סוגי החלקות אורגניות מומלצות

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

החלקות, החלקות! הן חלק בלתי נפרד מהעולם שלנו כיום. המודעות אליהן הולכת ומתרחבת וכך גם הביקוש. עם זאת, גדל גם הביקוש להחלקות בריאות יותר שלא יזיקו לשיער, טבעיות אפשר לומר. במאמר זה, נציג סוגי החלקות אורגניות מומלצות ונבין איזה סוג מתאים לאיזה סוג שיער. כידוע, לכל אחד ואחת מאיתנו שיער שונה – לחלקנו שיער עבה יותר, דק יותר, ארוך או קצר יותר, מתולתל או חלק.

סוגי החלקות אורגניות מומלצות לכל סוגי השיער

בעבר, היה קיים סוג אחד בלבד של החלקה אורגנית. כיום, עם המודעות שהולכת וגוברת, נוצרו סוגי החלקות אורגניות מומלצות שכדאי להכיר:

·        החלקת קראטין – זוהי החלקה שאינה מכילה חומרים מסוכנים, כדוגמת אמוניה או פורמלין. הקראטין הוא חלבו מיוחד שממנו עשוי השיער שלנו, כך שברגע שמשתמשים בו לצורך החלקה, הוא מצפה את השיער וגורם לו להיראות בריא וחזק יותר. ההחלקה הזו מתאימה לכל סוגי השיער, אין בה חומרים מזיקים, ותהליך ההחלקה קל ופשוט ומסתכם בחפיפה באמצעות החומר, ושימוש במחליק.

·        החלקה אורגנית הודית – החלקה זו כאמור מגיעה אלינו מהודו והיא מאופיינת בחומרים טבעיים ייחודיים שאי אפשר למצוא בשום החלקה אחרת; שמן הודי למשל, חומצות אמינו ומינרליים מיוחדים. מדובר בהחלקה קבועה המתאימה לכל סוגי השיער, כולל מחומצן וכן לנשים בהריון.

·        החלקה בחפיפה – זוהי החלקה אורגנית חדשנית שרבות משתמשות בה. היתרון הגדול ביותר שלה הוא שלאחר מריחת החומר על השיער יש לחכות שעה בלבד, לשטוף 3 פעמים היטב כך שאין חשש לאדים או סכנה בריאותית כלשהו. גם החלקה זו מכילה חומרים ייחודיים ובריאים לשיער כגון משי, זהב, שמן דקלים ועוד.

לכל סוגי החלקות אורגניות מומלצות ישנם יתרונות משותפים, כמו העובדה שכל אחת מהן מכילה חומרים טבעיים, וויטמינים ומינרלים שלא רק שלא פוגעים בשיער אלא ממש מועילים לתהליך ההחלמה שלו ומחזקים אותו. בנוסף, אין צורך להימנע מהכלור בבריכה או מהים כמו בהחלקות רגילות שנאמר שייהרסו בחשיפה לשני אלו, המשמעות היא שניתן ליהנות מהקיץ ומהאטרקציות המרעננות שלו מבלי לחשוש!

יתרון נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא השחרור מפן. בכל החלקה אחרת, ניתנת הוראה לייבש את השיער באמצעות פן על מנת לשמור על האפקט החלק והזוהר. החלקה אורגנית אינה דורשת זאת, כך שאפשר להשתחרר מהעול בלי להתחייב לפן אחרי כל מקלחת!

לתת לשיער שלך את הטוב ביותר

כעת כשאת מכירה את כל סוגי החלקות אורגניות מומלצות כל שנותר לך זה רק לבחור את זו שהכי מתאימה לך! כמובן שלא תעשי זאת לבד. מצאי מעצב או מעצבת שיער המתמחים בהחלקות, ותגיעי לפגישת ייעוץ. בהתאם לסוג השיער שלך, תותאם לך ההחלקה הנכונה והמדויקת שתעשה לו פלאים ותשמור עליו לא רק חלק, אלא גם חזק, עמיד, מבריק וזוהר לאורך זמן.

 

 

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!