פתרון לנשירת שיער – כל השיטות

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

פתרון לנשירת שיערתופעת ההתקרחות הולכת ומתרחבת. כבר מזמן שהיא אינם נחלתם של אנשים מקשישים אלא היא מופיעה כבר מגילאי ה-20. למעשה, רוב רובם של האנשים יחוו רמה כלשהי של התקרחות במהלך חייהם. רבים מאוד רואים בהתקרחות שלהם סוף העולם. התחושה היא קשה, שכן ההתקרחות משפיעה הן על המראה החיצוני, אך גם על התחושות הפנימיות ועל היבטים פסיכולוגים שלנו גם אל מול החברה והסביבה.

כה חבל, שרבים מרגישים כבר בעת נשירה ראשונית גדולה של שערות, שחרב עליהם עולמם. למעשה, ישנם כמה וכמה שיטות היכולות לסייע לעצירת ההתקרחות אן לכל הפחות להאט אותה. חלקן, גם יסיעו בצמיחה מחודשת של השיער. יש אפילו פתרון לנשירת שיער אחד, מוצלח במיוחד, המשיב לך את המראה הטבעי והשופע של השיער. הנה כמה שיטות, את חלקן ניתן לבצע בבית, שאפשר לנסות עוד קודם:

מזותרפיה

מזותרפיה היא פרקטיקה מוכרת מתחום הקוסמטיקה וטיפול בעור באזורים שונים ומסייעת רבות במלחמה בקמטים, בטיפול נגד צלקות ועוד והיא מגויסת גם לפתרון נשירת שיער. במזותרפיה, משתמשים במכשיר שיש בו מחטונים קטנטנים ודקים, אשר חודרים ודוקרים את העור הפגוע ובכך משמידים בצורה מבוקרת את החלק החיצוני של העור. כאשר החלקים החיצוניים נהרסים, הגוף מקבל עידוד ליצור תאי עור חדשים. תאים אלו, באופן טבעי צעירים ובריאים יותר ובנוסף בתהליך נוצר חלבון בשם קולגן, המגמיש את העור ומסייע גם הוא בתהליך.

כחלק מיבוא שיטת המזותרפיה לעולם נשירת השיער, ההרס של תאי העור בקרקפת נעשה גם כן באמצעות מחטים קטנטנות, שבדרך כלל מורכבות על גלגלת, כך שניתן להעבירה על צורת הראש. המחטים, פוצעים קלות את הקרקפת ומגרים את העור. כמובן, שאנו לא נראה דימום ולא נחוש כאב, בשל העדינות של התהליך, אך בכל מקרה מומלץ להיוועץ עם רופא לפני השימוש ובמקרה של היווצרות רגישות להפסיקו. אחרי פציעת הראש, הגוף מבקש לשקם את העור ומזרים דם לאזור הקרקפת ובעזרת הקולגן, מחדש את תאי העור ובכך מאפשר גם לזקיקי עור חדשים לצאת ולצמוח.

עיסוי קרקפת

גם עיסוי קרקפת, עובד על עקרון הזרמת דם חדש לקרקפת. כמו שיטת המיזותרפיה, הוא אינו מוכח מחקרית אך הוא אינו מזיק – כך שאם הפרוטה נמצאת בכיסכם, יתכן וכדאי לנסות לרכוש מכשיר אלקטרוני בעושה זאת. גם כאן מגרים את זקיקי השערה, באמצעות הזרמת הדם ומקווים כי הם יצמחו מחדש. את עיסוי הקרקפת, כמו גם המיזנתרופיה, ניתן לעשות בבית באופן עצמאי ויש המבצעים את עיסוי הקרקפת, בשילוב של מריחת תכשירים טבעיים שונים.

PRP

בניגוד לשני הפתרונות הקודמים שעשו שימוש בדם כדי לסייע בהצמחת שיער, PRP הוא פתרון רפואי לנשירת שיער ודורש ביצוע הטיפול בקליניקה רפואית מסודרת ומוכרת. PRP ראשי התיבות של PLATERT RICH PLASMA או בעברית, 'פלסמה עשירה בטסיות', מוכר מאוד בתחומי הרפואה כמחדש צמיחה (למשל באורתופדיה). במסגרת ההליך, נלקח דם מן האדם המטופל ואותו דם עובר תהליך במסגרתו הוא מבודד באמצעות מכונה מיוחדת המזקקת ממנו פלסמה עשירה בטסיות דם.

סרום זה, עשיר בחלבון ובחומרי צמיחה וכשהוא מוזרק, לאחר אלחוש האזור, בחזרה אל תאי העור (במקרה זה, באזור ההתקרחות), הוא מתחיל לעודד את הגוף לרפא את האזור ובין השאר מעודד זקיקי שיער לפרוץ החוצה. חשוב להכיר, כי טיפול PRP, הינו טיפול כירורגי, הצריך להיערך כמה וכמה פעמים, על מנת להניב תוצאות

פתרון לנשירת שיער – משחות ותכשירים

יש המון תכשירים, משחות, כדורים ותמיסות המבטיחים המון אך לא תמיד מקיימים. חלק מן תכשירים אלו הוא טבעי (סוג של תרופות סבתא) ולכן אינו דורש הפניה או מרשם רפואיים. בין הבולטים שבהם ניתן למנות את שמני הדלעת, הקיק, המנטה ואחרים. את כולם מעסים לתוך הקרקפת, בעיקר כדי לחזק את שורשי השיער ולעודד את צמיחתו.

לצד השמנים יש גם שמפואים לחפיפה, משחות למריחה וכן כדורים לבליעה (טבעיים), אשר רותמים מאכלים מסוימים כמו זרעי דקל, זרעי חמניה, גזר וכד' וכן טבליות ויטמינים ומינרלים מרוכזות, כדי לנסות ולשנות את המצב. חשוב לדעת, כי אף על פי שמדובר לכאורה במוצרים טבעיים, צריכה לא אחראית שלהם, יכולה לעורר תופעות לוואי מסוימות ותמיד מומלץ להיוועץ לפני נטילתם.

ישנם גם תמיסות המצהירות על יכולתן במתן פתרון לנשירת שיער. אחת המוכרות שבהן היא מינוקסידיל, שהתחילה את דרכה בתור תרופה כנגד לחץ דם והוכיחה יעילות בהצמחת שיער "על הדרך". העניין הוא, שהיא הצמיחה שערות גם במקומות לא רצויים. משכך, אחוז החומר הפעיל בתרופה הופחת וכן היא הפכה למשחה. שימו לב כי עדיין מדובר בתרופה, גם היא כזו שאינה דורשת מרשם. לרוב, יכולה התרופה, למנוע או להאט איבוד שיער מסיבי ולעיתים רחוקות ובשימוש רציף וארוך, גם אולי לחדש מעט שיער.

השתלת השיער

כל הפתרונות שציינו לעיל, יעילים לעיתים ויעילים במידה. בפועל, אף אחד מהם לא יכול להבטיח את צמיחת השיער שלכם מחדש ובוודאי שלא תשובו להיראות כמקודם. פתרון לנשירת שיער, היחיד שיעשה זאת הוא השתלת השיער. כיום, זהו נחשב להליך פופולארי ביותר בעולם ובעל השגת התוצאות הטובות והמוצלחות ביותר, המקנה מראה שיער טבעי לחלוטין (וזהו אכן שיער שלכם, לא השתלה סינטטית).

רגע לפני שאתם קופצים למטוס בדרך לקליניקה מפורסמת בטורקיה, נדגיש כי גם פתרון השתלת שיער אינו טוב לכולם ואינו מיועד לכולם. הצלחתו דורשת אבחון מוקדם ע"י רופא, הבודק את התכנות ההשתלה ופרמטרים נוספים. לכן, אם חברה או קליניקה, תבטיח לכם הצלחה בלי לערוך לכם סדרה של תבחינים שונים – התרחקו ממנה מהר. כנראה שהיא אינה מקצועית דיה.

תהליך השתלת השיער

מניעת נשירת שיערהתהליך עצמו הוא רפואי לכל דבר, הדורש גם הרדמה מקומית ולכן חובה שיעשה על ידי רופא. זה לא אומר שחייבים ללכת לבית חולים. רופאים רבים עורכים אותו בקליניקות במרפאות פרטיות ובטורקיה למשל, מרוכזים מיטב המומחים בתחום, ההופכים אותה למובילה עולמית בתחום השתלות השיער. התחרות שם גם הופכת את התהליך, שבארץ נחשב ליקר מאוד, להרבה יותר נוח.

במסגרת התהליך, נלקחים זקיקי שיערה מראשו של המטופל. אלו זקיקים בריאים, הנלקחים בדרך כלל מצדדי הראש או מאחורי הראש, שם לרוב הזקיקים נשארים תמיד בריאים. את הזקיקים שהוצאו, משתילים אחד אחד באזור הדליל משיער, בפרוצדורה ארוכה, המתארכת ככל שמושתלים יותר ויותר זקיקים. בכך, לא מסתיים התהליך. להבטחת ההצלחה נדרשים טיפולי המשך ותהליכי התאוששות. זו גם הסיבה  שהתהליך כולו לוקח זמן רב ואף דורש אשפוז להשגחה ולמתן טיפולים מיוחדים בקליניקה עצמה או במלון סמוך.

אגב, קלינקות מפורסמות בטורקיה, למשל, משלבות לצד הליך ההשתלה גם את תהליך ה-PRP שציינו קודם, כחלק מהטיפולים המשלמים (למעשה, טיפול אחד ניתן לפני ההשתלה ועוד כ-2 לפחות לאחריו, במרווחים של כמה ימים), בשל העובדה שהדם החדש והעשיר בטסיות, מסייע בשיקום העור ובצמיחת השיער מחדש.

לעיתים, ידרשו גם ביקורים משלימים נוספים להצלחה מובטחת של התהליך. זהו כאמור, פתרון לנשירת שיער בעל התוצאות הטובות ביותר אבל התהליך עצמו ארוך, דורש סבלנות, ידע, פניה והתנהלות מול הגורמים הרפואיים וליווי מלא מול הקליניקה לפני ואחרי. בוודאי כאשר מדובר בטיפול בחו"ל (שאף על פי שהוא בחו"ל הוא זול משמעותית מאשר בישראל, אף על פי שאינו נופל באיכותו). חברת HAIR POWER היא חברה ותיקה שמאחוריה ליווי אלפי השתלות שיער לישראלים בחו"ל. מומחי החברה ישמחו לשוחח גם איתך, לחשוף בפניך את כל האופציות ולהתאים לך פתרון מושלם, בדרך להצלחת ההשתלה.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!