הצמחת שיער במפרצים

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

הצמחת שיער במפרציםבעיית ההתקרחות נפוצה מאוד במזרח התיכון, ובמדינת ישראל בפרט. ההתקרחות יכולה להיגרם מסיבות רבות, כמו טראומה, או לחץ, ואפילו מסיבות שגרתיות כמו גנטיקה, ותזונה. השאיפה לפתור את ההתקרחות אחת ולתמיד הפכה למעין מאבק עולמי, כאשר המטרה המשותפת היא למגר את התופעה, ולאפשר הצמחת שיער במפרצים, בקלות וביעילות. אז מה אפשר לעשות? קיים מגוון רחב של אופציות לטיפול, בדרגות שונות, שתוכלו לנסות בבית, או במרפאה.

 

התקרחות במפרצים

בניגוד לאזור הפדחת, אזור המפרצים הוא בחזית הפנים, ונחשב ליותר גרמי. ההבדל בין אזור הפדחת לאזור המפרצים, הוא ששיער שאבד באזור המפרצים יהיה קשה יותר להחזיר, וזקיקי השערה עלולים למות אחרי 8 שנים של התקרחות. זאת בניגוד לאזור הפדחת, בו השורשים חיים זמן רב יותר. אורך חייהם הקצר יחסית של הזקיקים מחייב אותנו לפעול במהירות, ולתת את המענה הטיפולי בהקדם האפשרי, על מנת לא להחמיץ את ההזדמנות לבצע הצמחת שיער במפרצים.

 

למה דווקא במפרצים?

כאמור, התקרחות היא בעיה נרחבת, הכוללת מגוון רחב של סוגים שונים. נשאלת השאלה, למה קיים הקושי הספציפי דווקא עם המפרצים? מחקרים מספרים כי מרבית המתקרחים היו מעדיפים להתקרח באזור הפדחת, הרבה יותר מאזור המפרצים. הסיבה לכך היא שהם מעידים שמרגישים שפניהם משתנות, בגלל שקו המצח עולה, ומשווה להם מראה שונה לחלוטין. ההתקרחות בפדחת אינה משנה את הפנים באופן ישיר, אלא בעיקר משפיעה התחושה, ועל התדמית הכללית.

 

התקרחות מבגרת ומתסכלת

הצורך בפיתרון להצמחת שיער במפרצים, מגיע בין היתר בגלל סיבות ומניעים מנטליים. ההתקרחות גורמת לרבים לירידה בביטחון העצמי, ומראה מבוגר וזקן יותר, ואפילו ירידה בערך העצמי. ההשלכות יכולות לבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים השונים – זוגיות, קריירה, ויחסים בין אישיים.

 

 

"אולי הפעם זה יעבוד"

החיפוש אחר פתרונות שונים מוביל לתסכול, כאשר המטופל מנסה תחילה לשנות את התזונה על ידי הכנת שייקים למניהם, פנייה לטיפול על מנת להרגיע את המצב הנפשי, מריחת שמנים על השיער, רכישת תכשירים למיניהם, נטילת ויטמינים, ביצוע עיסויי קרקפת כאלה ואחרים, טיפולי PRP, ולבסוף השתלת שיער. השלבים שהמטופל עובר בדרך עלולים לייאש אותו, ולתסכל אותו. כל פעם לפני שמנסים דבר חדש, עולה התחושה שאולי הפעם זה יעבוד. כל טיפול מביא איתו תקווה חדשה, ולעיתים גם אכזבה.

שימו לב, שפתרון להתקרחות שעובד עבור אחד, לא בהכרח יעבוד עבור האחר. הסיבה לכך, היא שההתקרחות נגרמת מסיבות שונות אצל כל אדם. למשל, עבור אדם אחד הסיבה יכול להיות מתופעות לוואי של תרופה, בעוד אצל אחר היא יכולה להיגרם בגלל עודף של הורמון ה-DHT.

 

פעלו מהר – לפני שיגמר

כשמדובר על הצמחת שיער במפרצים, לא כדאי לחכות יותר מדי זמן עד שמתחילים לפעול. כאמור, אורך חייהם הקצר של הזקיקים מחייב אותנו לפעול בזריזות וביעילות, על מנת לעצור את ההתדרדרות ולספק טיפול יעיל.

 

טיפולי מזותרפיה – לא מה שחשבתם

אחד הטיפולים הנפוצים להצמחת שיער במפרצים, הוא טיפול המזותרפיה. הטיפול כולל טיפול במרפאה לצד המשך טיפול ביתי, שיוצרים יחד שילוב מנצח. התהליך המשלים מסייע לתוצאות מוגברות, שתוכלו לראות תוך כחודש וחצי. זכרו, שצמיחה מחודשת היא תהליך, ולוקח זמן עד שניתן לראות את התוצאות המלאות.

הטיפול מורכב ממספר שלבים, ומתמקד במניעת הנשירה על ידי הזנה וחיזוק של שורשי השיער. עיכוב האנזים "5 אלפא רדוקטז" – האנזים שמגביר את ריכוז ה-DHT. כאמור, DHT עלול לעודד התקרחות, ועל ידי שימוש באנזים המעכב ניתן לשפר את המצב. שלב נוסף בטיפול הוא להסיר את ה-DHT מהקרקפת ובכך לסייע לעבות אותה. על ידי הסרת תאי עור מתים, ניתן לחדש אותם, להמריץ את מחזור הדם, לפתוח את נקבוביות הקרקפת. הטיפול מסייע באיזון בלוטת החלב, ולחזק את זקיקי השיער.

התוצאה הראשונה של הטיפול תהיה עיכוב הנשירה, ולאחר זמן מה נוכל לראות את השורשים מתחזקים, את הקרקפת מתעבה, ולאט לאט שיער חדש יחל לצמוח. זכרו, שאין זה תהליך שקורה בין לילה, ולכן יש להיאזר בסבלנות כאשר ניגשים לטיפולי מזותרפיה, ולהתמיד בהם.

 

עיסוי קרקפת

אחת הטכניקות הבולטות בהצמחת שיער במפרצים, היא ביצוע עיסוים לגירוי זקיקי השיער. על ידי המרצת מחזור הדם, ניתן להחזיר את הזקיקים לפעולה, ולהרחיב את כלי הדם, ולספק להם את ה"בוסט" שהם צריכים על מנת לצמוח מחדש. העיסוי יכול להתבצע בבית על ידי טכניקה סיבובית  ושימוש בקצות האצבעות, או במרפאה על ידי אנשי מקצוע.

שימוש במגוון תכשירים

הצמחת שיערהשוק מוצף באופציות להצמחת שיער, וכל מה שנותר הוא לעשות מחקר, ולבחור את האופציה הטובה ביותר עבורכם. הדבר הראשון שעליכם לעשות, הוא להבין את הסיבה להתקרחות אצלכם. הבנת המניעים והגורמים, יוכלו לסייע משמעותית בטיפול בבעיה, ובבחירת דרך ממוקדת שתספק תוצאות יעילות. קיים מספר רב של תכשירים להצמחת שיער במפרצים, בין אם מדובר בתמיסות למריחה על הקרקפת, ויטמינים לנטילה, שמפו מיוחד, כמוסות, מסכות שיער, ותוספי תזונה.

 

טיפול פופולרי במיוחד בשנים האחרונות הוא "מינוקסידיל" – תרופה ללא מרשם רופא. הפעולה של התרופה היא מאוד פשוטה, אך גם מאוד אפקטיבית – היא מרחיבה את כלי הדם בקרקפת, ובכך מסייעת לטפל בנשירת השיער. הגברת מחזור הדם מגרה את זקיק השערה, ומסייע לו לחזור לפעולה בהקדם. התכשיר מתמקד באזורים ללא שיער, אבל ניתן גם לשים אותו על אזור השיער, כדי לחזק את השיער הקיים, ולשמור עליו.

 

התקרחות במפרצים היא לא גזירה משמים

רבים שסובלים מהתקרחות במפרצים מקבלים את המראה החדש, ואומרים לעצמם "ככה זה", "זה מה יש", "ככה אני". אלו אמונות מגבילות שאולי היו נכונות בעבר, אך באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ומכשירים חדשניים, הן נחלת העבר. כיום יש כל כך הרבה דרכים לסייע להצמחת שיער במפרצים, עד שחבל לא לנסות לפחות חלק מהם.

השתלת שיער וטיפולי PRP

במידה ושימוש בתכשירים נחל אכזבה, תמיד אפשר לפנות לטיפולי השתלת שיער. טיפולי השתלת שיער יכולים להתבצע בארץ או בחוץ לארץ, כאשר המדינות הפופולריות יותר בתחום השתלות השיער הן קפריסין ותורכיה. במהלך התהליך, לוקחים זקיקי שיער בריאים מאזור בו יש שיער ("האזור התורם") ומשתילים אותם באזור ההתקרחות, במקרה שלנו במפרצים. התהליך הוא מעין "מיני ניתוח", וכרוך בהליכים משלמים – הלוא הם טיפולי הPRP. במהלך הטיפולים לוקחים דם מהמטופל, מפרידים את הפלזמה מתאי הדם האדומים, ומזריקים אותן לקרקפת. טסיות הדם בעלות סגולות, של הגברת מחזור הדם, תכונות של ריפוי, ובכך מסייעות לזקיקי הדם להיקלט בקלות. הפרוטוקול ממליץ לבצע את ההליך 3 פעמים, פעם בחודש אחרי ההשתלה, אם כי הדבר משתנה ממקרה, על פי הוראות המרפאה. במקרים מסוימים ההמלצה היא לבצע את הטיפול גם לפני ההשתלה, על פי ההנחיות.

 

לסיכום

הצמחת שיער במפרצים אולי נראית כמו משימה בלתי אפשרית, אך על ידי התמדה, סבלנות, ומחקר, ניתן להגיע לתוצאות שתהיו מרוצים מהם. רבים שמבצעים הליכי הצמחת שיער כאלה ואחרים מדווחים על עלייה בביטחון העצמי, כאשר הם מסתכלים יותר במראה, אוהבים את המראה החדש, ומקבלים פידבקים חיוביים מהסביבה. בדקו מה האופציה המתאימה עבורכם עוד היום.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!