פתרונות לנשירת שיער

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

נשירת שיער - הפיתרונותלכולנו יש תקופות בהן השיער שלנו נושר יותר מאשר באופן נורמלי. השאלה היא מה מוגדר בתור נשירת שיער ומהם הפתרונות הקיימים לנשירת שיער. הבעיה מוכרת הם עבור גברים והן עבור נשים.

 

מה הבעיה עם נשירת שיער?

השיער הוא חלק מהגוף שלנו. אם באזורים אחרים בגוף השיער דווקא פוגע לעתים בביטחון העצמי שלנו ואנו רוצים להסיר אותו, כשמדובר בשיער הצומח על ראשנו, ההיפך הוא הנכון. שיער מלא, עשיר, בריא וצומח הוא סמל הן לגבריות והן לנשיות. יש מספר גורמים אשר מאיצים נשירה שיער ביניהם:

 

  1. תזונה לקויה – השיער שלנו ניזון כמו שאר הגוף. ברגע שאנחנו לא אוכלים כמו שצריך חסרים לנו כל מיני רכיבים בגוף. תזונה עשירה במינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו חיוניות תורמת לבריאות השיער. מומלץ להעשיר את התזונה בפירות, ירקות, שמנים איכותיים מהצומח, דגים ולהפחית ככל הניתן מזונות עתירים בסוכר ושומן רווי, חטיפים, ממתקים, אוכל מטוגן ואלכוהול.
  2. מתח וסטרס – כשאנחנו נמצאים במתח הגוף נועל את עצמו ונכנס למגננה. לא מדובר בסטרס מזדמן או בלחץ שמניע אותנו, אלא במשהו שהוא לטווח הארוך כחלק בלתי נפרד מאורח החיים שלנו ואז יש פגיעה בהמון תחומים בחיים שלנו כמו חשק מיני, שינה רציפה ואיכותית, מצב רוח וגם מבחינה חיצונית נשירת שיער הרבה פעמים קורית כתוצאה מלחץ.
  3. חסרים תזונתיים כמו ויטמינים ומינרלים דוגמת אבץ, מגנזיום וברזל.
  4. נטילת תרופות מסוימות המכילות למשל נגזרת של ויטמין
  5. מחלות כמו זאבת, סוכרת, בעיות במערכת העיכול, אנמיה וכדומה.
  6. החלקות, קוקו הדוק מדי, פנים לעתים קרובות, טיפול לקוי בשיער כמו למשל שימוש בתכשירים שאינם מתאימים לסוג השיער שלנו.
  7. מצבים הורמונליים המוציאים את המערכת ההורמונלית מאיזון כמו נשים אחרי לידה, גיל המעבר, אחרי הנקה, גיל ההתבגרות ועוד.

 

אז איך מטפלים בנשירת שיער

יש מגוון עצום של שיטות המציגות את עצמן כמסייעות לטיפול ומניעת של נשירת שיער. שיטה ראשונה נקראית מזותרפיה. למעשה, מדובר בהזרקות תת עוריות שניתנות ישירות לזקיק השיער אליו מחדירים פפטידים, חומצות אמינו, מינרלים, ויטמינים, נוגדי חימצון – כלומר כל מה שהשיער שלנו צריך כדי להתעבות ולהתחזק.

בדרך כלל, נהוג לשלב עם המזותרפיה טיפול המכונה PRP – פלזמה תרפיה. הכוונה ללקיחת דם מהמטופל כמו בבדיקת דם רגילה שאותו מעבירים במכשיר מיוחד המכונה צינטרופוגה.

הטסיות מקבלות העשרה של תאי גזע שאותן למעשה אנחנו מזריקים ישירות לקרקפת כדי להאיץ את צמיחת השיער. ניתן גם להתאים תרכובות ופורמולות נטורופתיות בהתאמה ספציפית  למטופל.

חשוב להכיר מושג נוסף המכונה  אלפציה. אלפציה אנטרוגנית מושפעת מהורמון המכונה DHT. הורמון זה מקצר את זמן הצמיחה של השיער והוא משפיע גם על גברים וגם על נשים. לעומת זאת יש אלפציה רטא שזו מחלה שבה הגוף מתבלבל ותוקף תאים בריאים ובמקרה הזה הוא תוקף את זקיקי השיער מה שמייצר עיגולים – ממש כמו קרחות בקרקפת. אלפציה טוטאליס היא התקרחות של הקרקפת כולה בה כל השיער נושר.

 

טיפולים בנשירת שיער אצל גברים

נשירת שיער אצל גברים לרוב מופיעה כתוצאה מגנטיקה ולאו דווקא מאותן סיבות שהיא מופיעה אצל נשים.

אחת השיטות הנפוצות לטיפול בנשירת שיער אצל גברים היא באמצעות תרופות. תרופות המסייעות לטפל בנשירת שיער אכן יעילות ברוב המקרים אך הן גורמות גם ללא מעט תופעות לוואי ותסמינים. חשוב לציין שפעמים רבות ברגע שמפסיקים את הטיפול, הנשירה חוזרת.

יש גם טיפולים טבעיים הכוללים ספריים, שמפואים, תוספי תזונה ורולר מיוחד שפועל במטרה להחיות את זקיקי השיער ותורם לצמיחה מחודשת. הפורמולות השונות מכילות רכיבים פעילים שנמצאים בצמחים למשל ונחשבים יעילים ומעודדים את צמיחת השיער.

טיפול בנשירת שיער באמצעות לייזר

טיפול לנשירת שיער באמצעות לייזר או בטכנולוגיה המכונה LLLT הוכיחה את עצמה במדינות ברחבי העולם. שימוש בפעימות אור לייזר מרוכזות הפועלות בעוצמה נמוכה, תורמות לגירוי של זקיקי השיער מה שמסייע להחזיר אותם לתפקוד. בתחילת הטיפול, הלייזר מסייע להמריץ תאי גזע אפידרמיים ומגרה כל זקיק שיער פגוע במטרה להצמיחו מחדש. בנוסף, הטיפול מעורר זקיקים רדומים ומאריך את תקופת הצמיחה שלהם. מה שזה בעצם עושה הוא שמתחילות לצמוח להן שיערות בריאות. לאחר מכן התהליך עוזר להצמיח שיער בריא ולטפל במגוון של נשירות שיער תוך הרגעה של תהליכים דלקתיים לצד התקרחויות אזוריות.

 

פתרונות לנשירה שיער מה חשוב לבדוק?

לכל שיטה יש את היתרונות אל מול החסרונות שלה, משהו שכמובן שווה לבדוק ולהתעקב עליו לפני ההתחייבות לטיפול. חשוב לוודא כי לטיפול או לפתרון לנשירה שיער יש אישור מטעם משרד הבריאות ותו תקן במידת הצורך. מומלץ לשאול אנשים שמכירים את הטיפול והתנסו בו לפניכם. כדאי גם לשאול שאלות כמו האם אתם צריכים להתחייב לטיפול וכמובן כמה זה עולה. בדרך כלל הפתרונות לנשירת שיער אינם כוללים שום התחייבות.

 

פתרונות לנשירת שיער כמה זה עולה?

המחירים לפתרונות לנשירת שיער משתנים בין טיפול לטיפול ונעים בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים לטיפול. במידה ומדובר בפורמולה, שמפואים, סרומים וכדומה, המחירים משתנים גם כן ולרוב נעים בין 100-500 ש“ח לבקבוק או קופסא.

טיפים לשמירה על השיער והקרקפת בחיי היום יום שלכם במטרה להימנע מנשירת שיער:

  1. שמרו על תזונה בריאה ומאוזנת .
  2. נקו את הקרקפת ממוצרי טיפול כמו ג‘לים ווקסים מסוגים שונים.
  3. במידה ורכשתם מכשיר לייזר ביתי לטיפול בנשירה, המתינו שעה בין חפיפה או הסרת תכשיר לבין הטיפול עצמו.
  4. היו עקביים- אם החלטתם ללכת על פתרון או טיפול כזה או אחר, תהיו עקביים אחרי הטיפול ואל תפסיקו באמצע. זה ממש כמו פעילות גופנית או ירידה במשקל. מפסיקים באמצע, אין תוצאות. התוצאה איננה מגיעה אחרי טיפול אחד, שניים או שלושה.
  5. זו לא נוסחת קסמים – התוצאות אינן מיידיות ואינן מושלמות.

 

לסיכום, נשירת שיער היא תופעה ידועה שמטרידה לא מעט אנשים בכל טווחי הגילאים. ניתן לטפל בה אך חשוב להיות מודעים לתהליך לאורך כל הדרך.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!