בחירת מכשירים להסרת שיער לשדרוג הקליניקה

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

בעידן היופי של היום לכל אחת וגם לכל אחד חשוב להראות טוב ולהרגיש בנוח עם הגוף שלה ושלו. אחד הדברים המאפשרים לרבים כבר מגיל הנעורים לשפר את הביטחון העצמי ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם הוא הסרת שיער. היום, מכשירים להסרת שיער שונים מאפשרים תוצאות איכותיות כבר מהביקור הראשון אצל קוסמטיקאית מקצועית וכדי לשמור על התוצאות הטובות צריך רק להמשיך ולתחזק. התחזוקה היא כל כך פשוטה כי עם הזמן נגשים פחות ופחות לקוסמטיקאית לעבור טיפול היות ושורשי השיער הולכים ונחלשים.

המבחר הקיים לסוגי מכשירים להסרת שיער הוא כל כך עצום. המכשירים השונים מאפשרים לכל קוסמטיקאית להתאים את הטיפול בצורה המדויקת ביותר עבור המטופלת או המטופל שלה. בין אם באבחון של סוגי העור השונים בין המטופלים ובין אם בסוגי השיער של כל אחת ואחד מהם. בנוסף, חשוב לזהות את רמת הכאב שהמטופלים חווים בשעת הטיפול, רוב הלקוחות אינם מרגישים דבר למעט קצת חום באזור המטופל, אך לקוחות בעלי רגישות גבוהה למדי חשוב לזהות את התחושות שהם מרגישים בזמן הטיפול וגם לשאול מדי פעם איך זה מרגיש להם.

 

מכשירים להסרת שיער שעושים את ההבדל

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לפתח מכשירי הסרת שיער מתקדמים ביותר. בעבר לא יכלו להשתמש במכשירים הללו בעלי פיגמנט עור כהה במיוחד שגוון השערה שלהם שחורה ועבה ומנגד גם בעלי פיגמנט עור בהירים במיוחד שלהם יש שיער בהיר מאוד או אדמדם, הג'ינג'ים. אך היום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת המכשירים מספקים מענה גם לאלו וגם לאלו וכמובן ששיפרו את היכולות בעבור אלו הנמצאים בין שתי קצוות הפיגמנטים.

איך יודעים שזה עובד? העובדות מדברות בעד עצמן. בין אם נתייחס ללקוחות מרוצות ומרוצים החוזרים אל הקליניקות של הקוסמטיקאיות המשתמשות במכשירי הסרת שיער מתקדמים וגם ההמלצות שמגיעות בעקבות כך. בנוסף, לא פעם ניתן לראות אצל הקוסמטיקאיות הוותיקות והמנוסות ביותר בתחום שגם הן מחליפות ומשדרגות את המכשיר הישן שברשותן לאחד מהדגמים המתקדמים של מכשירים להסרת שיער.

 

איך תדעי אם הגיע הזמן שגם את תחליפי את המכשיר שברשותך?

לפני שתרוצי לבחון את הדגמים החדשים, מומלץ לבחון את הנתונים של המכשיר שיש לך היום שאתו את מטפלת בלקוחות רבים שלך. אם המכשיר שלך כבר בן מספר שנים, רוב הסיכויים שיומלץ לך להחליפו בדגם משופר יותר שיכול להביא לתוצאות טובות יותר. בנוסף, מומלץ למקום מקצועי ומוסמך על מנת להתייעץ באופן רציני ומקצועי על תכונות המכשירים השונים וכדי לעשות התאמה לצרכים שלך ושל לקוחותייך כאחד. דבר אחרון שמומלץ לעשות הוא להתנסות על מכשירים להסרת שיער, המכשירים החדשים מותאמים ארגונומית עבור הקוסמטיקאיות שהן יוכלו לעבוד בצורה טובה יותר ונוחה יותר עם לקוחותיה וגם יתרון נוסף המכשירים החדשים חסכוניים יותר בצריכתם.

 

 

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!