מה ההבדל בין מעצב שיער לספר?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

מעצבי שיער מתמחים בגזירה, גיזום, צביעה וסטיילינג של שיער על מנת לשפר או לשמור על מראה הלקוח. לפני תחילת כל פגישה, הם שואלים איזה סגנון או צבע הלקוח חושב לקבל, ולאחר מכן מעריכים תכונות פיזיות, סוג השיער, ואורח חיים של הלקוח כדי לייעץ בצורה הטובה ביותר אם סגנון זה הוא מתאים עבורם.

ספר ומעצב שיער למעשה הם אותו הדבר, רק בשמות שונים. תוכלו לראות אותם עובדים בכל מספרה בתל אביב.

מה מעצב שיער עושה?

ספר מתמצא בדרך כלל בכל הדברים הקשורים למראה, לעיצוב ולטיפוח השיער על הראש. לאחר האזנה ללקוח ולאחר שעובדי המספרה מוודאים שיש להם הבנה ברורה של הציפיות שלהם, במספרה לעתים קרובות יראו תצלומים ותמונות במגזינים בנושאי יופי וסגנון כדי לדמיין את המראה הרצוי על ידי הלקוח.

לרוב הספרים יש מגוון רחב של מיומנויות, אולם כמה בוחרים להתמחות בתהליכים וטכניקות כגון:

  • צביעה וצבעי שיער
  • תוספות שיער מלאכותיות ואריגות
  • כימיקלים מרגיעים ומיישרים
  • פרלס
  • תקעים לשיער
  • פאה סטיילינג
  • צמות

ישנם מעצבי שיער שלוקחים חלק בתחרויות שיער על מנת לשמור על עדכניות עם הסגנונות והחיתוכים העדכניים ביותר. תחרויות אלה מציגות טכניקות צביעה, סטיילינג וחיתוך. סלונים מעודדים מספרות להשתתף בתחרויות, למספרה עטורת פרסים יהיה פרסום חינם עבור סלון היופי שלה, והספר יהיה לעתים קרובות מפורסם יותר ויצבור בסיס לקוחות גדול. מספרה בתל אביב או מספרה בבאר שבע שתזכה בתחרות בין לאומית תמצא את עצמה מפורסמת ברמה המקומית.

המשימה העיקרית המבוצעת לעתים קרובות על ידי מעצבי שיער היא חיתוך בפועל של שיער. לקוחות המחפשים מראה חדש או סתם דורשים לקצר את השיער יחפשו את שירותיה של מספרה על בסיס קבוע. עיצוב שיער מכונה גם תספורת והיא תהליך של עיצוב השיער בצורה הרצויה כדי לשפר את המראה של הפרט. ישנם סגנונות רבים שספר חייב לדעת לבצע כחלק מהמקצוע שלו, כולל:

  • סגנונות מתולתלים, ולדעת את הדרך המחמיאה ביותר לגזור שיער מתולתל
  • סגנונות ישרים, ולדעת איך לגזור שיער ישר
  • סגנונות קצרים
  • סגנונות ארוכים
  • סגנונות מסובכים לחתונות ואירועים רשמיים.

טיפולים כימיים לשיער יכולים לשנות את מראה השיער ואת ההרגשה הכללית של הלקוח. מעצבי שיער משתמשים בתרכיב כימי כדי לתלתל שיער מה שהופך אותו לחלק וישר. סלסולים כימיים גורמים למצב קבוע כגון תלתלים או גלים בצורת השיער. צביעה והדגשת שיער דורשים לעתים קרובות סבלנות וידע של תרכובת כימיקלים כדי ליצור את הצבע המושלם. צביעה לגוונים מרובים יכולה להיות די מסובכת ומייגעת עבור הספר.

מספרה בבאר שבע המשמשת גם כמתמחה בתחום טיפוח השיער – לעתים קרובות תמכור מוצרים שהם בקיאים לגביהם ורוצים להמליץ ללקוחות. כמה מעצבי שיער יוכלו להמשיך לפתח קו משלהם של מוצרי טיפוח שיער מקצועי. מעצבי שיער יכולים לשמש כיועצים או תורמי תוכן למדריכי יופי וסגנון.

תחום פחות נפוץ של עיצוב שיער קיים בתחום השירותים והמוצרים לשיקום השיער. מספרה יכולה להיות מורשית לטפל בנזקים שנגרמו לשיער ומיומנים באמנות הפאות והסטיילינג ובניית השיער מלאכותי. תחום עיצוב פאות דורש הכשרה מיוחדת גם כן.

אם כן, תוכלו למצוא מספרות בתל אביב ומספרות בבאר שבע ומקומות נוספים המתמחים בעיצוב שיער איכותי.

 

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!