השתלת שיער להסתרת אקנה וצלקות

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

אקנה יכולה להופיע על העור בצורות שונות, כולל נקודות שחורות, חטטים, פצעים מוגלתיים וציסטות. צלקות אקנה הן בדרך כלל תוצאה של פגמים שנגרמו בעקבות דלקת נקבוביות העור, תאי עור מתים וחיידקים. התנפחות הנקבובית, גורמת לשבר בקיר הזקיק, ועלולה להשאיר צלקות של ריפוי לא מלא, במיוחד כאשר המדובר על נגעים עמוקים.

הצלקת נוצרת כאשר העור מנסה לתקן נגעים אלה על ידי יצירת סיבי קולגן חדשים, אולם תיקונים אלה בדרך כלל לא יהיו חלקים ומושלמים כמו העור שהיה. כאשר מדובר על עור הפנים, צלקות אלו עלולות להציק ולהפריע.

בכדי למנוע את היווצרות הצלקות, כדאי לעקוב ולבסס שגרת טיפוח עור. מעבר לטיפולים הרבים הקיימים להסרת הצלקות, אשר הינם פולשניים ומתערבים בדרך כלל, אפשר לנסות להסתיר אותם באמצעים שונים. נשים ייטו פעמים רבות להסתיר צלקות אלו באמצעות תכשירי מייק אפ, ואילו גברים יכולים לגדל שיער פנים או ראש.

 הסתרת הצלקות באמצעות זקן

אפשר לגדל זקן באופן הדרגתי ואיטי משני צידי הפנים בכדי להסתיר צלקות אקנה. במידה והזקן גדל צפוף ומלא, בדרך כלל הוא יסתיר את הצלקות וייראה טוב. אולם במידה ונראה כי קוטרי השערה גם שיער הזקן ייטה להיראות דקיק, ולא ימלא אחר הפונקציה אותה הוא היה צריך לשמש. אפשרויות השתלת הזקן בסיטואציה זו היא לקחת שתי רצועות ליניאריות קטנות משני הצדדים, ומהקמט ממש מתחת לסנטר. באופן כזה, המנתח מסוגל לקחת שיער זקן טבעי ולהרחיב את גבולות הרוחב של הזקן, עד כדי הסתרת הצלקות אותם רוצים להסתיר.

ישנן שתי טכניקות שונות להשתלת הזקן. אם הפרוצדורה נעשית בצורה נכונה בידיו של מנתח השתלות שיער מיומן, הצלקות הנצרות מהליך זה מינימאליות וכמעט אינן מורגשות. לאחר ההחלטה על לקיחת השיער מאזור מסוים, על הרופא המיומן לדעת איך לבצע את המשך הפרוצדורה, ולבצע את עיצוב השיער באופן שיגרום לו להיראות מאוד טבעי ולהתמזג עם הזקן הקיים.

תהליך השתלת הזקן

מספר השתלים הנדרשים יכול להשתנות ממטופל למטופל, אולם הממוצע הוא: 350-500 שתלים לשפם, 600-700 שתלים לזקן מלא, 200-250 שתלים לכל פיאה, ו 300-700 שתלים לזקן לחיים. במידה ורוצים זקן בעל צפיפות גבוהה, יש שקול השתלה נוספת, למרות שהיא נדירה יותר. בדומה להשתלת שיער בקרקפת, שערות התורם להשתלת שיער פנים מגיעות מהגב או מצדדי הקרקפת.

האתר המשמש לתרומה בדרך כלל יהיה תלוי בקרבתו לשיער הפנים, כאשר לפעמים הוא נמצא בחלק האחורי של הקרקפת ולפעמים הוא נמצא בצד הקרקפת. ברגע שההשתלה התבצעה, השערות יהיו קבועות ובדרך כלל יגדלו בדיוק כמו שיער הפנים הקיים עם מרקם דומה ומאפיינים דומים. יתר על כן, השיער המושתל יכול להיות מגולח בדיוק כמו כל שיער פנים אחר.

כמו כן, מיקום השתלים חייב להיות בזווית המדויקת והנכונה, וההשתלה צריכה לקחת בחשבון אזורים של שיער אפור ומיזעור צלקות. מכיוון שאנשים אשר חושבים על אופציית השתלת השיער בכדי להסתיר צלקות קיימות נכוו פעם אחת וייטו לפתח הצטלקות יתר. בכדי למזער את הצלקות מההשתלה עצמה, כדאי להשתמש בשתלים מיקרוסקופיים שיכולים להיות ממוקמים בחתכים הקטנים ביותר האפשריים.

התאוששות והחלמה

ההליך מבוצע בדרך כלל בהרדמה מקומית עם הרגעה הניתנת בכדורים, בהתאם לבחירתו של המטופל. הפרוצדורה נמשכת 2-5 שעות, נטולת כאבים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

לחץ ונשירת שיער – מה הקשר?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!