השתלת שיער – ככה שומרים על מראה צעיר ורענן

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

גברים רבים חשים שהם מזדקנים, למרות שהגיל שלהם איננו מלמד על כך, בגלל שינויים פיזיולוגיים שונים שהם עוברים. למשל, כרס שמופיעה פתאום משום מקום, צורך להרכיב משקפיים בגלל קשיים בראייה, קושי לקום מהספה או מהכסא מבלי להיאנח בקול, וכן קרחות שמתגלות באזורים שונים בקרקפת, עד שהן ממלאות אותה כמעט לגמרי.

עם חלק מהדברים אפשר להתמודד בקלות ובאופן עצמאי. למשל, אם גדלה כרס אז אפשר לעבור לתפריט דיאטטי, לעשות תרגילי כושר וכך להוריד אותה. אם מתמודדים עם בעיות עיניים, אז כאמור ניתן להרכיב משקפיים, וכל סיטואציה בה קשה לקום מהספה או מהמיטה, יכולה להיות מטופלת בעזרת תרגילי גמישות ותנועה.

גם עם נשירת שיער וקרחות אפשר להתמודד היום. מה שפעם היה נחשב למצב טבעי שאין לו פתרון, היום הוא מצב שקל מאוד להתמודד איתו, בין אם זה באמצעות תכשירים ובין אם זה באמצעות טיפול.

כיצד מתמודדים עם נשירת שיער ושומרים על מראה צעיר

הטיפול המדובר הוא השתלת שיער. לפני שנסביר כיצד הוא מתבצע ומתי נכון לבצע אותו, צריך להבין למה בכלל השיער שלנו נושר. יש לכך שורה של הסברים. ראשית, חולשה של השורשים, שנית, מרכיבים תזונתיים לא נכונים, שלישית, תכשירי שיער ושימוש יתר במסרקים, ארבע, מצבים נפשיים מצטברים, כמו למשל, לחץ, מתח, חרדה ועוד.

במצב של נשירת שיער ויצירת קרחות, אנחנו צריכים למצוא דרכים כיצד להתמודד עם הבעיה. כאמור, טיפול השתלת שיער הוא אופטימאלי, שכן להבדיל משימוש בתכשירים כאלה ואחרים שנועדו להתמודד עם הנשירה, כאן אנחנו מקבלים מענה אקטיבי, מלא למצב, ואנחנו לא צריכים להתמודד רק בשביל להימנע מהמצב הקיים.

טיפול השתלת שיער מתבצע באזורים שונים בקרקפת, כאשר האופציה הטובה ביותר היא להשתמש בשיער ממקומות שונים בגוף, אותו ניתן להשתיל באזורי קרחות. במקרים רבים הטיפול נעשה באזור המפרצים, במקומות בהם התקרחות היא הרבה יותר ממושכת ומתקדמת.

כיצד מבצעים את הטיפול בצורה נכונה

בשביל לעבור טיפול השתלת שיער בצורה נכונה, יש לוודא שהרופא המטפל מנוסה בתחום, יש לו את כל הכלים והאמצעים, המכשירים הנדרשים והידע בשביל לבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר.

בעיקרון, המטרה היא למדוד את האזור בו אנחנו רוצים לבצע את תהליך ההשתלה, ובהתאם לכך אפשר לקבוע את כמות השיער שיש להשתיל במקום. ההשתלה אמורה להתבצע באופן כזה שיהיה ניתן לשמר את השיער המושתל לאורך זמן, מבלי שייגרם לו נזק ומבלי שייגרם לאזור עצמו נזק. כלומר שתהליך ההשתלה צריך להתבצע באופן מדויק, על מנת שהשיער יוכל להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר או בתנאים אחרים.

לפני סיום נדגיש, השתלת שיער היא הרבה יותר אפקטיבית משימוש בפאות או באלמנטים אחרים, אשר נחשבים פחות טבעיים ומחזיקים הרבה פחות זמן.

 

 

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!