השתלת שיער בטורקיה – ברוכים הבאים למעצמה בתחום

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

 

השתלת שיער בטורקיהטורקיה היא מזמן לא רק קלאבים מדהימים, חופים זהובים, שווקים הומים והכל כלול. טורקיה היא מדינה עצומה, מודרנית ומפותחת. היא נחשבת למשל, בין המדינות המובילות בעולם בכל הנוגע למכשור רפואי. בתחום אחד, טורקיה נחשבת למעצמה הבלתי מעורערת: תחום השתלות השיער. יש הרבה סיבות המשתלבות להכתרתה ככזו ומיד נפרט אותם. אך כשם שחייבים להכיר ביתרונות, חייבים להכיר גם את המוקשים, כדי שלא טפלו בהם.

אז לפני שאתם כבר אורזים מזוודה ובטוחים שתחזרו בעוד שבוע עם בלורית של ג'ון טרוולטה, חשוב שתבינו בדיוק מה כוללת השתלת שיער בטורקיה? איפה התהליך מתחיל? למה כדאי לשים לב ומה להיזהר ומה צריך לוודא, כדי שההשתלה תהיה מוצלחת. מומחי HAIR POWER, המלווים ישראלים רבים בטיפולי ההשתלות בטורקיה, מעניקים לכם בשורות הבאות מדריך קצר וכן, לא  שכחנו את נושא המחיר.

מה עשינו עד כה

השתלת שיער בטורקיה מגיעה בדרך כלל אחרי ניסיונות רבים למדי של פתרונות אחרים שניסינו בבית בארץ. זה יכול להיות רולר עם מחטים שהעברנו על גבי הקרקפת וזה יכול להיות תערובת מזון ייחודית, שאמרו לנו שהיא עושה קסמים. זה יכול להיות תכשיר טבעי שמרחנו או תרופה שהתזנו. ברוב המקרים, יתכן ונחווה עצירה קלה בנשירת השיער. גם זו סוג של הצלחה.

בחלק אחר מן המקרים, ההתקרחות תגבר. כאן שימוש בתכשירים אחרים כבר לא יעזור. כאשר כבר קיימת התקרחות ואיבוד שיער מקיפים, טיפול ארוך עצמאי, לא יהיה יעיל ולא יניב תוצאות. צריך טיפול אגרסיבי ומקצועי הרבה יותר. כזה המסוגל להביא לתוצאות מוכחות על אזורים נרחבים. כזה שיש לו הוכחות להצלחה וכזה שמקנה לשיער מראה צמיחה טבעי ובריא. כזה טיפול יש רק אחד- השתלת שיער בטורקיה.

למה לא "תוצרת הארץ"?

מדינת ישראל טובה בהרבה תחומים. אנחנו הרי START UP NATION. גם בנושא הרפואה, והשתלת שיער היא הרי הליך רפואי, אנחנו מהמובילים בעולם. אבל וזה אבל גדול, הניסיון בהשתלת שיער בישראל, הוא לא גבוה. וזה משפיע על איכות ההשתלה. הרופאים שלנו, עדיין מעדיפים להתמקד בפרוצדורות רפואיות אחרות. כמובן שזה אינו דבר גורף. יש קליניקות של רופאים מעולים בישראל. אבל עדיין, בגדול ניתן לומר שהתחום עדיין בחיתוליו.

בטורקיה מנגד, עולם השתלות השיער פורח וככזה, רמת ההתמקצעות שם מרקיעה שחקים. טורקיה מכנסת כיום את מיטב הרופאים בתחום ורבים מהם גם מככבים ברשימות הרופאים הטובים ביותר, המתפרסמים בכתבי עת שונים (לא רשימות יח"צ).

עולה, עולה, עולה לנו. כמה זה עולה לנו?

עוד ניגע בהמשך בנושא המחיר של השתלת שיער בטורקיה, אך קודם נשאל שאלה? כמה היה עולה לנו טיפול פרטי שלא רופא מהטופ בתחומו בישראל? לא ננקוב סכום מדויק אך נוכל בוודאות להגיד שזה סכום דמיוני. זה נכון לרופא נשים, רופא אורטופד וכן גם לרופא העוסק בהשתלות שיער, גם אם הפרופורציות של הסכומים קטנים יותר. אין מה לעשות, בישראל המחירים של פרוצדורות שכאלו יקרות מאוד. בטורקיה, ואת זה אנו מכירים מעולמות אחרים, אתם יכול לקבל הרבה הרבה יותר בפחות ופחות כסף.

זה כמובן, אינו מעיד על איכות או מקצועיות. זה פשוט אופי השוק וכלכלת המדינה. התוצאה היא, שניתן לבצע השתלה באמצעות מומחה עולמי בטורקיה, בכמחצית המחיר מאשר אצל רופא בינוני ולא מנוסה בישראל. כשנגיע בהמשך גם למה כולל המחיר של חבילת ההשתלה בטורקיה, הפה הפעור שיש לכם כרגע- גם יתרחב. חשוב להגיד: טורקיה מציעה השתלות שיער בזול, אבל בתוך השוק הזה שהוא זול במהותו, מחיר שהוא זול באופן קיצוני- הוא תמרור הזהרה. חשוב לזכור, כי זהו עדיין תהליך רפואי הדורש ציוד מתקדם, מומחים ועשרות שעות טיפול. אז מחיר רופא מומחה יהיה כחצי מאשר בישראל אבל עדיין גבוה מאשר אצל עמיתיו הפחות מוכרים.

איך נבחר את הרופא והקליניקה הטורקית?

מה אתה עושה כאשר אתה רוצה לקנות מכונית מדגם מסוים? אתה חוקר ושואל, בלי הפסקה. מתייעץ עם אנשים שיש להם כבר מכונית שכזו, בודק איך הם מרגישים עם הנסיעה שלה אחרי שנתיים על הכביש, בודק בפורומים שונים את הסחירות והמחירים שלה. אז למה שלא תעשה דבר דומה, לפני השתלת שיער שהוא תהליך הרבה יותר מאוד מכונית, שמוחלפת אחת לכמה שנים?

המזל הגדול שלך, הוא שיש בישראל עשרות אלפי אנשים שכבר עשו השתלות שיער בטורקיה, במשך השנים. יהיו מהם מרוצים ויהיו כאלו שפחות. צא לעבודת מחקר מקיפה אבל תתמקד ברופאים הנחשבים למומחים בתחום (הפורומים השונים מפרסמים רשימות אלו). תהפוך כל אבן בניסיון למצוא מידע. תשמע כמה וכמה קולות. תוכל ללמוד על רופאים, על יכולות ועל שביעות רצון. לא רק מהתהליך הרפואי אלא גם מרמת השירות שהחברה המלווה מציעה לך ועל המעטפת כולה  הניתנת לך כחלק מהשירות, הכוללת גם מענה מקצועי, טיסות, ביטוחים, שהיה ולינה וכד'.

אגב, ישנם רופאים שאת שמם תשמע יותר ויותר. אלו רופאים, הממוקדים בקהל הישראלי והם גם מבינים שהקהל הישראלי הוא הרבה יותר תובעני ובררן. לכן, הם מחויבים לתוצאות הגבוהות ביותר, שאם לא כן, הם יאבדו את כל הקליינטורה הישראלית ויוציאו לעצמם שם רע. במקרים מסוימים, הם יסרבו לטפל במידה והם יחושו כי התוצאות לא יהיו מושלמות, דבר שיפגע בשם שלהם בישראל (אגב, זה סימו עצור עבורך, כדי שתבחן האם השתלה בכלל כדאית עבורך. האם התוצאה שתתקבל אם תתעקש על התהליך, תהיה מוצלחת או רעה). לכן, אחת הדרכים לוודא כי מדובר ברופא איכותי, היא לבדוק האם הוא מוכר בפורומים הישראלים ומה הפידבקים לגביו.

אז מה קורה בטורקיה?

לא באת לבטן גב. לפניך הליך מורכב וארוך. חלק מהרופאים ידרשו שתעבור הליך מקדים של טיפול PRP עוד לפני ההשתלה. תהליך זה מסייע בצמיחה מחודשת של שיער וכולל שאיבת כמות קטנה של דם ממך, ביצוע סירכוז שלו ומיצוי דם עשיר בטסיות, המסייעות בריפוי ובגדילה וזרקת הסרום המזוקק חזרה לאזור הקרח. לאחר מכן, תיפגש עם הרופא, כדי שיתכנן את קווי ההשתלה והמתאר שלה. כדאי לשים לב לנקודה זו, כי ברבים מן המקרים, זו נקודת פיצוץ.

אתה רואה בחלומך משהו אחד. הרופא המקצועי, רואה מצידו איך עבודה טובה צריכה להיראות. אתה רואה שיער שופע וגולש, שמתחיל מאמצע המצח, הרופא רואה שדבר כזה יראה לא טבעי ואפילו מגוחך. אחת ההתמחויות הגדולות ביותר בתחום, היא היכולת לדעת איך השתלת השיער תראה טבעית ולא מלאכותית וכיצד השיער ישתלב לכדי מראה אחד יפה ובריא. לכן, על ההשתלה לא להתבצע בצורה סימטרית ובקווים חדים. אתם תראו כמו רובוטים או חייזרים. דווקא חוסר סימטריות ומראה לא מושלם, הם הטבעיים ונראים הכי יפה.

לא נכנס כאן לתהליך הרפואי של ההשתלה עצמה. סביר ותעבור אותה בהצלחה באם תבחר ברופא איכותי. חשוב רק שתדע, שבזה לא סיימת. יש לך תהליך של התאוששות, טיפולים משלימים, חפיפות מיוחדות, טיפולי PRP נוספים. זה כמובן יאריך את שהייתך בטורקיה. לכן גם חשיבות ההתקשרות עם חברה שתלווה אותך בכל התהליך. החל משלב ההחלטה בארץ ועד שלב החזרה, כולל כל ההתנהלות בטורקיה, מול הגופים, המוסדות, הקליניקות, והשפה הלא מוכרת. היא תכלול גם דאגה לאירוח, להסעות ולטיסות ולכל הדברים האחרים, כדי שהראש שלך יהיה טרוד רק בהחלמה שלך. ועדיין, הכל, כולל הכל, סביר ויסתכם במחיר שהוא חצי מטיפול דומה בישראל ויעמוד על כ-15,000-20,000 ₪.

בוודאי יש לך עוד הרבה שאלות. כאמור, ברר אותם עם חברים ומכרים שכבר עברו את התהליך. גם דלתנו בחברת HAIR POWER פתוחה בפניך ונשמח תמיד לסייע, בכל הנוגע לשאלות על השתלת שיער בטורקיה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!