פתרון אפשרי באמצע הדרך: רולר מחטים לשיער

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

רולר מחטים לשיעראם אתם קוראים את זה, קודם כל חשוב שתדעו שאתם לא לבד. ממש לא לבד. התקרחות היא בעיה עימה מתמודדת מרבית האנושות. יותר בני אדם יחוו בחייהם סוג מסוים של התקרחות או נסיגת שיער מאשר אלו שלא. אנו לא מדברים על התקרחות בגילאים בהם אתם כבר סבא. ההתקרחות בעת המודרנית כבר מתחילה בתום העשור השני לחיים. גיל צעיר כבר אינו ערובה לשיער שופע ובריא, בייחוד על רקע ההשתנות הסביבתית, התזונה הלקויה, מצבי הלחץ והחרדה המאפיינים את בני כל הגילאים.

תופעת ההתקרחות אינה ייחודית רק לגילאים מבוגרים מאוד וגם אינה מבדילה בין המינים. גם גברים וגם נשים סובלים מהתקרחות. השוני ביניהם הוא בסוג ההתקרחות. בעוד אצל גברים ההתקרחות היא אזורית, משמע, אזור שלם נהיה חלק בשיער, בדרך כלל בצדעיים (מפרצים) או במרכז הקרקפת, הרי שאצל נשים המצב שונה. הנשים אינו חווים נשירת שיער מרוכזת באזור אחד אלא דילול של השערות בכמה וכמה אזורים. כך לא נגלה עור חלק לגמרי אלא רק מראה שיער דליל יותר. כך או כך, התחושה הופכת ללא נעימה. מכאן, גם צומחת תעשיית הפתרונות לנשירת שיער. אחד הפופולאריים שבהם, הוא רולר מחטים לשיער.

 

רולר מחטים לשיר – מחטים קטנים

רולר מחטים לשיער, משתמש בשיטה מוכרת, הנקראת מזותרפיה. זו שיטה מוכרת, משום שהיא ותיקה בתחום אחר- תחום הקוסמטיקה וטיפולי העור, שם היא משמשת לטיפול בצלקות, מניעת קמטים, מיצוק העור ועוד. בניגוד למכשירים המשמשים בקליניקות עור, רולר מחטים לשיער בו עושים שימוש בשיטה כפתרון למניעת נשירת שיער, הוא פשוט יותר ואינו דורש דבר מיוחד. ניתן לעשותו גם בבית בצורה עצמית.

הרולר, הינו מכשיר מכני, אשר בקצה ידית האחיזה שלו, מותקנת גלגלת. על הגלגלת פרושים מאות מחטים קטנטנות חדות ועוקצניות. וזה בסדר גמור, כי מטרתן היא אכן לחדור ולפצוע. את הרולר מעבירים על האזור הסובל מהתקרחות בתנועות הלוך ושוב ובשינוי זווית מידי פעם. קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה ובאלכסונים, כשהמטרה היא לכסות היטב את כל האזור. לאחר פרק זמן מסוים, שבו חוזרים על הפעולות על האזור החלק, העור מרגיש דקור ומעוקצץ קלות. זהו אינו כאב אלא תחושה של דקירות קטנטנות.

 

להשמיד עור פגוע

הדקירות שעושה רולר מחטים לשיער, הורסים בשיטתיות את העור. וזה דבר טוב. משום שכאשר עור ישן מושמד, הגוף מגיב בהצמחת עור חדש ועור זה הרבה יותר בריא. בנוסף, מתרחשים 2 תהליכים נוספים. הראשון הוא יצירת חלבון בשם קולגן, המגמיש את העור החדש ומסייע לו. השני הוא הזרמת דם חדש לאזור הפגוע, בשל הרצון לסייע בתהליך הריפוי. ודם חדש, מכיל בתוכו חומרים המעודדים צמיחה.

בנקודה זו, חובה להדגיש. השימוש במחטים פוצע, אך הוא אינו גורם לדימום. אם לא תפעילו לחץ חזק מידי, גם לא תרגישו כל כאב. מנגד, לחץ חזק מידי, בהחלט יכול לגרום לגירוי חזק וכאב. לכן, נסו לאזן. אורך המחטים המומלץ של רולר מחטים לשיער הוא כ-5 ס"מ. אורך קטן מכך יהיה לא יעיל ואורך גדול יותר עלול להכאיב. מספר הפעמים בהם עושים שימוש ברולר, גם הוא נתון להרגשה האישית, כאשר ההמלצה היא להקפיד על לפחות מרווח של "יום כן יום לא" במכשיר ולמשך כ-10 דקות בכל פעם.

להצמיח עור חדש

אז המחטים הורסים את העור והגוף מגיב ביצירת עור חדש. לצד זאת נכנס לשימוש חלבון הקולגן ודם חדש מוזרם לאזור. כל אלו, מחדשים את תאי העור ומסייעים לעידוד של זקיקי שיערה רדומים או חדשים לצמוח מבעד לעור החדש וליצר שיער חדש.

התהליך אינו קורה בין יום. נדרש פרק זמן רב של כארבעה חודשים בממוצע, עד שתחושו בהבדל ויתכן ותראו כי הנשירה נעצרת. לעיתים אחרי עוד כמה חודשים גם תזהו כמה שיערות חדשות ויידרש עוד פרק זמן רב נוסף, כדי ששיער זה יתעבה. יש המשלבים שימוש במכשיר רולר מחטים לשיער עם משחות ותרסיסים טבעיים, לשיפור סיכויי ההצלחה. לכן גם נדרשת סבלנות רבה והתמדה בביצוע הדיקור לאורך כל התקופה. ממש כמו שגרת צחצוח שיניים.

 

רולר מחטים לשיר – ומה קורה אם זה לא עובד?

כמו תכשירים ומכשירים רבים אחרים בתחום מניעת נשירת השיער, ההצלחה לא מובטחת. יתרה מזו, ברוב רובם של המקרים, לא תחוו הצלחה. אנחנו לא פה כדי לבאס חלילה. לפחות בכל התחום של רולר מחטים לשיער ההשקעה הכספית אינה גדולה. המכשיר עצמו הוא פשוט יחסית ואינו מתכלה ורק תצטרכו להחליף מידי פעם את גלגלת המטים, בייחוד כאשר החודים של המחטים מתכהים והופכים ללא יעילים בדקירתם.

נזכיר גם שהמכשיר בטוח לשימוש והוא אינו גורר בדרך כלל תופעות לוואי, גירויים או זיהומים. אם מתרחשים כאלו, מומלץ להפסיק את השימוש באופן מיידי ולפנות לרופא עור. אך כאמור, ברוב המקרים, המכשיר בטוח לחלוטין, והוא כזה גם עבור גברים וגם עבור נשים ובכל הגילאים. בשוק יש מגוון רחב של רולרים בתצורות ובגדלים שונים וניתן לבחור לפי מותג, צבע, עיצוב, מחיר וכד'- כאשר שוב, בסופו של דבר, כולם מנסים להגיע לאותה תוצאה. לצערנו, כפי שאמרנו, במרבית המקרים, זה לא תמיד עוזר. בוודאי לא כדי להשיג צמיחת שיער חדשה ומסיבית, המקנה מראה שיער בריא ומלא.

 

פתרון השתלת שיער

אז רולר מחטים לשיער היא אפשרות אבל לא אפשרות המבטיחה ומקיימת תמיד. הדרך היחידה כיום, המביאה לתוצאות הגבוהות ביותר בתחום צמיחת שיער חדש, היא השתלת השיער. בניגוד לשיטת הרולר או לשיטות אחרות, השתלת השיער היא הליך כירורגי רפואי לכל דבר, הנעשה בהרדמה מקומית. לכן, יש חשיבות רבה לביצוע הפרוצדורה הזו במקום רפואי מסודר, מיומן ומקצועי. את הפרוצדורה עצמה חייב להוביל רופא. אל תיתנו למי שאינו רופא, גם אם הוא טוען שיש לו ניסיון, לגעת בראש שלכם.

ככלל, רבים נוטים לחשוב, כי טיפול של השתלת שיער הוא מהיר "בום וגמרנו". ממש לא. זהו תהליך ארוך, שיכול להמשך גם שנה. תחילתו בבדיקת התכנות השתלה. עבור בטיפולים מקדימים, מעבר ההשתלה והישארות להתאוששות וקבלת טיפולי פוסט השתלה ומעקב. גם תהליך הצמיחה עצמו, לוקח זמן רב ותוצאות טובות ומלאות יכולות להופיע לאחר זמן רב.

 

לא כולם מתאימים

אולי זה מפתיע, אך חלק נכבד מן המתקרחים, כלל אינו מתאים להשתלת שיער. הדבר נמנע מהם לא בגלל "מחלה" כלשהי או סיכון מיוחד. הסיבה נעוצה בעובדה, שהרופא המבצע את ההשתלה, מבצע מספר תבחינים ובדיקות ומחשב את סיכויי ההצלחה של ההשתלה על סמך אותם הנתונים. שרלטנים רבים (וקיימים כאלו רבים, שצריך להיזהר מהם), יבטיחו לכל אחד -100% הצלחה. מנגד, רופאים מקצועיים, ששמם חשוב להם והקליניקה שלהם מרכזית ומשרתת מאות בני אדם- אינם רוצים לפגוע בשמם הטוב ולכן עורכים את הטיפול רק אם יש לו אחוזי הצלחה גבוהים.

מתוך כך, גם אתם תוכלו ללמוד אם קיים סיכוי טוב להצלחת ההשתלה. אם רופא מיומן, סירב לבצע עבורכם השתלה, יתכן וכדאי שתוותרו על הניסיון לבצע כזו. סביר והיא תכשל ואתם תאבדו את כספכם לשווא. טורקיה למשל, נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער וזאת בשל שילוב של קיבוץ רופאים מהמובילים בעולם, המקפידים על שמם הטוב ואינם מקצרים פרוצדורות או מבטיחים הבטחות שווא, לצד מחירים נוחים ונמוכים משמעותית, למשל מישראל ושירות יוצא דופן, ההופכים את השהיה במשך השבועות של תהליך ההשתלה, לנעימים הרבה יותר.

יש מי שמלווה אותך

ככלל חשוב לדעת, לא רק שתהליך השתלת שיער הוא ארוך מבחינת זמן, הוא מורכב מבחינת ההכנה וההתנהלות בתוכו. לכן, יש חברות המארגנות ומסדרות עבורך גם את כל הדרוש בהליך הרפואי המקדמי, בבדיקות, בהשתלה ובטיפולים שלאחריה. חברות אלו גם נותנות מענה לכל סידורי הטיסה והשהייה וכן בליווי החלמתך, בצורה מקצועית גם לאחר חזרתך לארץ. חברת HAIR POWER היא חברה מקצועית שכזו. מאחוריה ליווי אלפי השתלות שיער לישראלים בחו"ל. אנחנו מזמינים גם אותך להיוועץ עימנו.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!