הצמחת שיער טבעית: האם זה אפשרי?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

איור גדילת שיער

התקרחות היא תופעה בה בשיער נושר, או מפסיק לצמוח באזורים מסומים. קיימות מגוון סיבות שונות שעלולות להוביל או להאיץ התקרחות, בין היתר גנטיקה, תזונה לקויה, תרופות שגורמות לתופעות לוואי, לחץ, סטרס ונשירת שיער של אחרי לידה. הרצון למנוע התקרחות מוביל אותנו לחפש פתרונות יצירתיים – הצמחת שיער טבעית.

התקרחות – יש לזה פתרון

הפתרון להתקרחות נמצא הרבה פעמים מעבר לפינה, בזכות טיפולים וחומרים טבעיים. הרבה אנשים מפקפקים בפתרונות הטבעיים, אבל בסופו של יום, התוצאות מדברות בעד עצמן. כיום כבר לא צריך להרחיק לכת לטורקיה, או לשלם אלפי שקלים, ניתן להיעזר בטכניקות טבעיות, שיצמיחו את השיער שלכם בחזרה.

הצמחת שיער טבעית

הצמחת שיער טבעית הינו פיתרון טבעי להתקרחות, שאינו מערב ניתוח, חומרים כימיים, או פתרונות מלאכותיים. רבים פונים לתחום הצמחת שיער טבעית בגלל ההצלחה שיש לו, וכמובן השימוש בחומרים או טכניקות טבעיות, שלא מזיקות לשיער. לפני שניגשים לפתרונות קיצוניים, יש הרבה דברים שניתן לעשות בבית על מנת לסייע לצמיחת השיער. 

אז איך עושים את זה נכון?

שימוש בתכשירים לשיער

קיים מגוון רחב של תכשירים טבעיים שיכולים לעשות פלאים ולהצמיח את השיער בחזרה. שמן קיק הוא השמן המפורסם ביותר לשיער, שמסייע לחזק את השיער, לחדור לעור הקרקפת, ולחזק את שורש השערה. מעבר לחיזוק, הוא מרחיק חומרים לא רצויים מהקרקפת, ומסייע לעודד צמיחת שיער.

באותו התחום, יש משחות רבות להצמחת שיער, שמכילות חומרים טבעיים. מדובר במעין תרופת סבתא ביתית, שרקחו עבורנו. חשוב לציין שבמקרים כאלה שימוש חיצוני במשחה יכול להיות יעיל באופן חלקי.

שמפו להצמחת שיער פופולרי גם הוא, ומזרים את הדם לקרקפת על ידי קפאין וחומרים שמגבירים את צמיחת השיער.

ג'לטין לשיער נותן לקרקפת את ה"בוסט" שהיא צריכה כדי להצמיח שיער, במקום בו הוא הפסיק לצמוח.

 

עיסוי קרקפת 

מי מאיתנו לא אוהב עיסוי קרקפת טוב? מסתבר, שעיסוי קרקפת הוא לא רק נעים, אלא גם בעל יעילות מוכחת בתחום הצמחת שיער טבעית.

התקרחות יכולה לנבוע מזרימת דם חלשה לקרקפת, דבר שמגביל את השערה ומקשה עליה לקבל את מה שהיא צריכה. מדהים שאמצעי פשוט כמו עיסוי קרקפת, יכול לסייע להגביר את זרימת הדם, ובכך לזרז את צמיחת השיער עיסוי הקרקפת יכול להתבצע באמצעות האצבעות, הציפורניים, ואפילו אביזרים נלווים. קיימות באינטרנט מגוון טכניקות שונות לעיסוי השיער, כאשר כל טכניקה מתמקדת באיזור אחר של הראש. לרוב, מדובר בהחלקה של האצבעות במעלה ובמורד הקרקפת, בתנועות מעגליות. שימו לב לא לעסות בחוזקה, מה שעלול לגרום לגירוי בקרקפת, עם זאת השתמשו במעט לחץ עם האצבעות על מנת להזרים את הדם.

תזונה נכונה – לבטן ולשיער

רבים לא מודעים להשפעתה של התזונה על השיער שלנו, ולא פעם מזניחים את התזונה מבלי לדעת את ההשלכות לכך. ניתן לשפר את התזונה על ידי שתיית שייקים. ירקות שיכולים להיטיב עם השיער הם גזר, ברוקולי, גרעיני חמנייה, ופלפל צהוב. השילוב בין ויטמין A, ויטמין B, נוגדי חמצון, וביוטין, יכול לסייע באופן משמעותי להצמחת שיער טבעית. רבים מוותרים על שתיית שייק ירקות בגלל טעמו, אך בהחלט ניתן לאכול את הירקות בסלט. קיימים מתכונים רבים לשייקים עם פירות, תוכלו להתייעץ עם דיאטנית על מנת לקבל מתכונים שיתאימו לתזונה שלכם. 

בכל פתרונות הצמחת שיער טבעית, אל תצפו לשינוי בן לילה. יש להתמיד עם התכשירים, העיסויים והתזונה עד לקבלת תוצאה שתהיו מרוצים ממנה. אם תאמינו, תוכלו לראות את ההבדל.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!