השתלות שיער בטורקיה

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלות שיער בטורקיהמלבד היותה יעד תיירותי פופולרי לנופש ישראלי, הפכה טורקיה לאתר מבוקש לנוכח טרנד השתלות השיער ההולך וצובר תאוצה במדינה.

בטורקיה מבוצעות מדי יום כמאתיים השתלות שיער המניבות לכלכלת המדינה כמיליארד דולר בשנה, מה שהופך אותה למעצמת השתלות שיער המושכת תיירים רבים מישראל, אירופה ורחבי העולם.

התקרחות והשתלת שיער

רוב מקרי ההתקרחות בגברים נובעים מפעילותו של הורמון DHT אשר פוגע בחלק הקדמי העליון של הראש ולעומת זאת מחזק את השיער בחלק האחורי של הקרקפת. בקרב נשים התקרחות נובעת משינויים הורמונליים המתרחשים בגיל ההתבגרות, בהיריון, בלידה ובגיל המעבר.

השתלת שיער הינו הליך פופולרי בו נלקחות דגימות של שיער מהחלק האחורי של הראש ומושתלות באזורים מתקרחים. השתלת השיער נחשבת לפשוטה באופן יחסי כאשר תוצאותיה החיוביות וזמן ההחלמה המהיר הופך אותה למבוקשת בעיקר בקרב גברים. טורקיה ידועה בתיירות המרפא שלה בכוללת רפואת עיניים מתקדמת וכעץ גם השתלות שיער והיא המדינה המובילה בעולם בכל הקשור בתחום זה.

טורקיה – יעד פופולרי לנופש ולהשתלות שיער

נתונים סטטיסטיים מבהירים את התמונה אודות היקף תיירות המרפא בטורקיה. מדי שנה פוקדים את המדינה כ-750 אלף תיירים למטרות ריפוי וכמאה אלף מתוכם פונים להשתלות שיער. ובכן, מה הופך את טורקיה למפורסמת ומבוקשת כל כך בתחום השתלות השיער?

שימש בשיטה מתקדמת להשתלת זקיקי שיער, אחד אחד המאפשרת השתלת כמת גדולה של זקיקים ללא צורך בחיתוך וללא השארת צלקות. השתלות השער עד היום היוו מצא אחרון בתחום הטיפול בהתקרחות וזאת מחשש למראה מלאכותי או חוסר הצלחה בהשתלה, אך השיטה החדשה מבטיחה טיפול פשוט, בלתי כואב המביא לתוצאות טובות מאוד ומראה טבעי.

השיטה מאפשרת קליטה של קרוב למאת אחוזי מהזקיקים והשתלים אשר לאורך הזמן מצמיחים שיער מחדש באופן טבעי. השתלת השיער מאפשרת להשיג מראה שיער טבעי וצפוף.

למה לעבור טיפולי השתלת שיער דווקא בטורקיה?

טורקיה נחשבת למדינה בה הטכנולוגיה להשתלות שיער היא המתקדמת ביותר, טיפולי השתלת השיער במדינה התפתחו בשנים האחרונות באופן משמעותי והם מועתקים למדינות רבות. המומחיות הנצברת בטורקיה בתחום נוכח כמות ההשתלות העצומה מאפשרת השגת תוצאות איכותיות. מחירי הטיפולים בטורקיה נחשבים לנמוכים ביחס למדינו אחרות מה שמושך תיירות מרפא מכל רחבי העולם.

השיטות אשר היו מקובלות עד היום והמשמשות גם בישראל כוללות חיתוך של רצועות עור עם זקיקי שיער והשתלתם באזורים המקריחים. לשיטה זו שני חסרונות בולטים, האחד הוא כמות השתלים מוגבלת אשר יכולה להגיע ל-2000 זקיקי שיער, השני הוא הצורך בחיתוך אגרסיבי של העור אשר מותיר צלקות ומצריך משך החלמה ארוך.

השתלת שיער בטורקיה בשיטה חדשנית

השיטה החדשה אינה כוללת חיתוך העור אלא הוצאת הזקיקים אחד אחד בעזרת מחט מיוחדת כך שניתן להוציא כמות בלתי מוגבלת של זקיקים וניתן להוציא כארבעת אלפים שתלים ביום ולהשתילם. במקרים חמורים ניתן אף להגיע ל-12,000 שתלים על מנת להביא לכיסוי מלא של קרחת גדולה.

העובדה כי ניתן לעשות שימוש בכמות בלתי מוגבלת של שתלים מבטיחה כי גם במידה וחלקם לא ייקלט, עדיין ניתן יהיה למלא את ראש הטופל בצפיפות ולהקנות לו מראה טבעי.

מהלך הטיפול לשתלת השיער

  • בשלב הראשון מתבצעת בדיקה ויזואלית הקובעת את מידת ההיתכנות של הטיפול ואת המראה הרצוי.
  • ביצוע בדיקות דם ולחץ דם על מנת לוודא כשירות רפואית של המטופל.
  • סימון מצבי הדלילות וצורת ההשתלה, ציור קו מצח.
  • איתור האזור התורם.
  • גילוח הראש והרדמת האזור התורם בהרדמה מקומית.
  • הוצאת זקיקי השיער, אחד אחד ושמירתם בנוזל קירור.
  • הרדמת האזור המטופל ובצוע ההשתלה.
  • ביצוע ביקורת ומנוחה לאחר ההליך וקבלת הנחיות להתנהלות היומיומית.

טיפים לטיפול מוצלח

יש לבדוק בראש ובראשונה כי הרופא המטפל הוא בעל ניסיון עשיר בטיפול בשיטה זו המצריכה מיומנות וטכניקה גבוהה.

יש לתאם עם הרופא על חלוקה נכונה של זקיקי השיער בין האזורים השונים על מנת לשמור על מראה טבעי.

קו המצח הוא האלמנט החשוב בתהליך משום שעל מנת לשמור עליו במראה טבעי יש להתאים את שרטוט הקו הקדמי לפנים של המטופל והביאו למצב קרוב ככל שניתן למצב שלפני נסיגת השיער. השתלה מוצלחת ללא קו מצח קדמי מתאים יהפוך את ההשתלה גם אם היא מוצלחת לכך שתראה בלתי טבעית.

יש לבצע את ההשתלה במרפאה מוכרת הממוקמת בבית חולים בה נשמרים כללי היגיינה גבוהים.

יש לבצע בדיקה רפואית ותשאול הטרם הטיפול על מנת להטיח שמירה על בריאות המטופל כך שבכל מקרה של יהיה ניתן יהיה לקבל מענה רפואי.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!