צמיחת שיער: כל מה שצריך לדעת

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, נראית מגמה הולכת וגדלה של דרישה לטיפולי הסרת שיער לילדים וילדות, מסיבות הקשורות למודעות עצמית רבה יותר, חשיפה לתכנים כאלו ואחרים, משמעות דימוי הגוף בקרב ילדים ונוער שמשתנה עם השנים, ועוד. עם הביקוש שהולך וגובר נוצרו טיפולים המותאמים במיוחד לילדים, ללא כאבים וכמעט ללא תופעות לוואי.

 היכן אפשר לעבור טיפולי הסרת שיער לילדים

 אם לאחרונה, הקטנה שלכם ניגשה אליכם ושאלה לגבי השיער המאוד דק ברגליים שלה, או שהילד שהחל להצמיח שיער פנים מעוניין להיפטר ממנו, אין סיבה להיכנס ללחץ. אנחנו חיים בזמנים שונים בהם הילדים הרבה יותר מודעים לעצמם ולסביבה, כך שהגיוני מאוד להיווכח עד כמה הסרת שיער לילדים הפכה פופולארית ונדרשת.

עם זאת, בכל זאת מדובר בילדים עדינים ורגישים שעורם עדיין נמצא בתהליך התפתחות. על כן, יש כמה קריטריונים שיש לבדוק היטב לפני שסוגרים להם טיפול הסרת שיער:

טכנולוגיה מתאימה – חשוב להבין שלא כל מכשיר להסרת שיער יתאים לילדים. מפאת העדינות והרגישות של עור הילדים, יש להשתמש במכשור עדין במיוחד, פי עשר פחות עוצמה ממכשיר רגיל להסרת שיער.

 וותק וניסיון – לא כל אחד יכול להסיר שיער לילדים, שכן דרוש לא רק ידע מקצועי אלא גם הקשבה והכלה. בכל זאת מדובר בילדים. על הקוסמטיקאית לבדוק מה המניעים של הילד לעבור את התהליך והאם הדבר מתבצע מרצונו החופשי לחלוטין, ולא בדחיפה של אחד ההורים אלא אך ורק בהסכמתם. על הצוות לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות כמובן, ולהעניק הן לילדים והן להורים את מלוא ההסברים המפורטים אודות התהליך.

 טיפול יעיל ללא כאבים – אנשי מקצוע בכל תחום שהוא, צריכים לשאוף תמיד להתפתח ולצמוח יחד עם הטכנולוגיה שהולכת ומתקדמת. בהתאם לכך, גם למטופלים יש אינטרס להגיע לקוסמטיקאית שדואגת להתעדכן ולהחזיק בציוד המתקדם והטוב ביותר בשוק. כשמדובר בילדים, יש להקפיד על טיפול ללא כאב ככל האפשר – על כן, ישנן מערכות קירור מתקדמות לצד חומרי אלחוש, וכמובן הפחתה של דרגת הקרינה בעת השימוש בלייזר.

 מה לגבי תדירות? – בשונה ממבוגרים, קצב צמיחת השיער בקרב ילדים הוא איטי יותר. ככל שאנחנו מתבגרים הקצב נעשה מהיר יותר כך שיש הבדל בין הסרת שיער לילדה בת 10 למשל, ובין נער בן 17 שההורמונים שלו נמצאים, מה שנקרא – בשיאם. כך, תדירות הטיפולים יכולה לנוע בין ארבעה חודשים לחצי שנה לדוגמה, ואף בין 4-6 שבועות. תלוי בקצב צמיחת השיער.

זה מסוכן?הסרת שיער לילדים עובדת כמו הסרת שיער למבוגרים, רק בדרגת קרינה מופחתת הרבה יותר. עם זאת, מכיוון שעדיין מדובר בקרינה ברמה מסוימת ניתן לצפות לאדמומיות מקומית כמו כוויית שמש קלה באזור שבו עברנו עם המכשיר. בנוסף, ישנו סיכון נמוך להתפתחות של עור חסר פיגמנט באזור הטיפול. מובן שצוות המרפאה יפרט בפניכם את כל הפרטים שעליכם לדעת, כולל אלו שנחשבים לתופעות לוואי כאלו ואחרות.

 לדבר פתוח עם הילדים

 הסרת שיער לילדים היא עניין שבשגרה היום, לכן ממש אין צורך להילחץ. הילדים מודעים יותר היום, נחשפים להרבה יותר מידע נגיש שמקיף אותם מכל הכיוונים. על כן, אל תהיו מופתעים מעצם השאלה. שבו עם הילדים ותשאלו אותם מה המטרה, מדוע הם מרגישים כך, והסבירו להם את מה שאתם יודעים על התהליך. מובן שלא צריך ישר לקבוע תור לטיפול, אלא פשוט להגיע ולראות יחד עם הילד את הקליניקה, לקבל הסברים ישירות מהצוות, לראות את המכשור ולאפשר לילד לקבל החלטה נבונה ומדויקת יותר.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!