שיקום שיער ביתי – המדריך המלא

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

שיקום שיער ביתימי מאיתנו לא רוצה שיער בריא, שופע, ומלא חיים מבלי לצאת מהבית? מה שבעבר נראה כמו חלום רחוק, הופך היום למציאות בזכות תכשירים חדשניים, ומוצרים איכותיים. מתי תדעו שהשיער שלכם צריך שיקום? איך כדאי לעשות את זה נכון, וממה להיזהר? ועבור מי התהליך מיועד?

 

שיער עושה את הבן אדם

כולנו יודעים כמה שיער מלא ברק ומלא חיים משדרג את ההופעה, ומן הצד השני, כמה שיער מרושל ועייף יכול להשפיע לרעה על ההופעה. החשיבות של השיער גוברת עם הזמן, כאשר נשים רבות משתמשות בתוספות שיער, וגברים רבים פונים לתחום השתלות השיער. המדיה מלאה בפרסומות לשיער שופע וגולש, ואין זה מן הנמנע שגם אנחנו נרצה שיער ארוך, או בלורית שמתבדרת ברוח.

 

איך תדעו שאתם צריכים שיקום שיער ביתי?

ברוב המקרים, תוכלו לזהות זאת ישר. במידה והשיער שלכם שמנוני יתר על המידה, או שאתם סובלים משיער יבש, תוכלו לנסות כמה תכשירי שיקום שיער ביתי. סימנים נוספים שיעידו שאולי כדאי לשקול שיקום שיער ביתי הם קצוות מפוצלים, מראה עייף וחסר חיים בשיער, ולעיתים אפילו פידבקים שליליים מהסביבה הקרובה. סימן נוסף שכדאי לשים אליו, הוא מידת הנשירה. נשירה היא דבר טבעי, אך יש לשים לב שהדבר אינו חורג מהנורמות.

אצל גברים, הסיפור דומה, אבל מעט שונה. גברים יותר חשופים לתופעת ההתקרחות, דילול שיער באזור המפרצים או הפדחת, נשירה מוגברת או צמיחה שהפסיקה. למרות השוני בין המקרים, מראה השיער משפיע באופן ישיר על הביטחון העצמי, וכתוצאה מכך על יחסים בעבודה, עם חברים, או בתחום הזוגיות.

 

למה בבית ולא במספרה?

במיוחד בתקופת הקורונה, רבים רוצים לשפר את מראה השיער מבלי לטרוח ולצאת מהבית. קיימות לא מעט ערכות שיקום שיער ביתי שכל אחד יכול לנסות. למשל, קיימות ערכות שיער רבות שמורכבות ממספר תכשירים שיש לשים במספר שלבים.

הערכות מסייעות לשמור על שיער בריא ומלא חיים, למנוע קצוות מפוצלים, לחיזוק שורש השערה והגברת הצמיחה. שימו לב שקיימות ערכות שמתאימות לשיער מתולתל, וקיימות ערכות שיקום שיער ביתי שמיועדות לשיער חלק, ומחליקות אותו.

איך שיקום שיער ביתי עובד?

כאמור, כשמדובר בשיער של נשים, מדובר בערכה שמכילה מספר שלבים. השלב הראשון יכלול לרוב שמפו ייעודי, מסכה, סרום משקם, מרכך, ולעיתים גם מוס לשיער. כל ערכה שונה מחברתה, ויש לעקוב אחרי ההוראות על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. בחלק מהמקרים מדובר בערכה חד פעמית, למשל להחלקה או ל"בוסט" לשיער, לעיתים מדובר בשגרת טיפוח של ממש.

הכול מתחיל ונגמר בתזונה

שיקום שיער בביתגברים רבים שסובלים מהתקרחות, יפנו תחילה לבדוק את התזונה שלהם. זה לא סוד שהתזונה משפיעה באופן משמעותי על הגוף, ועל כל התהליכים שקורים בו. אחד המרכיבים שמשפיע על נשירה והתקרחות הוא ברזל. ניתן לבצע בדיקת דם על מנת לראות היכן אתם עומדים. בנוסף, ניתן לשלב בתזונה מזונות עתירים ויטמינים ומינרלים על מנת לסייע לשיער לקבל את מה שהוא צריך.

ממה להיזהר?

כאשר אתם מנסים לבצע שיקום שיער ביתי, אתם עלולים להיתקל לא פעם בהצעות מפוקפקות. מי שסובל מהתקרחות עלול להיות נואש למצוא פתרון, ועלול לקבל החלטות פזיזות. שימו לב שכל תכשיר שאתם שמים על ראשכם נבדק על ידי משרד הבריאות, וקניתם אותו במקום רשמי. הימנעו מלשים תכשירים ללא תווית, שאינכם יודעים מה הם מכילים, משום שהם עלולים לגרום לגירוי בקרקפת.

קיימות עוד המון שיטות לשיקום שיער ביתי, חפשו את המתאימה לכם ביותר.

 

מי מאיתנו לא רוצה שיער שופע, גולש ומבריק, כמו שרואים בפרסומות לשמפו?  גם אם זה נראה לכם כמו חלום רחוק, זכרו שחלומות נועדו כדי להגשים אותם. היום, שיקום שיער ביתי הוא כבר לא מסובך כמו פעם, בזכות תכשירים איכותיים ותרופות סבתא ביתיות, שיעשו את ההבדל עבורכם.

מראה שיער עייף משפיע על כל ההופעה

גם כשמדובר בנשים, וגם כשמדובר בגברים, השיער הוא חלק בלתי נפרד מההופעה החיצונית הכללית. אפשר להתלבש "מיליון דולר", אך שיער מבולגן יכול להרוס את כל ההופעה. מן הצד השני, ניתן להתלבש הכי פשוט שיש, ושיער מהמם יכול לשדרג כל הופעה. לא ניתן להוריד מחשיבותו של השיער במראה הכללי.

שיער מושלם מבלי לצאת מהבית

רבים שואפים לשיער מושלם, אך לא רוצים להשקיע את המשאבים של לצאת למספרה. בדיוק בשביל זה, קיימות מספר דרכים לשקם את השיער בבית, מבלי להתפשר על התוצאה. שיקום שיער ביתי הפך בשנים האחרונות לטרנד, כאשר ניתן לקבל מגוון של מוצרים ותכשירים במשלוח, או אפילו להשתמש במוצרים שיש לנו בבית. 

מסיכות ביתיות לשיקום שיער ביתי

אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לשקם את השיער שלכם עוד היום ממרכיבים טבעיים שנמצאים בבית?

מסכת חומץ תפוחים ושמן אתרי

החומץ מסייע להסיר שומן מיותר מהקרקפת, בעוד השמן האתרי מסייע להגביר את זרימת הדם. קיימים מגוון רחב של שמנים אתריים, כאשר כל אחד בעל סגולות אחרות. ניתן לבחור שמן על פי ריח מועדף, כאשר המומלצים לשיער הם שמן רוזמרין ושמן לבנדר. החומץ יסייע לאזן את רמת החומציות בקרקפת, ולשמור על ה-PH מאוזן. השמן האתרי שתבחרו יסייע למנוע נשירה. יש לחפוף את השיער עם התערובת, כאשר יש לשים כף של חומץ תפוחים על עשר כפות מים.

טיפול בקרקפת שומנית

ניתן להשתמש באשכוליות על מנת לאזן קרקפת שמנונית. שימו לב שבמידה ויש לכם קרקפת יבשה, לא כדאי להשתמש במסכה זו. לפני השימוש בכל מסכה, בדקו תחילה עבור איזה סוג שיער היא מיועדת, וכך תוכלו להתאים את המסכה לשיער שלכם בצורה המדויקת ביותר. עסו את האשכוליות על השיער, ושטפו במים אחרי 10 דקות. כך תוכלו לאזן את השמנוניות.

טיפול בשיער יבש

הטיפול הביתי המומלץ ביותר לשיקום שיער ביתי הוא שמן זית, שמן קוקוס ודבש. השילוש הקדוש של שלושת המרכיבים מעשיר את השיער היבש. שמן קוקוס אחראי לרכך את השיער, ולתת לו את המראה המבריק כמו בפרסומות. שמן זית מרכך גם הוא את השיער, ומזין את השיער בחומרים טובים. הדבש בעל תכונות אנטי בקטריאליות לאיזון הקרקפת. המסכה מיועדת לשיער יבש ועייף, יש לערבב את החומרים, לעסות את הקרקפת עם התערובת, ולשטוף היטב אחרי 45 דקות. מומלץ להשתמש בכובע רחצה או מגבת ישנה, כדי למנוע טפטופים.

ערכת שיער ביתי – שיקום שיער מקצועי

רבים מעדיפים את ערכת שיקום השיער המקצועי, שנותנת תחושה של מספרה אצלנו בבית. היעילות של המסכות הטבעיות מוכחת, אך עם זאת רבים מעדיפים לבחור בתכשירים. רבים סומכים על מותג מסוים בכל הנוגע לשיער, ומאמינים שיעשה עבורם שינוי ממשי. ברוב המקרים הערכות מחולקות לשלבים, כאשר השלב הראשון הוא לרוב מריחת מוס טיפולי, לאחר מכן מסרקים את השיער, חופפים אותו בשמפו. לאחר השמפו משתמשים במסכת שיער מזינה, ולבסוף מורחים את הסרום לשיער.

לסיכום, שיקום שיער ביתי יכול להיות יעיל ולספק תוצאות מעולות, כשבוחרים את החומרים הנכונים עבור השיער שלנו, ומתמידים בטיפול.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!