אפשרויות השתלת שיער שחשוב להכיר

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

כל הנושא הזה של השתלות שיער הוא נושא מורכב וקצת מתעתע ומבלבל. רבים הם המתקרחים שהיו רוצים לראות את עצמם שוב עם שיער שופע ואולי אפילו גולש. הבעיה היא שיש כל כך הרבה מיתוסים על הנושא וגם כל כך הרבה אינפורמציה שגויה עד שיש כאלה הנמנעים מכך רק מתוך חששות – שלא רק לטעמינו – הן חששות שווא.

אז אולי בעבר אכן היו סיכונים שונים עבור אלו שבחרו לעבור את התהליך, היו הגבלות שונות אחר כך כאשר אנשים שעברו את ההשתלה היו חייבים לקחת חופשה ארוכה מהעבודה או מהלימודים וכמובן תופעות הלוואי המציקות ואף הכואבות  כמו גם הצלקות הבולטות שהפכו את כל התהליך לבלתי נעים בעליל.

אך כיום, עם הטכנולוגיות המתקדמות, יש לנו גם את הטכניקות המתקדמות וגם את שיטות ההשתלה השונות אשר הופכות את התהליך לקל ונוח עבור כל אחד. התוצאות? תמיד יפתיעו אתכם לטובה!

אז איך משתילים שיער ומהן השיטות המוצעות?

העולם המתפתח הביא אתו חידושים רבים בתחום הזה של השתלות שיער. גם בתוך כל טכניקה יש שיטות שונות ואי אפשר לומר מה נכון ומה לא נכון. כל עוד מדובר ברופא בכיר שמבצע את ההשתלה והשיטה שלו מקובלת וגם מוכחת כבטוחה ויעילה, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים ולסמוך עליו.

בגדול, התהליך הוא סוג של ניתוח מיקור כירורגי אשר במהלכו מרדימים את האזור המטופל בקרקפת, מסירים זקיקי שיער מהאזור התורם שזהו אזור שיש בו הרבה זקיקי שיער ואותם משתילים באזורי ההתקרחות.

השיטה מתבצעת בצורה מאוד זהירה עם טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת שלא תותיר אחריה צלקות או חתכים. אז זה לא משהו שאפשר לתרגל על בובת שיער לתסרוקות, אך עם שיטה מוכחת של איש מקצוע, זה יצליח ובגדול.

שיטת השתלה בלייזר

לפני שנדבר על השתלות השיער בלייזר, נדבר גם על האפשרות להיעזר בלייזר לצורך מניעת התקרחות ואף לעידוד צמיחה של השיער מחדש.

באמצעות הלייזר ניתן לעורר זקיקי שיער שנחלשו ובכך לגרום להם לצמוח מחדש. הטיפול למעשה מאיץ את זרימת הדם באזורים המבוקשים וזה למעשה יוצר את הפלא ואת השינוי.

טיפול כזה עשוי לעצור התקרחות שכבר החלה ואף להצמיח שיער באזורים שם כבר ישנה ההתקרחות. כל זה יהיה נכון רק במקרה וזקיקי השיער עדיין לא מתו. אם כבר מתו זקיקי השיער במקום לא יהיה מנוס מהשתלה של שיער במקום.

מעבר לטיפול הנ"ל, אפשר גם לבצע השתלת שיער בעזרת הלייזר.

מדובר בשיטה שבה נלקחת רצועת עור ממקום בריא שם השיער חזק ללא פגיעה כמו למשל צידי הראש או אחורי הראש כאשר לאחר הקצירה וההכנה של הזקיקים משתילים אותו שוב בראשו של המטופל.

ישנה גם שיטה אחרת אשר בה יוצרים בעזרת קרן לייזר חורים קטנים בקרקפת שם משתילים את זקיקי השערות. אם באופן ידני ואם בעזרת מכונה רובוטית.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!