צמיחת שיער מחודשת – זה אפשרי

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

צמיחת שיער מחודשת

יצא לכם להסתכל על הקרחת במראה, ולשאול את עצמכם מה עליכם לעשות על מנת לגרום לצמיחת שיער מחודשת? ההתקרחות היא לעיתים תהליך בלתי נמנע, אך עם זאת, ניתן לגרום לצמיחת שיער מחודשת באמצעות אמצעים שונים. אז איך עושים את זה?

צמיחת שיער מחודשת

ישראלים רבים חווים התקרחות מסיבות שונות. אין ספק שהתקרחות היא תהליך לא נעים, כאשר מאבדים שיער באזור המפרצים, הפדחת, ולעיתים כל הראש. הגורמים לכך יכולים להיות רבים, החל מאירוע טראומטי שהתרחש בעבר, תופעות לוואי מתרופות, ואפילו גנטיקה. לא משנה מה הסיבה להתקרחות, אין סיבה שנקבל אותה כגזירה משמים. במקום להתבאס מהמראה החדש, יש דברים שתוכלו לעשות עוד היום. 

צמיחת שיער מחודשת מתייחסת לרוב להצמחת שיער טבעית, על ידי תכשירים, תזונה, עיסוים ושלל אמצעיים טבעיים. בסופו של דבר, המטרה של כל האמצעים היא זהה – להחזיר את הצמיחה לאזור בהם היא אבדה, להחזיר את החיוך לפנים, ואת הביטחון העצמי. 

איך ניתן לגרום לצמיחת שיער מחודשת?

רבים חושבים שאזורים בהם הפסיקה צמיחת שיער יישארו קירחים לנצח, ועלולים לחשוב שהמקרה אבוד. מוקדם מדי להרים ידיים, כי עדיין יש מה לעשות. לפני שתפנו למהלכים רציניים כמו השתלת שיער, כדאי קודם לנסות פתרונות סולידיים, שיכולים לספק לכם תוצאה מצוינת.

שיטת הPRP 

שיטה פופולרית בתחום צמיחת שיער מחודשת היא שיטת הPRP (Platelet-rich Plasma). בתרגום חופשי – פלזמה עשירה בטסיות. מזריקים את התמיסה ישירות אל הקרקפת, עם טסיות מהדם של המטופל. בתהליך המקדים מפרידים את הפלזמה מתאי הדם האדומים של המטופל. הטסיות המוזרקות לקרקפת מגבירות היווצרות של כלי דם, מכילות חומרי גדילה, ומעודדות תהליכים של ריפוי בגוף. בכך, השיטה מסייעת לצמיחת שיער מחודשת ולטיפול בהתקרחות. קיימת שיטה דומה, אשר עושה שימוש בפיברין, חלבון בלתי ממיס שעושה את אותה הפעולה עם שינוים קלים.

על מנת לבחור את השיטה המומלצת ביותר עבורכם, בצעו ייעוץ ואבחון ובדקו איזו שיטה תהיה יעילה ביותר. האבחון יתבצע כמובן על פי אבחון של מצב השיער, זקיקי השערה, והאזורים הבעייתיים, על ידי איש מקצוע מומחה כמובן.

 

תמיסה ללא מרשם רופא – מינוקסידיל

תכשיר המינוקסידיל פופולרי גם הוא לשימוש נגד התקרחות ולהגברת צמיחת השיער. היותה של התרופה ללא מרשם רופא מסייעת להשיג אותה בקלות. מינוקסידיל מטפל בנשירת שיער, על ידי הרחבת כלי הדם. כלי הדם הרחבים מאפשרים לזרימת דם מוגברת, וגירוי של זקיק השערה. התכשיר בעל פעולה כפולה – הוא מחזק את השערות הקיימות, ומאיץ את צמיחתן של השערות שאינן. 

שמנים טבעיים

במידה ואתם אוהבים שימוש בחומרים טבעיים לקרקפת שלכם, כדאי שתנסו שימוש בשמן זרעי דלעת, ושמן מנטה. מדובר בחומרים טבעיים שמסייעים בהצמחת השיער. בזכות הורדת רמת ה-DHT, השמנים מפחיתים את הנשירה באופן משמעותי. השמנים מסייעים לפעולות חיטוי וניקוי של הקרקפת מפני בקטריות, ומגבירים את רמות החמצן באזור הבעייתי.

כוחה של תזונה

קיימים מאכלים רבים שיכולים לסייע לצמיחת שיער מחודשת, כמו למשל גזר, פלפל צהוב, זרעי חמנייה, והרשימה עוד ארוכה. תוכלו להתייעץ עם דיאטנית על מנת ליצור תפריט מאוזן, שמשלב ויטמינים ומינרלים בצורה שתוכלו להתמיד בה. בין אם אתם מעדיפים שייקים, ובין אם אתם מעדיפים לאכול פירות וירקות, שימו לב שאתם לא עושים זאת יתר על המידה, ולצד ייעוץ מקצועי.

זכרו, שצמיחת שיער היא לגמרי אפשרית, אל תרימו ידיים עד שניסיתם מגוון רחב של פתרונות. אל תתפשרו על התוצאות, עד שתהיו מרוצים ממראה השיער.

צמיחת שיער מחודשתאתם מתעוררים בבוקר אחרי שחלמתם חלום מוזר. בחלום, אזור ההתקרחות שלכם הצמיח שיער מחדש. זה התחיל בדמות זקיקים קטנים, ולבסוף הבלורית שלכם עפה ברוח. התחלתם להצטלם ולשלוח לכולם, שיחקתם עם השיער בלי סוף, והייתם מאושרים עד הגג.

ואז התעוררתם. ליטפתם את ראשכם, וגיליתם שכל זה היה חלום – אזור ההתקרחות עדיין שם, ועליכם לחפש פתרון ממשי בשביל להגשים את החלום, וליצור צמיחת שיער מחודשת.

מזותרפיה עבור צמיחת שיער מחודשת

לצורך טיפול המזותרפיה יש להשתמש במכשיר שנקרא "דרמה רולר". המכשיר מורכב מידית, וגלגל שעליו מחטים קטנטנות ועדינות. המחטים דוקרות את העור שעל הקרקפת, ופוצעות את העור בעדינות. זה רק נשמע מפחיד, אם כי בפועל בקושי ניתן להרגיש את החתכים. למה זה טוב אתם שואלים?

המחטים גורמות לפצעים שגורמים לתהליך של ריפוי בקרקפת, שמגרה את העור, מסייע להתחדשותו. על מנת להחלים מהחתכים, הגוף מזרים דם לאזור, ומחדש את תאי העור. בכך, הקרקפת מייצרת יותר קולגן, ומסייעת להגמיש את העור. שימו לב שלא כדאי להשתמש במכשיר ללא יעוץ של רופא, ומה שבטוח לא כדאי להשתמש בו יותר מפעמיים בשבוע, על מנת לאפשר לעור להתחדש בין טיפול לטיפול, ולא "לפצוע" אזור פצוע.

טיפולי PRP (Platelet-rich plasma)

מה כבר אפשר לומר שעוד לא נאמר על טיפולי PRP. שיטה זו יעילה ביותר, ובמהלכה מפרידים פלזמה מתאי הדם האדומים, ונעזרים בטסיות הדם להגביר את צמיחת שיער מחודשת. תחילה, לוקחים דם מהמטופל, ולאחר מכן מעבירים אותו למכונת צנטרפוגה. תפקידה של המכונה הוא להפריד את הנוזל, וליצור פלסמה עשירה בטסיות מדמו של המטופל. התמיסה מוזרקת ישירות לקרקפת, לאזור המתקרח.

טסיות הדם מכילות חומרי ריפוי, חומרי גדילה, ובעצם את המתכון המושלם עבור השיער לחדש את הצמיחה. גם באזורים בהם השיער כבר לא צומח הרבה זמן, ברגע שמזריקים את התמיסה, היא נותנת מעין "מכת ברק" לזקיקי השיער, ומסייעת להם לגדול מחדש.

טיפולי PRP מתבצעים לרוב כחלק מהליך של השתלת שיער. ברוב המקרים מומלץ לבצע טיפול PRP אחד לפני השתלת השיער, ועוד שלושה אחרי ההשתלה כטיפולי תחזוקה.

אפשר לומר שזה מעין חיזוק לכל מערכת צמיחת השיער, מהקרקפת, הזקיקים, מערכת הדם והשיער עצמו.

השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך פופולרי במיוחד, שרבים מרוצים מהתוצאות שלו. ישראלים רבים פוקדים את המכונים בתורכיה, או אפילו בארץ, ומגשימים את חלומם לשיער שופע. במהלך התהליך, מבצעים הרדמה מקומית בקרקפת, ולוקחים זקיקי שיער מהאזור "התורם" – אזור שעשיר בשיער, ומשתילים אותם באזור המקריח. ההשתלה חייבת להתבצע על ידי רופא מומחה, משום שמדובר במיני ניתוח. כאמור, כבר לפני ההשתלה מומלץ לבצע טיפול PRP אחד, על מנת לאפשר לזקיקים החדשים להיקלט בקלות בביתם החדש, ולהתחיל להצמיח שיער בהקדם האפשרי.

חששות טבעיים

רבים נרתעים מהשתלת השיער בגלל המחיר, הכאב שכרוך בדקירות ובזריקות בקרקפת, ובעיקר מהפחד לעבור הליך כירורגי בחו"ל. ישראלים רבים יעדיפו לשלם יותר, ולעבור את התהליך בארץ. קיימות לא מעט סיבות לכך – השפה, לא כולם שולטים בשפה האנגלית, וזה בהחלט מלחיץ לשכב על מיטת הניתוחים ולא להבין מה מתרחש סביבך. חשש נוסף שמונע מרבים לטוס לחוץ לארץ לעבור את התהליך הוא טיפולי ההמשך. במידה ויש אזור שלא הצמיח שיער, בעיה שהתעוררה, או בכללי רצון לייעוץ עם הרופא, לא יהיה ניתן לחזור אליו. הרצון להמשיך עם אותו רופא, גורם לישראלים רבים לבצע את ההליך בארץ.

אין סיבה לדאגה

במקרים רבים, מסע השתלת השיער בחו"ל מקבל ליווי מלא דרך חברות שונות בארץ. אותן חברות דואגות לנו להכול, החל מפגישת הייעוץ, לטיסות שכלולות בחבילה, מלון ארוחת בוקר, ומענה רפואי בשעת הצורך במידה ודברים יסתבכו. בסופו של דבר, צריך לסמוך על מי שעושה לנו את השתלת השיער, ולוודא שאכן מדובר ברופא מקצועי ומנוסה, שראשים רבים עברו תחת ידו.

 

איך לבחור את הרופא המושלם להשתלת השיער?

 

מיליון ישראלים לא טועים

רופא שביצע השתלת שיער אצל ישראלים רבים, ככל הנראה הותיר רבים מרוצים מתוצאות התהליך, שיפר את צמיחת השיער, ויצר צמיחת שיער מחודשת באזורים המתקרחים. רופא שעובד עם ישראלים, ירצה לשמור על המוניטין שלו בכל מחיר, זאת לעומת רופא שלא מגיעים אליו לקוחות רבים מישראל, ולא יהיה אכפת לו להותיר לקוח לא מרוצה.

 

בדקו בשבע עיניים

הסתכלו באתר של הרופא שמבצע השתלת שיער, על תמונות של לפני ואחרי ההשתלה. עם זאת, אל תסתפקו בכך, וחפשו תמונות נוספות של השתלות שיער שהתבצעו על ידי אותו רופא. זכרו, שהרופא יציג באתר שלו את ההשתלות הטובות ביותר, עם התוצאות הטובות ביותר, וזה לא תמיד מה שמייצג את המציאות. נסו לחפש תמונות דרך קבוצות בפייסבוק, בטלגרם, או אפילו מפה לאוזן. במידה והרופא אכן מוכר ופופולרי, לא תהיה בעיה להשיג תמונות אמיתיות, ללא פילטרים או עריכות כאלה ואחרות. תופתעו לשמוע שברוב המקרים מטופלים שהשתילו שיער ישמחו לשלוח תמונות ולייעץ, בדיוק כמו שאחרים עשו עבורם כשהיו בשלב הבירורים. קהילת השתלות השיער היא קהילה גדולה וענפה, שמתאפיינת בערבות הדדית והמלצות כנות נטולות אינטרסים.

טיפול בשמנים טבעיים

עבור מי שלא אוהב מחטים, קיימת אופציה טבעית ונוחה, שיעילה לא פחות. שמנים אתריים מסייעים לשלל בעיות בגוף. עבור צמיחת שיער מחודשת, שמן דלעת ושמן מנטה הם השמנים המומלצים ביותר. מדובר בשמנים שמכילים תכונות אנטי-בקטריאליות, ומרחיקים מהקרקפת את כל מה שלא צריך להיות שם – חיידקים, בקטריות ופטריות. בנוסף, הם מסייעים להמרצת מחזור הדם, והרחבת כלי הדם, מה שמסייע לייצור תאים חדשים, ולהגברת הצמיחה הקיימת, לצד יצירת צמיחת שיער מחודשת.

טבעי זה שם המשחק

קיימים עוד איסנפור פתרונות טבעיים שמגבירים צמיחת שיער מחודשת. תכשירים רבים מכילים ויטמינים ומינרלים שניתן לנטול דרך הפה, או למרוח ישירות על הקרקפת בהתאם להוראות היצרן. בנוסף, יש לא מעט ירקות שתוכלו לאכול על מנת להגביר את הוויטמינים והמינרלים בגוף, שיתנו לשיער את מה שהוא צריך. למשל, פלפל צהוב, גזר, וזרעי חמנייה יכולים להיות שילוב מצוין, בגלל שמכילים ויטמין A, ויטמין B, וביוטין. קיימות טבליות שמכילות את כל הוויטמינים שתצטרכו כדי לתת לשיער את התנאים האופטימליים עבורו, כך שלא תצטרכו ללקט מספר וויטמינים, אלא לקחת הכול באופן מרוכז.

לחץ וחרדה – גורם משפיע

חכם סיני פעם אמר שהשיער הוא ראי למצב הנפשי שלנו. לא פעם, בתקופות לחוצות נשים לב לנשירת שיער מוגברת. עבור אנשים שסובלים מלחץ או חרדה מתמשכים, התקרחות היא בהחלט תופעת לוואי מתבקשת. שימו לב שלא מדובר על אירוע חד פעמי, אלא על תקופה ארוכה של לחץ, שלא מן הנמנע שתתן את אותותיה גם על השיער שלנו. במקרים כאלה, כדאי לפנות לטיפול נפשי, על מנת להשיב את השלווה והאיזון, ובכך לסייע לצמיחת שיער מחודשת בהקדם.

צמיחת שיער מחודשת

צמיחת שיער מחודשת היא כבר לא חלום רחוק, וקיימות לא מעט דרכים שיוכלו לעזור לכם. נו, למה אתם מחכים?

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!