצמם. כך שמעט מאוד ניסיון נצבר ובדרך כלל, מי שמתעסק בזה, הם לא רופאים מובילים, בוודאי לא ביחס לרופאים המובילים בטורקיה.

בנוסף, ישנה סוגיית המחיר. אנחנו בהחלט לא ניתן עכשיו את מקרה הבוחן של מחיר המילקי בארץ מול חו"ל אבל בכל הנוגע להשתלת שיער, אין ממש מה להשוות. מחיר חבילת השתלה בישראל יהיה סביב 25-30 אלף ₪. בטורקיה, למשל, יעמוד המחיר סביב 15-20 אלף ₪. עכשיו, אם נספר לכם שמחיר זה כולל גם טיסות, הסעות ושהייה במלון במשך כל שבועות הטיפול, תבינו את ההפרשים? תבינו מדוע רוב הישראלים מעדיפים את טורקיה. ישראלים לא פראיירים. הם חסים על ממונם אבל גם מחפשים את הטוב והאיכותי ביותר. בהשתלות שיער בטורקיה-  השילוב הזה מתאפשר.

השתלת שיער בטורקיה המלצות וממה להיזהר

יאללה, נוסעים לעבור השתלת שיער בטורקיה, יש לכם המלצות?

אתם רואים, אתם רצים מהר מידי. אנחנו מעוניינים לשמור על בריאותכם אבל גם על כספכם. לכן, אם תבחרו לעשות השתלת שיער בטורקיה, נקשר אתכם לרופאים האיכותיים והמקצועיים ביותר אבל מצד שני, אנחנו נבדוק קודם כל האם אתם מתאימים בכלל להשתלת שיער. כן, יש כאלו שהשתלת השיער אצלם בלתי אפשרית. לא בגלל שהם פגומים חלילה, אלא שמגוון ומכלל סיבות יניבו תוצאה שאינה טובה מספיק לדעתו של הרופא המטפל.

זה יכול להיות שאזור ההתקרחות גדול מידי, שאין אפשרות לקחת זקיקי שערות מהעורף למשל, בלי להשאיר צלקות ועוד ועוד סיבות. העניין הוא, שהרופאים המובילים, לפחות בטורקיה, מקפידים על שמם הטוב ולכן מקבלים לטיפול רק מי שיצא תחת ידם בצורה טובה. אם רופא מסרב לטפל בך, סביר והוא חושב שהצלחת הטיפול מוטלת מאוד בספק.

עליך להבין זאת ולא לנסות בכח. תמיד תוכל להתעקש ולנסות רופא אחר. דעה שנייה זה תמיד טוב. אבל כמו בכל מקום תמצא רופאים שיצליחו למכור קרח לאסקימואים. רופאים שכאלו, יהיו בהכרח פחות טובים ואתה תצא עם תוצאה לא מוצלחת והרבה פחות כסף. אנחנו כחברה העוסקת שנים רבות בליווי מקצועי של ישראלים היוצאים להשתלת שיער בחו"ל, סייענו לאנשים רבים מאוד שביקשו לשוב לטורקיה, לאחר שבפעם הראשונה, התוצאה יצאה לא טוב. כל זאת, מכין אותנו לכך, שהבדיקה הראשונית של הרופא, גם אם הוא יושב בטורקיה, כדאי שתחל כבר בישראל.

השתלת שיער בטורקיה – הבחירה הנכונה

השתלת שיער היא משהו חשוב בחייכם. לא בגלל הכסף הרב שאתם משקיעים בתהליך אלא כי היא תשנה את חייכם מעתה ואילך. היא תקנה לכם את המראה שאתם רוצים, תשפר את ביטחונכם, אולי אפילו תסייע לחיים החברתיים שלכם ולמעמדכם. בכל מקרה- השתלת שיער היא דבר חשוב וכנראה גם חד פעמית. וככזו, אתם לא בוחרים אותה על פי מצב הרוח באותו היום או רק על פי תחושה ואינטואיציה.

הבסיס הראשון שלכם, בבואכם לבדוק רופאים הוא שמם. האם הם מוכרים בתיעוד ובפורמים העולמיים כמובילים בתחומם? האם הם בעלי תעודות ממוסדות גבוהים ומוסמכים (תתפלאו עד כמה בטורקיה מייחסים חשיבות לנושא ומקפידים עליו) והאם הם מוכרים בקרב מושתלים בישראל. כמו בכל תחום, מי שמומלץ על ידי רבים, הוא אותו אחד שמשקיע וימשיך להשקיע כדי לשמור על הקליינטורה.

לכן בכל הנוגע לתהליך השתלת שיער בטורקיה המלצות הן דבר חשוב מעין כמוהו, במיוחד כאשר יש כבר עשרות אלפי  "נסיינים" שעשו זאת לפניך ויש להם תוצאות ותובנות.  אל תפחדו ללכלך ידיים, תיצרו קשר עם אנשים פיזית ובפורומים השונים. תשאלו ותחקרו. תשמעו כמה וכמה דעות, טיפים ומסקנות. תשאלו לא רק על התהליך הרפואי עצמו ומידת הצלחתו אלא גם על כל המעטפת של הטיפול כולל הטיפולים המשלימים, מערך הטיסות, ההסעות ובתי המלון וכלה בליווי אחרי החזרה לארץ. בסופו של דבר, תקבלו את התמונה הרחבה והמעמיקה ביותר- שתסייע לכם לקבל את ההחלטה הנבונה ביותר.

טורקיה, הנה אני בא

אז אתם כבר על המטוס בדרך לטורקיה וכשתרדו, אחרי שתתפעלו מהארכיטקטורה והנופים, תשקיעו את כל כלכם בתהליך. תקשיבו לעצות ולטיפים של הרופא שבחרתם. יש לו ניסיון רב והוא יודע איזה מראה שיער הכי טוב והכי יתאים לכם, גם אם אתם "חשבתם על משהו אחר".

יתכן ותדרשו לטיפולים מסוימים עוד לפני ההשתלה עצמה וכן לטיפולים רבים אחרי. אל תמהרו. זה מסע ארוך אבל משתלם. אם תקצרו דרכים בכל הנוגע לתהליך השתלת שיער בטורקיה המלצות או טיפים שניתנו לכם, לא יהיו שווים הרבה. לכן הקפידו, שהחברה איתה באתם לטורקיה ומלווה אתכם בתהליך, גם מעניקה לכם את המרב והמיטב בשבוע ההתאוששות שלאחר ההשתלה עצמה, כשעודכם נמצאים בטורקיה וכן בתהליכי ביקורת ומעקב בשנה הראשונה כולה שלאחר ההשתלה.

אנחנו ב- HAIR POWER מודעים לכך שאתם לפני החלטה גדולה בכל הקשור להשתלת שיער. אנחנו כבר שנים רבות בתחום ונשמח להכווין ולייעץ לכם, לענות לכם על כל שאלה בנוגע לתהליך השתלת שיער בטורקיה המלצות על רופאים וקליניקות ותפירת מעטפת הולמת עבורכם במחירים משתלמים במיוחד.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!