סוגים וטיפולי השתלות ואסתטיקה

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

בריאות ושלמות גופנו זה ערך ראשון במעלה שלא תמיד אנו מקפידים לשים אליו מספיק לב, כל שכן כשמדובר בשיניים שלנו. מתי בפעם האחרונה קבעתם תור למרפאת שיניים כדי לבצע בדיקה שגרתית? כמה אתם נותנים תשומת לב לבריאות הפה – החניכיים והשיניים – ומתי כדאי ללכת על השתלת שיניים?

 

שמירה על בריאות הפה והחניכיים

טיפולי שיניים הינם חיוניים וחשובים ביותר לבריאות הגוף ולאיכות חיים טובה ומספקת. מלכתחילה יש לדאוג על שלימות הפה, החניכיים והשיניים, ובעת הצורך לבצע השתלות וטיפולי שיניים קליניים ואסתטיים.

מעוניינים לדעת מה יש לרפואת שיניים מבחינה אסתטית להציע לכם? אילו טיפולים קוסמטיים יכולים להעניק לכם את חיוך מיליון הדולר? ומה צריך לדעת על השתלת שיניים? במאמר זה נבחן כמה סוגים שכיחים של טיפולים והשתלות שיניים – בריאותיים וקוסמטיים.

 

טיפול ציפוי שיניים

טיפול ציפוי שיניים הפך בשנים האחרונות לאחד הטיפולים הפופולריים והמבוקשים ביותר, במיוחד בקרב אנשים שחשוב להם להיות באור הזרקורים ומול המצלמה – שחקנים, דוגמנים, מפורסמים ועוד.

ציפוי שיניים רלוונטי במקרים בהם השכבה החיצונים של השיניים של המטופל פגומות, סדוקות או מלוכלכות בכתמים שאינם יורדים בצחצוח. הציפוי עוזר גם בשמירה והגנה חיצונית מפני נזקים שונים ולהשלים רווחים בין שיניים עקומות או מרוחקות זו מזו. בהליך הטיפולי-קוסמטי מבצעים שיוף של שכבת האמייל החיצונית, ולאחר מכן מחברים ומדביקים ציפוי מותאם אישית העשוי מתרכובות מיוחדות של חרסינה דנטלית דקה על פני כל שן בנפרד.

 

טיפולי הלבנת שיניים

מי לא היה רוצה לקום בבוקר ולחייך את החיוך הכי גדול שלו מול המראה – עת שמופיעה בפניו חיוך זורח וזוהר מבוהק לבן אמיתי? לא לכולנו יש (או לא שומרים על) שיניים לבנות, ועם השנים הן צוברות כתמים ולכלוך שאינו יורד ולא משנה עד כמה נצחצח שיניים מדי בוקר וערב. אוכל, שתיה, קפה, עישון סיגריות ועוד גורמים להכתמת השיניים והפיכת הגוונים שלהן מלבן לבז' או צהבהב.

לכן, בהליך טיפולי קוסמטי ניתן להלבין שיניים – הליך שנחשב אף הוא רלוונטי ופופולרי מאוד בקרב רבים. הלבנה היא הליך פשוט יחסית, אך חשוב לעשות זאת במקום מקצועי כמו מרפאת שיניים מקצועית ומוסמכת, כיוון שניסיון ביתי חובבני להלבין את השיניים עם חומרים מלבינים עלולה להרוס את זגוגית השן.

טיפולי הלבנה במרפאת שיניים מובילה לתוצאות מיידיות ובטוחות לאורך זמן, מבלי לפגום בשכבת השן.

 

השתלת שיניים

אם בשל פציעה, תאונה או גנטיקה לא כל כך מוצלחת מטופלים מאבדים את השיניים שלהם, הרי שהיום ניתן בקלות לשחזר את השיניים ולהשתיל חדשות במקומות החסרים – הליך הנקרא השתלת שיניים. באמצעות הנחה של ברגים מטיטניום אל תוך החניכיים או עצם הלסת, ניתן לבצע  השתלת שן מתרכובת קרמית מיוחדת.

השתלת שיניים יכולה לשפר בצורה ניכרת את איכות החיים הכללית של המטופל ולהחזיר לו את הבטחון העצמי מלבד היתרונות הפונקציונליים.

 

טיפולי כתרים

גם טיפולי כתרים דנטליים נחשבים לנפוצים ושכיחים, במקרים בהם יש נזק לשיניים – השתלת כתרים דנטליים נעשים בדרך כלל להשלמת טיפול שיקומי לשן, תיקון של האמייל או נזק מבני בשל חורים או סיבות אחרות.

כתרים ניתן להשיג במגוון גוונים ואף להתאים אותם לגוון הטבעי של שן המטופל. הם כמעט ואינם מורגשים ונשארים על גבי השן לאורך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה כלשהי.

רפואת שיניים הינה עסק לא פשוט ובטח שאינו זול – מדובר בבריאות הפה שלכם ועליכם לחשוב טוב לפני שאתם משקיעים כאן. הבריאות שלכם חשובה יותר מכל דבר אחר – וכאשר מדובר בבריאות השיניים והחניכיים, יש לבחור במרפאת השיניים הטובה והמקצועית ביותר שתדאג לפה, השיניים והחניכיים שלכם באופן הולם, מקצועי ומבטיח.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!