דוקטור קיניאס מומחה להשתלת שיער באיסטמבול

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

דוקטור קיניאס החל את דרכו בטיפולי אסתטיקת השיער בשנת 2016. תחום ההתמחות שלו היא בשיטה המובילה להשתלות שיער לנשים וגברים – שיטת DHI. דוקטור קיניאס הוא מהרופאים המובילים בתחום השתלות השיער בשיטת DHI ובכלל בטורקיה, מגיעים אליו מרחבי כל העולם.

ניסיון מקצועי

את הכשרתו עבור דוקטור קיניאס בפקולטה לרפואה Akdeniz Universitesi בטורקיה. את לימודיו סיים בשנת 2013 והחל לצבור ניסיון בתחום עד שפרץ בשנת 2016. הפופולריות של דוקטור קיניאס נובעת מהמקצועיות שלו בתחום, אך לא פחות גם בשל שביעות הרצון של מטופליו לאורך השנים. מטופלים רבים מביעים שביעות רצון לאחר הטיפול, ומוכירים על עבודותיו וחווית השירות שהם קיבלו במרפאה של הדוקטור. ד"ר קיניאס דוגל בשיטת DHI והאידיאולוגיה שלו מאחורי כל טיפול הוא לתת יחס אישי לכל מטופל, השאיפה שלו להגיע לתוצאה הטבעית ביותר. לכן, חשוב להבין שכל מטופל לא דומה לאחר, לא מדובר על ניתוח בלבד אלא על אומנות לדבריו של הדוקטור. דוקטור קיניאס הספיק כבר לבצע אלפי השתלות שיער, ביצוע תיקונים לשני המינים, כולל תיקוני צלקות בעורף שנגרמו כתוצאה מהשתלה לא מקצועית במרפאה אחרת.

מרפאות של ד"ר קיניאס מוכרות בכל העולם בזכות התוצאות הטובות והיחס האישי שלו ושל הצוות שלו. המטופלים מגיעים ממקומות שונים בעולם: ממדינות אירופה, מצרים, ברזיל, ישראל ועוד מדינות רבות. הצוות של ד"ר קיניאס דובר שפות נוספות ולכן, היחס האישי לכל מטופל יהיה קיים בכל מצב.

מה קורה בפועל?

דוקטור קיניאס אינו רק שם כמו מרפאות רבות אחרות. כאשר אתם מגיעים למרפאה של דוקטור קיניאס אתם תטופלו אך ורק על ידיו, זאת לצד צוות מקצועי אשר מסייע לו במהלך הניתוח. דוקטור קיניאס שם דגש רב על שמירת סטריליות והקפדה על הוראות החוק הנדרשות בטורקיה לתיירות מרפא. כאשר אתם מגיעים למרפאה אתם תזכו לקבלת פנים מחבקת ובדיקות ראשוניות על מנת שהדוקטור יוכל להכיר את השיער שלכם ולהתאים עבורכם את הטיפול הנכון ביותר. כמובן שיש לקחת בחשבון מקרים בהם מדובר על השתלת שיער לנשים, גברים או תיקון השתלה. דוקטור קיניאס דוגל בשיטת DHI. שיטה זו נחשבת לשיטה היוקרתית ביותר, השיטה נחשבת גם לאפקטיבית יותר מאשר שיטות אחרות. בעוד בשיטות אחרות תוכלו להחדיר עד כ-55 זקיקים לכל מ"מ, בשיטת DHI המכונת גם Choi Implanter תוכלו להחדיר כ-100 זקיקים לכל מ"מ. חשוב להדגיש, מדובר על שיטה שהיא יותר איטית, אבל גם נחשבת לשיטה שמביאה את התוצאות הטובות ביותר.

שיטת DHI מתאימה לנשים וגברים, מדובר על שיטה בה הרופא נעזר בעט איתו ניתן להחדיר את סיב השיער בין 40 ל-45 מעלות לתוך הקרקפת. שיטה זו מלוות ביתרונות רבים, בין היתר גם דימום מופחת, החלמה מהירה יותר ותוצאות הרבה יותר טבעיות. לכן, דוקטור קיניאס ממליץ ומתמחה בשיטת DHI בניגוד לשיטות אחרות הקיימות בתחום.

הייר טורקי

הייר טורקי היא החברה המתווכת הטובה ביותר בארץ, תוכלו על ידי יצירת קשר עם הייר טורקי לחסוך לכם זמן רב ומאמץ בחיפושים וקביעת תורים. הייר טורקי גם היא דוגלת בשיטת DHI, לכן כדאי לפנות אליה כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. היום סוכנים רבים יציעו לכם השתלת שיער בשיטת FUE, מדובר על שיטה מיושנת ופשוטה יותר לביצוע לרוב שתעלה לכם כ-2,400 יורו. שיטת FUE, למרות מה שהסוכן יוכל להגיד לכם אינה מקנה לנו החדרה מרובה יותר של זקיקים. שיטת FUE מתאימה למקרים בהם מדובר על צוות מצומצם, ולא צוות מורחב כמו של דוקטור קיניאס.

 

ניתן לפנות למוטי מHAIR TUKEY דרך ווצאפ ישירות בלחיצה פה

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!