השתלת שיער לגברים – למה גברים עושים את זה, ואיך הם עושים את זה?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות עלייה משמעותית במספר הגברים אשר מבקשים לעבור טיפולים מסוגים שונים להתמודדות עם התקרחות ונשירת שיער. אחרי שנים רבות בהן לא היה פתרון אמיתי או קבוע לבעיה, הרי שהיום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אפשרויות אשר יכולות לשרת גברים אשר עוברים תהליך של התקרחות המשפיע על המראה שלהם וכן על התחושה הפנימית שהם חווים.

אחת הדוגמאות הטובות לטיפול כזה, היא השתלת שיער לגברים. טיפול זה הפך להיות מאוד פופולארי בקרב גברים ישראליים, כשלא מעט מהם אפילו מוכנים לטוס לטורקיה בשביל לעבור אותו אצל רופאים מומחים במרפאות המתעסקות באופן ספציפי. טיפולים אלו מאפשרים לגברים ליהנות שוב משיער פורה ויפה, כפי שהיה להם בעבר.

לפני שנסביר איך בדיוק מתבצע טיפול השתלת שיער לגברים ומה צריך לעשות בשביל לקבל טיפול הולם בטורקיה לשם כך, חשוב לומר התקרחות ונשירת שיער הם דברים טבעיים לגמרי שהרבה מאוד גברים מתמודדים איתם, בין אם זה מסיבות גנטיות ובין אם זה מסיבות אחרות. מי שחווה את התופעה הזאת הרבה פעמים מתמודד לא רק עם ההשלכות הפיזיולוגיות והאסתטיות, אלא הרבה פעמים זה יכול לעורר תחושות פנימיות לא פשוטות, וגם כאן השתלת שיער יכולה לעזור.

 

מה זה טיפול השתלת שיער לגברים?

טיפול השתלת שיער לגברים זו שיטה שבמהלכה משתמשים בשיער גוף שנמצא באזורים שונים של הגבר, כשלרוב הכוונה היא לשיער שגדל על העורף, ומשתילים אותו בדרכים שונות על הקרקפת באזורים בהם יש קרחות.

טיפול זה נחשב הרבה יותר טוב מאשר טיפולים אחרים, הן בגלל שהוא פשוט, נוח ומהיר, וכן בגלל שהתוצאה הסופית שלו הרבה יותר משתלמת. זאת כמובן בהנחה והטיפול נעשה באופן מקצועי ומדויק על ידי איש מקצועי.

לפני שמתחילים את התהליך, אזי שבאופן טבעי הגורם המטפל מאבחן את המצב של המטופל ומחליט האם וכיצד לבצע את הטיפול. הוא יצטרך לבצע ניקובים זעירים במקומות בהם הוא ירצה להשתיל את השיער. אחד היתרונות של שיטה זו, זו העובדה שניתן להשתיל כמות עצומה של שיער במפגש אחד (מדובר על כמות של 5000 זקיקים).

 

איך עוברים טיפול בטורקיה?

כאמור, המקום האידיאלי לעבור בו טיפול השתלת שיער הוא טורקיה. לשם כך, יש לפנות לגורם מוסמך בישראל, המתעסק בתיירות מרפא ויש לו קשרים עם מרפאות בטורקיה, הוא ידע גם להסביר על התהליך וגם לספק מידע על המרפאות השונות. אותו גורם יספק את כל המידע הנדרש בשביל שהמטופל ידע כיצד להכין את עצמו לנסיעה ולטיפול עצמו.

משך זמן השהייה בטורקיה היא קצרה יחסית, יש להגיע מספר ימים לפני הטיפול וניתן לעזוב את המדינה אחרי זמן התאוששות. החזרה לשגרה אף היא נעשית תוך זמן קצר יחסית.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!