מיי הייר ממליצים טיפים להחלמה מוצלחת אחרי השתלת שיער

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער מציעה הזדמנות פז לחזק את הביטחון העצמי שלנו ואת האפשרות להנות מראש שופע שיער בריא.

הטיפולים המוצעים היום הרבה יותר אפקטיביים מבעבר, פחות כואבים וזמן ההחלמה מהם נמוך בהרבה ממה שהיה עד כה.

למרות זאת, ישנם עדיין מספר דברים שחשוב לדעת על מנת להבטיח שתהליך ההחלמה יהיה קל וטוב.

 

  1. זמן מנוחה סביר – בראש ובראשונה, וודאו כי יש לכם מספיק זמן לנוח ולהחלים לאחר השתלת שיער בתורכיה . 24 השעות הראשונות הן קריטיות ביותר ואין לבצע במהלכן פעילות כלל. לאחר פרק הזמן הזה ניתן להוסיף בהדרגה פעילויות אליהן אתם רגילים ביום יום שלכם, אך הרופא המטפל שלכם בוודאי ימליץ להגביל פעילות מאומצת לזמן ממושך יותר.
  2. הימנעו מפעילות מאומצת – במהלך ה72 השעות הראשונות להחלמה מההשתלה הן קריטיות מאוד, יש לחזור לפעילות רגילה בהדרגה ובאיטיות. רוב הרופאים ממליצים להימנע מפעילות מאומצת למשך שבועיים. המטרה היא להימנע מעליה בזרימת הדם לאזור הקרקפת ולכן מומלץ להימנע מפעילות מאומצת לדוגמה –
  • התכופפות
  • ריצה או הליכה מהירה
  • שכיבות סמיכה/ כפיפות בטן.

 

יש להימנע מכל פעילות נוספת, בתקופה זו, שעשויה להגביר את זרימת הדם לאזור הקרקפת או שעשויה להוביל להזעה מוגברת.

 

  1. רחצה – עליכם להימנע מהרטבת השיער ב48 השעות הראשונות. הדבר מאפשר לקרקפת להתחיל את תהליך ההחלמה שלה. בתום 48 השעות הראשונות ניתן לרחוץ את השיער בעדינות. אין לשים את השמפו ישירות על הקרקפת, יש לשים כמות מעטה של שמפו בכוס, להוסיף מים ולערבב היטב. לאחר מכן ניתן לשפוך את התמיסה על השיער ולשטוף היטב במים נקיים. במהלך השבוע הראשון לאחר השתלות שיער יש להימנע מזרם מים ישיר (מראש המקלחת) על הקרקפת.
  2. אביזרי שיער וכובעים – אמנם חבישת כובע נשמעת כמו הדבר הראוי לעשות על מנת להסתיר את האזור המדובר, אך בשבוע הראשון לאחר ההשתלה יש להימנע מכך. ניתן לחבוש כובע רופף ולא צמוד. לאחר 5 ימים בערך תוכלו לשים איזה כובע שתרצו.
  3. אלכוהול וסיגריות – אלכוהול מדלל את הדם ולכן חשוב להימנע מצריכה של אלכוהול בשבוע הראשון לאחר השתלות שיער . לגבי ניקוטין, עליכם להפסיק לעשן כ4 שבועות לפני ההליך וגם לאחר מכן מכיוון שלניקוטין יש השפעה ישירה על לחץ הדם והוא מגביר את זרימת הדם.
  4. גירוד ושמש – הקרקפת שלכם ככל הנראה תרגיש לא נעימה ותגרד בימים הראשונים – זהו חלק מתהליך הריפוי. אל תגרדו אותה, עליכם לתת לגלד להיווצר כחלק מתהליך ההחלמה באופן טבעי. מאותה סיבה, הימנעו מחשיפה ישירה לשמש של הקרקפת בשבועיים הראשונים.

 

כמו שניתן לראות תהליך ההחלמה מהשתלות שיער בימינו אינו מתיש כמו בעבר.  במידה ותעקבו אחר הטיפים הבסיסיים שפירטנו למעלה זו ותוכלו להנות מראש בריא ושופע שיער תוך זמן קצר.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!