השתלת שיער בלייזר

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער בלייזרהעולם המתפתח של השתלות השיער כמו גם הדרישה הולכת וגוברת לפרוצדורה משנה חיים זו, מציגים לנו כל העת חידושים והתפתחויות טכנולוגיות בתחום זה. אם בעבר היו משתמשים בטכניקות השתלה, שכיום נראות לנו מיושנות ובלתי אחראיות, כאלו שהיו מציגות צלקות רחבות בראשו של המטופל אחרי התהליך, הרי שכיום שיטות ההשתלה לא רק בטוחות יותר אלא גם קלות, יעילות ואפקטיביות הרבה יותר.

חשוב לדעת, גם כעת ישנם כמה וכמה טכניקות השתלה וכמה אופני ביצוע לאותה הטכניקה. וזה בסדר גמור. אין תמיד נכון או לא נכון. לכל רופא בכיר, השיטות וההתמחות שלו. כל עוד השיטה מקובלת, מוכחת ובטוחה, היא טובה והאיכות בסופו של דבר תקבע על פי רמת הביצוע והכישרון של הרופא. זו גם הסיבה שהדבר החשוב ביותר הוא לבחור רופא בעל שם עולמי בתחום.

למזלנו, בניגוד לתחומים רפואיים אחרים, מפגש טיפולי עם רופא בכיר ומומחה בתחומו לא ירושש אותנו. במיוחד אם נבצע את תהליך השתלת השיער שלא בארץ ישראל. את הקסם הזה מספקים לנו חברות ישראליות, אשר מארגנות ומאפשרות השתלות שיער בטורקיה. שם, במדינה הנחשבת לממלכה של השתלות השיער העולמית, ניתן למצוא את ריכוז המומחים הגדולים ביותר בתחום וכמובן, מחירים נוחים במיוחד. כך שביחד עם החברה המארגנת, תוכלו לתור אחרי רופא איכותי, העורך השתלות שיער מתקדמות, על ידי השתלת שיער בלייזר או בטכניקה אחרת.

בואו נעשה רגע סדר

לא חסרים חברות ישראליות רבות, המנצלות את הדרישה לביצוע השתלות שיער בטורקיה כדי למכור לוקשים. מפגש איתם, ישאיר אתכם "קרחים מכאן ומכאן". לכן, כשאומרים לכם שתעברו השתלת שיער בלייזר, חשוב להבין מהן התהליך שבדיוק תעברו. בהרבה מן המקרים, השתלת שיער בלייזר, תהיה בעצם מערכת טיפולים שרק מבקשת לעצור את איבוד השיער או מקסימום מעבה אותו. היא בשום אופן לא השתלת שיער אמיתית. מיד נסביר:

אנחנו מכירים את טיפולי הלייזר דווקא ובעיקר מתחום הסרת השיער. אנחנו רואים המון פרסומות כאלו, לגברים ונשים. אבל למען האמת, ניתן להשתמש בלייזר גם לעידוד וגירוי השיער לצמיחה טובה יותר.  באמצעות "לייזר רך", הנחשב לבטוח, ניתן לגרום להתעוררות מדש של זקיקי שיער רדומים ובכך לחדש מהם את צמיחת השיער. למעשה, קרן הלייזר פוגעת  ברקמת העור בקרקפת ומגבירה את זרימת הדם לאזור. בדרך זו, מומרצת אספקה של חמצן, חלבונים וחומרים מזינים אחרים, המסייעים לתאים להיבנות ולרקמות להתחדש ולהצמיח שיער.

אבל, יש אבל

קרן הלייזר מסייעת לכך שאולי נצליח לבלום את ההתדרדרות במצב השיער שלנו ואלי לבלום במעט את איבוד השיער. בחלק מהמקרים היא גם מעודדת צמיחה מחודשת של שיער. אבל ופה האבל הגדול, היא עושה זאת בעיקר על ידי זקיקים רדומים ולא מצליחה, באופן טבעי להצמיח שיער מזקיקים מתים. כך שבחלק מן המקרים נקבל שיער עבה יותר, בחלק מהמקרים נאבד פחות שיער, אבל במידה ויש לנו כבר קרחת או שאיבוד השיער יחסית מאסיבי, הפעילות הזו, שלעיתים נקראת השתלת שיער בלייזר –לא תעזור.

המחקרים מראים הצלחה חלקית בעצירת נשירת השיער או עליה מסוימת בצפיפות השיער. הטכניקה אפילו תמריץ זקיקי שיער פעילים לייצר יותר שיער מזקיקים רגילים, שלא עוברים כל טיפול. אבל שוב, רוב הרופאים אינם משוכנעים ביעילות של הטיפול, ודאי לא לאורך זמן ואף טרם נצברו מספיק ניסויים, שיעניקו ידע מוכח לגבי מידת הצלחתו. מה שבטוח לחלוטין, ששיטה זו  לא תביא לאותה תוצאה כמו השתלת שיער אמיתי, המקנה מראה שיער ושפע לכל החיים.

השתלת שיער בלייזר אמיתית

אז אחרי שעשינו קצת סדר, נאמר גם, שהלייזר יכול לשמש גם בטיפול של השתלת שיער אמיתי, כחלק מביצוע תהליך ההשתלה. קודם כמה מילים על השתלת השיער עצמה. השיטה המתקדמת ביותר כיום היא שיטת FUE. בעבר, שלטה שיטת ה-FUT אשר הייתה מבוססת על כך שהרופא היה מסיר רצועת שיער ממקום אחר בראשו של המטופל ומשתיל אותה באזור ההתקרחות. התוצאה הייתה יצירת צלקות נרחבות בראשו של המטופל ולכן שיטה זו נזנחה.

בשיטת ה-FUE, לא נלקחת רצועה שלמה אלא נלקחים חתיכות עור קטנטנות ובודדות, בהן יש זקיקים בודדים. הזקיקים נלקחים מאזורים "בריאים" ומלאים בשיער, בהם השיער חזק דיו ואינו חווה פגיעה, למשל מאזור אחורי הראש או בצידי הראש. לאחר קצירת הזקיקים והכנתם, הם מושתלים בחזרה בראשו של המטופל, הפעם באזורים המקריחים.

ההשתלה אינה מתבצעת כלאחר יד אלא לאחר שרטוט ותכנון מדויק, לגבי מיקום הזקיקים, כיוון הצמיחה שלהם, המראה הסופי שיתקבל לאחר צמיחתם ועוד. הכוונה היא להעניק לשיער מראה טבעי ואמיתי ככל האפשר, לצד שפע שיער ומראה בריא.

אופני ביצוע שונים

כאמור, רופאים שונים, משתמשים בטכנולוגיות ובכלים שונים כדי לבצע את השתלות השיער בשיטת FUE.  תהליך קצירת הזקיקים נעשה לרוב באותה השיטה אבל תהליך החדרת הזקיקים חזרה לקרקפת, יכול להיעשות בכלים אחרים. חלק מן הרופאים משתמשים בסוג של מכשיר דומה לעט, המנקד ומחורר את הראש (אל דאגה, אלו חורים עדינים והמטופל אינו חש דבר כי האזור מורדם מקומית). בכך הוא יוצר תעלות קטנות, בהן מושתלים הזקיקים על פי כיוון הצמיחה המיועד להם.

שיטה אחרת היא השתלת שיער בלייזר. את העט –סכין העושה חורים בקרקפת, מחליפה קרן לייזר, אשר יוצרת חורים קטנים בהם ניתן להשתיל את זקיקי השערות, באופן ידני או באמצעות מכונה רובוטית. תהליך זה נעשה אוטומטית אך גם הוא אורך פרק זמן נכבד של כמה שעות, בהם יכולים להיות מושתלים אלפי זקיקי שיער, תלוי כמובן, בהיקף אזור ההתקרחות ובהחלטת הרופא.

בטיחות השתלת שיער בלייזר

חשוב להדגיש, השתלת שיער בלייזר נחשבת לבטוחה מאוד. היא אינה גורמת לכאבים או  לתגובות לא רצויות. כמובן, שכמו בכל הליך רפואי, יכולים להיות תופעות לוואי וחלק מן המטופלים אף ירגישו עקצוצים או גירודים (זהירות, לא להתפתות לגרד) אך לרוב אין זה המצב. כעקרון, מי שעבר השתלת שיער יכול לחזור לשגרת יומו כבר למחרת, בהתאם להנחיות והגבלות קטנות. יחד עם זאת, ההמלצה היא להישאר לעוד כמה ימי התאוששות באזור המרפאה, מתוך רצון לבצע מעקב אחרי התהליך וכן לספק כמה טיפולים משלימים ולהעניק לשיער טיפוח ייחודי, שהוא זקוק לו בימים הראשונים.

בנוסף, יתרון נוסף של השתלת ה-FUE ושל השתלת שיער בלייזר, היא העובדה שבביצוע נכון, לא יהיו או יישארו צלקות על ראשו של המטופל באזורים מהם נלקחו הזקיקים הבריאים. הצלקות יהיו בלתי נראות לעיין וניתן גם להסוות אותם. ככלל, לאחר כעשרה ימים, ייעלמו העדויות לטיפול, אם כי, מראה שיער טבעי ושופע, יושלם רק לאחר שנה מההשתלה.

בכמה מקרים, רופאים מסוימים ידרשו טיפולים נוספים כמו PRP –טיפולים הכרוכים בהזרמת דם עשיר בפלסמה ובטסיות, המעודדים ריפוי האזור וחיזוק השיער שיצמח מהאזור החדש הבריא. כך שיתקבל מראה שיער טבעי ובריא גם באזור ההשתלה וגם באזור שתרם את השערות.

HAIRPOWER הינה חברה ישראלית, המלווה ישראלים רבים המבקשים לערוך השתלת שיער בלייזר בטורקיה. אנו מספקים מעטפת שלמה הכוללת התקשרות עם רופאים מומחים וקליניקות רפואיות מרכזיות, העושות שימוש בטכניקות המתקדמות ביותר בתחום.

השתלת שיער בלייזרטיפולי השתלת שיער בלייזר הם הדרך היחידה בה אפשר לעצור את תהליך ההתקרחות ולעודד צמיחה מחודשת של שיער באזורים בהם זקיקי השיער כבר חלשים. הלייזר מצליח לעורר מחדש תאים פגומים ומעודד כך צמיחה מחודשת. נדגיש שהלייזר אינו מסוגל להחזיר לחיים זקיקי שיער מתים, אך הוא כן מסוגל לשקם את הזקיקים החלשים הקיימים ולייצור כך מראה של שיער מלא יותר. הטיפול מתאים לגברים ונשים, מתבצע במכונים תחת פיקוח רפואי ואינו דורש הליכים כירורגיים.

כיצד מתבצעת השתלת שיער בלייזר?

בכל טיפול, תאי השיער הפגומים (החלשים) סופגים את קרני הלייזר ומתעוררים לצמיחה מחודשת. מכשיר הלייזר מופעל ברמה נמוכה (לייזר קר) ואינו משחרר את אותה אנרגיית חום שאנחנו מכירים מטיפולי הסרת שיער בלייזר. העצמה הנמוכה נועדה לתקן רקמות פגועות תוך גירוי זרימת דם מוגברת אל האזור. הטיפול מתבצע במכונים שמתמחים בהשתלות שיער כאשר המכשור מופעל על ידי רופאים. לרוב, תכנית הטיפול תכלול שתי פגישות טיפול שבועיות במשל שלושה עד שישה חודשים. התוצאות ניכרות כמעט תמיד כבר לאחר שמונה שבועות.

איך משפיע הלייזר על העור?

טיפולי הלייזר מוגדרים כטיפולים לא פולשניים. השתלת שיער בטכניקת לייזר אינה כוללת כל הליך כירורגי ואינה כרוכה בשימוש בכימיקלים. מכשיר הלייזר מופעל בעצמה רכה מתוך מטרה לייצור תגובה של גירוי. חשוב להדגיש שקרן הלייזר אינה שורפת את העור כמו בטיפולים אסתטיים אחרים בהם קרני לייזר משמשות לצריבת תאים. הקרן מאירה את רקמת העור ומעוררת כך זרימת דם מוגברת. ההליך הוכח במחקרים כיעיל לשיקום תאי עור ועידוד אספקת חמצן וחומרי הזנה אל האזור. למעשה, הטיפול מעורר יכולת טבעית שכבר קיימת בגוף.

מתי כדאי לבצע השתלת שיער בלייזר?

ההליך מומלץ לנשים וגברים שסובלים מנשירת שיער, ומעוניינים לעודד צמיחה מחודשת של שיער באזורים בהם השיער כבר דליל. השתלת שיער בלייזר מצליחה לעכב את תהליך ההתקרחות בעבור גברים עם רקע תורשתי של התקרחות בגיל מוקדם. בזכות טיפול הלייזר אותם גברים מצליחים ליהנות משיער ראש שופע במהלך שנות העשרים והשלושים. הלייזר מאפשר מיצוי מלא של היכולת הקיימת בגוף להצמיח שיער. נדגיש שנית שהטיפול אינו מעורר לחיים זקיקי שיער מתים ואינו מעביר זקיקי שיער ממקום למקום.

מטופלים שכבר עברו את ההליך בהצלחה מדווחים על עלייה של כארבעים עד שישים אחוז בצפיפות השיער. סיפורי ההצלחה המסחררים מגיעים למצב בו נשירת השיער נעצרת כמעט לחלוטין (85% פחות שיער שנושר). הטיפול בטיחותי לחלוטין ואינו כרוך בכאבים או תופעות לוואי. רבים מהמטופלים מתאמים את פגישת הטיפול במהלך יום העבודה. הם מגיעים אל הקליניקה, מבצעים את הטיפול בעודם קוראים מסמכים, מסיימים את ההליך וחוזרים מיד למשרד.

מי משיג את התוצאות הטובות ביותר?

מחקרים שבוצעו בתחום גילו נטייה להשגת תוצאות טובות במיוחד בקרב מטופלים עם נטייה לשיעור יתר ומטופלים שנמצאים בתחילת תהליך הנשירה. על כן, כדאי להקדים לפנות אל מכוני השתלת שיער בלייזר מיד כאשר מופיעים סימנים ראשונים לנשירה מוגברת. במידה וכל הגברים אצלכם במשפחה התקרחו בגיל מוקדם או סובלים משיער דליל – אתם לא חייבים להשלים עם הגזרה! התחילו בטיפולים כבר בשלבים מוקדמים של הנשירה ותצליחו ליהנות מעוד מספר שנים של שיער שופע ובריא.

חשוב לציין שמדובר בהליך חדשני כך שטרם בוצעו מחקרים קליניים בקנה מידה גדול לבדיקת יעילות מדויקת. יחד עם זאת, מטופלים רבים וגם מטופלות, דיווחו על תגובה חיובית לטיפול. גברים שכבר ויתרו על החלום ליהנות משיער שופע, חזרו בביטחון אל אתרי ההיכרויות עם תמונות של שיער מתבדר ברוח במהלך רכיבת שטח. אימהות צעירות שתחושת הנשיות שלהן נפגעה הצליחו להחזיר לעצמן את השיער השופע והבריא שהיה להן לפני ההריונות.

זאת לא תרופת פלא

השתלת שיער בלייזר היא לא 'תרופת פלא' להתקרחות או נשירת שיער. לא תהיה אפשרות להחזיר צמיחת שיער באזורים בהם לא קיימים עוד זקיקי שיער פעילים. כל מועמד או מועמדת לתחילת טיפול יופנו תחילה לפגישת התייעצות עם משקם שיער מוסמך. הפגישה נועדה להערכת מצב, תיאום ציפיות, מתן הסברים והצגת המלצות לטיפול.

הישמרו מפני מסעות פרסום שמבטיחים 100% הצלחה ואינם מציגים פרטים מדויקים אודות הטכניקה בה מתבצע הטיפול. עשו לכם כלל לבצע טיפולים אסתטיים מכל סוג רק במכונים מורשים שפועלים תחת פיקוח רפואי. הקפידו לאסוף המלצות של מטופלים קודמים ותבחרו בהתאם במכון מקצועי ואמין. במידה ויש לכם נטייה תורשתית להתקרחות, סביר להניח שגם לכם תהיה בסופו של דבר קרחת. השתלת שיער בלייזר לא תוכלו למנוע מכם להתקרח אך היא כן תצליח לעכב את התהליך.

פתרון מנצח לאבדן שיער

כולנו מודעים להשפעה של השיער על המראה החיצוני שלנו ועל הביטחון העצמי. בימים בהם השיער שלנו נראה נהדר אנחנו מרגישים אטרקטיביים ומלאים באנרגיה. כמעט מיד כאשר מתחילה נשירת שיער אצל גברים ונשים, הביטחון העצמי מתחיל להתערער. טיפולי הלייזר נועדו לתת מענה מהיר לאלו שלא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, מחפשים את הדרך לשפר את המראה החיצוני ופועלים להחזיר לעצמם את הביטחון העצמי. בישראל קיימים מכונים מתקדמים שמתבססים על הטכנולוגיה החדשה ביותר בענף כך שאין כל סיבה לבצע את הטיפול  בחו"ל.

טיפולי לייזר לאחר השתלת שיער כירורגית

הטיפול בלייזר מומלץ גם כטיפול משלים למטופלים שעברו השתלת זקיקי שיער. הלייזר מצליח לזרז את תהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף, מפחית את הכאב באזור ומוריד את הנפיחות. קרני הלייזר מצליחות להמליץ את זרימת הדם ולעודד את החלמת האזור מבלי לחמם אותו או לגרום טראומה נוספת לרקמות. נבהיר שנית שטיפולי הלייזר אינם זהים לטיפולי השתלת שיער בהם זקיקי שיער פעילים מועברים מאזור בו ישנה צמיחת שיער מרובה לאזורים בהם הצמיחה דלה ביותר.

תוצאות טובות ללא תופעות לוואי

נשירה והתקרחות הם נושא כאוב בעבור גברים ונשים בכל רחבי העולם. בשנים האחרונות החלה מגמה של התקרחות גברית בגיל צעיר. ישנם לא מעט גברים שלרוע מזלם מתחילים להתקרח כבר במהלך שנות העשרים. לשמחתנו הרבה, הרפואה המודרנית יודעת להציע פתרונות. אין חובה להשלים עם רוע הגזרה כאשר אפשר לטפל בבעיה בשיטה חדישה ונטולת סיכונים. הטיפול בלייזר אינו כולל תופעות לוואי פרט לתחושת עקצוץ קלה או תחושת גרד שחולפות במהרה.

השתלת שיער בלייזר
השתלת שיער באמצעות לייזר

בעוד שטיפולי לייזר משמשים בעיקר להסרת שיער ולא לשם עידוד צמיחתו המחודשת, ניתן להשתמש בלייזר גם לשם צמיחת שיער. התיאוריה החדשה גורסת כי ניתן לגרות את הזקיק על מנת להפעיל מחדש את הזקיק ולקבל צמיחת שיער חדשה. טיפול זה נקרא "טיפול באור לייזר נמוך" או "לייזר רך".

מדענים מסבירים כי קרן הלייזר נספגת באמצעות התאים הפגומים, ומעודדת אותם לצמיחה מחודשת. על פי כתבה שפורסמה ב'ניו יורק טיימס' בחודש יוני 2005, טיפול השתלת שיער בלייזר לא ישיב לחיים זקיקי שיער מתים, אך יעורר את הזקיקים ויהפוך את השיער הקיים לעבה ומלא יותר.

לייזרים ברמה נמוכה מכונים לייזר "קר" היות והם אינם משחררים אנרגיה בצורת חום. אורך הגל הנפלט מקרן הלייזר ברמה נמוכה נועד לתקן רקמת שנפגעו מחילוף חומרים תאיים באמצעות גירוי זרימת דם, ועידוד התחדשות רקמות בריאות נורמאליות.

מהלך הטיפול

טיפול השתלת שיער בלייזר מבוצע באמצעות רופאים המתמחים בטיפולי לייזר או במכוני השתלת שיער. הטיפול כולל שני מפגשים שבועיים במשך תקופה של שלושה עד שישה חודשים, בעלות של בין 2,500 ל-4000 דולר, בהתאם למצבו האישי של כל מטופל. המחירים משתנים בין נשים לגברים. למרות שכל מטופל מגיב באופן שונה לטיפול, ניתן לראות תוצאות ממוצעות לאחר כשמונה שבועות.

עיקרו של הטיפול הוא שימוש במגוון סוגים שונים של קרן לייזר שאינה פולשנית לשם טיפול בהתקרחות. הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך בכימיקלים והלייזר אינו שורף את העור. עוצמת קרן הלייזר הרכה מגרה את הקרקפת ליצור שיער. מדענים גילוי כי קרן לייזר מאירה את רקמת העור ומגבירה את זרימת הדם לאזור העור. הגברת זרימת הדם הוכחה כיעילה לתאי עור, כמו גם לאספקה טובה של חמצן וחומרים מזינים בריאים.

הטיפול מבוצע באמצעות טכנולוגיית לייזר חדשנית אשר נועדה לעצור נשירת שיער ולעודד צמיחת שיער חדשה. השיטה מבוצעת באמצעות גירוי חילוף חומרים תאיים וסינתזה של חלבונים לתוך רקמת התחדשות והגברת זרימת הדם לקרקפת. התוצאות מתעדות עלייה של ארבעים עד שישים אחוזים בצפיפות השיער בשילוב עם שיעורי הצלחה מרשימים של 85% בעצירת נשירת השיער. ומטופלים מרוצים רבים מדווחים על שיער עבה ובריא יותר.

טיפול השתלת שיער בלייזר ברמה נמוכה גורם לזקיקי שיער רדומים בשלב צמיחה, לייצר צמיחת שיער חיונית וחזקה יותר ממה שיכולים זקיקי הקרקפת לייצר בעצמם. הטיפול בטוח ונטול כאבים, המטופל יושב בנחות ויכול אף לקרוא עיתון בהלך הטיפול. זוהי חלופה יעילה לניתוח השתלת שיער.

למי מיועד הטיפול?

נראה כי מטופלים בעלי נטייה לשיעור יתר, או מטופלים הנמצאים בשלבים מוקדמים של נשירת שיער, נוטים להשיג תוצאות טובות יותר מטיפול השתלת שיער בלייזר. עדיין לא בוצעו ניסויים קליניים בקנה מידה גדול על מנת להוכיח באופן מדויק את יעילות השיטה, אך יחד עם זאת, גברים ונשים רבים חווים שינויים חיוביים בשיער כתגובה לטיפולים אלו.

יש להבין, כי הטיפול אינו מהווה 'תרופת פלא' לנשירת שיער. לשם קבלת התוצאות הטובות ביותר, בעת התייעצות עם משקם שיער מוסמך, אשר יכול להעריך את מצבו האישי של המטופל, ניתן לקבל המלצות לטיפול והערכת ההתקדמות.

מה אומרים המומחים?

רופאים רבים אינם משוכנעים ביעילות טיפולי השתלת שיער בלייזר, אך מצד שני, אינם יכולים להפריך את אפקטיביות הטיפול לאור המספר הרב של המטופלים המרוצים.

יש להישמר מפני מסעות שיווקיים המפרסמים תמונות של "לפני ואחרי" ללא מתן פרטים מקיפים אודות הטכניקה, וללא פרסום רישיון מטפל.

סיכום הדברים

הרפואה האסתטית המודרנית יודעת להציע מענה לגברים שסובלים מנשירת שיער מוגברת (תחילת תהליך ההתקרחות). טיפולי הלייזר מסוגלים לחזק את זקיקי השיער החלשים ולעודד כך צמיחה באזורים בהם השיער כבר דליל. קיום של זקיקי שיער באזור הכרחי להצלחת הטיפול. מכשיר הלייזר אינו מסוגל להחזיר לחיים זקיקים או להעביר זקיקים ממקום למקום. הטיפול בלייזר מומלץ גם בעבור נשים שסובלות משיער דליל ומעוניינות לחזק את הצמיחה הטבעית.

המפתח להצלחת הטיפול הוא מכשור לייזר חדשי שמופעל תחת פיקוח רפואי. סימנים ראשונים של צמיחת שיער מחודשת מופיעים כבר לאחר כ-8 שבועות. סדרת טיפולים שלמה תדרוש מספר חודשים של טיפולים דו שבועיים. הטיפול בלייזר נחשב להליך חדיש שמתבצע במכוני שיער מתקדמים בארץ ובעולם. כדאי לפנות להתייעצות מיד כאשר מופיעים סימנים ראשונים לנשירה על מנת להציל כמה שיותר זקיקי שיער.

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!