איתור נזילות בעזרת גז מהו?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

נזילות בצנרת עלולות לגרור לצרה צרורה, בפרט כאלה שנמשכות זמן מה והספיקו ליצור גם נזק היקפי. למרבה הצער אין חסינות מפני דליפות ונזילות ושום חומר לא עמיד בפני פגיעות, תקלות ובלאי טבעי. הערנות לנושא חשובה ביותר, לא רק בגלל העלות הישירה של חשבון המים שיתנפח ויכול להרקיע שקעים בהינתן נזילה משמעותית וכבר קרו דברים מעולם. צינור שמתפוצץ בחצר האחורית ובמקום שלא חשוף לעין כל הזמן עלול להוביל לאובדן של מים רבים ולהטיס את חשבון המים לשמים תרתי משמע. זאת כמובן הסיבה שבגינה חשוב מאד להיות ערים לשעון המים ולחשבון המים ולקפיצות בהם, זה בהחלט יאותת על קיומה של נזילה בהינתן אחת.

חשוב לזכור שנזילות מים הן נחלתם של מבנים על כל סוגיהם, על כן אין מקום לפיתוי באמונה שבית חדש או בית לאחר שיפוץ או בית לאחר מכירה לבטח יהיו בעלי צנרת תקינה וללא נזילות. ההפך הוא הנכון, ככל שאתם נכנסים לבית חדש, בין אם זה מבעלים קודמים ובין אם זה הישר מידי הקבלן, הדבר הראשון שהכי חשוב לבדוק זה נזילות מים. איתור נזילות בעזרת גז היא אחת הטכנולוגיות המתקדמות והיעילות ביותר שיש כיום לאיתור נזילות מים. הטכנולוגיה עושה שימוש בחיישן שמזהה בריחת גז, תוך שימוש בגז ידידותי לסביבה והאדם. באופן זה החיישן מאותת באופן מדויק היכן מתרחשת בריחת גז, כלומר נזילת מים ואפשר לתקן את הנקב, החור או הפגיעה שקיימת באופן מידי ונקי.

איתור נזילות בעזרת גז מאפשרת לאתר נזילות מים בתוך זמן קצר מאד, גם כאשר מדובר על צנרת שנמצאת במעמקי האדמה במרחקים משמעותיים של מטרים רבים כך שלמעשה מדובר בפתרון אוניברסלי שמאפשר נגישות מירבית. הגז שעושים בו שימוש במסגרת טכנולוגיה זאת הוא גז ידידותי ואינו מזיק לא לאדם ולא לסביבה, ואיתור הנזילה באמצעותו אורך פרק זמן של עד חצי שעה ולא יותר מזה. השיטה נהדרת ופשוטה והיא מאפשרת לחסוך הרבה מאד כסף וזמן. מומלץ לבצע איתור נזילות באמצעות גז בכל דירה חדשה שנכנסים אליה וגם כאשר יש חשד לנזילה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!