השתלת גבות – עוד מהפכה בתחום השתלות השיער

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת גבותאת הפופולאריות של עולם השתלות השיער אנחנו כבר מכירים שנים רבות. יותר ויותר ישראלים, גם בגיל צעיר, בשנות ה-20 לחייהם, טסים לטורקיה כדי לבצע השתלת שערות, בקליניקות הרפואיות הנחשבות למובילות בעולם ובמחיר משתלם במיוחד.

השתלות השיער הלכו וצברו תאוצה בשל הקלות היחסית שבטיפול ובשל התוצאות המוצלחות והמוכחות אבל בעיקר בשל ההטבה שהן מביאות למושתלים. אלו שעברו את התהליך מעידים על החזרת השמחה לחייהם, החזרת הביטחון העצמי ותחושת שווי וערך. הם חוזרים להיות אטרקטיביים בעיני עצמם ובעיני הסביבה. אלו דברים שערכם לא יסולא מפז. כעת, ניתן להשיג את אותה תחושת הצלחה ואת אותה תחושת התחדשות, אטרקטיביות וחיוניות גם באמצעות השתלת גבות.

 

השתלת גבות, יופי ותחושת בטחון

השתלת שיער בגבות, המביאה לשינוי או עיבוי הגבות היא עניין חשוב עבור רבות. אומנם גם גברים רבים, יוצאים לטורקיה על מנת לעבור השתלת גבות אבל עיקר הטיפולים נפוצים בעיקר אצל נשים. ללא כאבים, ללא צלקות וללא מורכבות מיותרת, ניתן להעלות ולשפר את הביטחון העצמי של כל אישה. כמו כן, ניתן לשפר באמצעות השתלת גבות את מראה הפנים והמראה הכללי – בקיצור, להיות יפה יותר.

שינוי גבות כמשפיע על היופי, אינו דבר חדש כמובן. אנחנו מכירים שרטוט גבות באמצעות קעקוע או באמצעות איפור קבוע. החשיבה היא כי גבות חזקות, עבות וממוסגרות, משדרות עוצמה לצד יופי ומקנות מראה מושך יותר. יחד עם זאת ולמרות כישרונותיהן של קוסמטיקאיות רבות, אין מה להשוות כל טיפול קוסמטי אחר למראה הטבעי והייחודי שנוצר לאחר השתלת גבות.

 

עבור מי מיועד טיפול השתלת גבות?

אז ציינו כבר שהשתלת גבות היא עבור אלו שרוצות לשפר את המראה של הפנים שלהן אבל יש כאלו שהשתלת גבות היא עבורם צורך. חלק מן הנשים, סובלות מהתדלדלות שיער באזור הגבות. דבר זה יכול לנבוע כתוצאה מגנטיקה, הידלדלות הגבות עם העלייה בגיל, טיפולים כימותרפיים וכתוצאה משינויים הורמונאליים. תופעת הידלדלות גבות, נפוצה יחסית במהלך ולאחר הריונות. תהיה הסיבה אשר תהיה, כולן רוצות לחזור למראה שיער בריא וטבעי יותר גם באזור הגבות.

 

האם יש הבדלים בין השתלת שיער להשתלת גבות?

השתלת שיער, באזור הקרקפת, היא כאמור התחום הכי מבוקש בעולם ההשתלות. היא פופולארית מאוד בקרב גברים, שכ-70% מהם סובלים מנסיגת קו שיער או התקרחות במהלך חייהם. אצל נשים, גם כן קיימת בעיית התקרחות אבל היא מגיעה פחות בצורה הבאה לידי ביטוי באזור חשוף משיער לגמרי ויותר באיבוד שיער, הגורם להידלדלות השיער ומקנה מראה שיער חלש ולא בריא. תופעה זו של התדלדלות, היא האופיינית גם לאיבוד השיער בגבות.

לפיכך, השתלת שיער דומה גם כאשר השתלת השיער נערכת בקרקפת או שהיא נערכת בגבות, בעצמות הלחיים או בשפם. הטכניקות המתקדמות כיום זהות ומוכחות ומעניקות הצלחה כמעט מובטחת.

עדינות ומחשבה

ההבדל בין השתלת גבות להשתלת שיער הוא בעיקר בעדינות וברמת הדיוק הנדרשת בעת ההליך של השתלת גבות. מלבד העובדה שאיזור הגבות הוא אזור רגיש, ומלבד העובדה, שבניגוד להשתלת שיער במרכז העליון של הראש, הרי שהגבות תמיד יהיו בחזית וחשופות, הרי שמלאכת ההשתלה צריכה להיות מוקפדת ועדינה ביותר גם בנושא העיצוב.

גם כאשר אנו באים לבצע השתלת שיער לגבר, היא אינה נערכת כלאחר יד ולא "זורקים" זקיקי שיער איך שבא לנו. קודמת לה ישיבות והתייעצויות ותכנון מדויק על מנת לשרטט את המראה הסופי שיתקבל בצורה המוצלחת ביותר. הכוונה היא להקנות לשיער כמה שיותר מראה טבעי ואמיתי. לא מראה של פאה או של חייזר או רובוט. כל שערה צריכה להשתלב ליד חברתה ולכל שערה מתוכנן קו הצמיחה שלה ובעיקר כיוון הצמיחה שלה.

כך גם בעיצוב הגבות בעת השתלה. חשוב שכל זקיק שיער שמושתל, יהיה בכיוון הנכון, באורך הנכון ובמיקום המדויק, כמו בשרטוט, כדי שהמראה שיתקבל יהיה טבעי לחלוטין. שבניגוד לקעקועי הגבות או האיפור הקבוע, לא יתקבל מראה מלאכותי או מוזר. בנוסף, אין השתלה רק על אזור אחד. לכולנו יש 2 גבות וצריך שהמראה של שתיהן יהיה דומה. לא יתכן מצב של גבה אחת עבה ובצורה מסיימת, כאשר חברתה בצורה אחרת ולא אחידה. כל זה כאמור, מצריך תכנון מוקפד ובעיקר רופא מקצועי, איכותי ומיומן, המבין דבר או שניים גם ביופי ואסתטיקה.

איך מבצעים השתלת גבות

טכניקת השתלת השיער הנפוצה והמתקדמת ביותר כיום, נקראת FUE. ההשתלה מתחילה בקצירת זקיקי שיערות, אחת אחת, מאזורי שיער בגוף הנחשבים לבריאים ועמידים, במיוחד מאזור השיער שמעל העורף וכן מאזור צידי הראש. זקיקי השיער שנלקחים משם, נחשבים כאמור חזקים במיוחד ולכן סיכויי הקליטה שלהם באזור החדש, יהיו חזקים יותר, אבל סיבה נוספת מדוע הם  נלקחים דווקא מאזורים אלו, נעוצה בעובדה ששם השיער שופע תמיד ובטיפול נכון, כלל לא יבחינו כי נלקח משם שיער.

לאחר קצירת הזקיקים, הם מופרדים ועוברים הכנה לקראת ההשתלה. בעזרת מחט ייחודית, מתבצעים נקובי חורים קטנטנים, כמעט ללא כאב, בשל הרדמת ואלחוש המקום, באזור הגבות. אל התעלות שנוצרו, מושתלים הזקיקים, שוב, בהתחשב בכיווני הצמיחה העתידיים המתוכננים להם. לעיתים, לאחר ההשתלה ידרשו עוד כמה טיפולים משלימים, חלקם יערכו עוד בקליניקה בטורקיה בסמוך להשתלה וחלקם מהארץ.

 

איך להעניק לעצמך השתלת שיער מוצלחת וחוויה נעימה

כפי שהשתלות שיער אינה נעשות כמעט בישראל, בעיקר בשל הרמה שאינה גבוהה מספיק ובשל העלויות היקרות מאוד, כך גם השתלת גבות, נעשית בעיקר בטורקיה. טורקיה נחשבת למעצמה בתחום השתלות השיער בכל האזורים והיא משכנת את מיטב המומחים בעלי השם בתחום, ובקליניקות הרפואיות המתקדמות ביותר. העובדה, שהמחירים בטורקיה, בכל תחום, זולים מאוד, מגיעה גם לעולם השתלות שיער ואת יכולה לעשות השתלת גבות אצל רופא בכיר, בכמחצית מהעלות שהיית משלמת בישראל.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שטורקיה עדיין מדינה זרה אם התנהלות מאוד שונה בישראל. ביצוע הליך רפואי, במדינה שכזו, ללא סיוע, ללא הכרת השפה ובמיוחד שחלק מן הזמן את מעט מטושטשת כתוצאה מהטיפול- אינו מומלץ כלל. לכן בשנים האחרונות קמו חברות ישראליות רבות, אשר מלוות, תומכות ומסייעות לישראלים רבים בתהליך השתלת השיער בטורקיה.

ליווי ותמיכה השווים זהב

התקשרות עם חברות כאלו, מספקת מעטפת שלמה לכל התהליך. החל מבדיקות וטיפולים מקדימים בישראל, התקשרות עם רופאים מובילים, טיסות הלוך וחזור, מלון וארוחות בתקופת השהיה כולה, הסעות בכל רחבי העיר והמדינה, טיפול בענייני טפסולוגיה ובירוקרטיה ושמירת ערוץ קשר רפואי, גם לאחר שתחזרי לישראל.

כעת ניתן שירות תמיכה וסיוע זה, גם לגבי תהליך ביצוע השתלת גבות. ניתן להתקשר ולדבר עם רופאים המתמחים בתהליך השתלת גבות, כאלו שהם מוכחים ומומלצים על ידי נשים אחרות ובמקביל, ליהנות גם מהחוויה כולה ומתנאים נוחים, עד החזרה לישראל.

HAIRPOWER הינה חברה המתמחה בתיווך בעולם השתלות השיער בטורקיה. מאחורינו הצלחה ארוכת שנים ואלפי ישראלים שיצאו איתנו לתהליך וחזרו מרוצים. כעת אנו מציעים את השירות האיכותי והמקצועי שלנו גם עבור נשים המבקשות לבצע השתלת גבות. נשמח לענות ולסייע לכן בכל שאלה או בקשה.

 

מעוניינת לעבור תהליך הנקרא השתלת גבות? הגעת בדיוק למקום הנכון! עם המקצוענים של Hairpower תוכלי לשנות ולעבות את השיער באזור הגבות ללא כאבים, ללא צלקות ובהצלחה רבה! עבור לא מעט אנשים, גברים ונשים כאחד, מדובר בסוג של חלום. גבות עבות, עשירות, ממש כמו של הדוגמנים והדוגמניות שיעניקו ביטחון עצמי וישפרו את הדימוי והמראה החיצוני מה שכמובן יתרום לתחושה כללית טובה וחיובית. למראה הגבות יש השפעה על מראה העיניים והפנים בכלל. לא סתם אנשים משלמים המון כסף כדי לסדר את הגבות שלהם חודש בחודשו ואפילו יש כאלה שמאפרות איפור קבוע באזור זה כדי לקבל מראה מלא דמוי שיער. מהיום ניתן להיפרד לגמרי מהאיפור הקבוע וליהנות משיער אמיתי ומלא באזור הגבות.

 

מתי צריך השתלת גבות

דלילות שיער באזור הגבות נוצרת לרוב כתוצאה ממריטה חוזרת של הגבות, מחלות עור כמו למשל התקרחות גנטית, ביצוע איפור קבוע, טיפולים כימותרפיים ועוד. אין כאן שאלה של צורך אלא של רצון. בעוד יש כאלה שמוכנות ללכת על התהליך ללא כל חשש, אחרות לא בטוחות, חוששות ולכן לפני שהולכים על זה באופן סופי, חשוב לברר, לשאול אנשים, לקרוא מידע מקצועי ולהתייעץ כמובן.

 

השתלת גבות פעם והיום

אם בעבר, השתלת גבות הייתה נחשבת לתהליך כואב המשאיר צלקות, היום ההליך הפך הרבה יותר פשוט בעקבות שינויים ושיפורים טכנולוגיים בתחום. התהליך הינו קצר, יעיל ולא כואב שכן הוא מתבצע בהרדמה מקומית. אחד הפתרונות הידועים להתמודדות עם מצב של נשירה או גבות דלילות נקרא איפור קבוע או קעקועים קבועים. תהליך זה מכונה דרמו פיגמנטציה ובו מחדירים לעור פיגמנטים של צבע אותו מפיקים מכל מיני מינרלים. ההבדל בין קעקוע לבין איפור קבוע הוא בחומרים עצמם. החסרונות בתהליך זה הוא שלא מדובר בשיער אמיתי, הצבע דוהה עם הזמן ויחד עם זאת ההליך כואב.

לעומת זאת, השתלת גבות נעשית בחדר ניתוח ולא על ידי קוסמטיקאית או אשת מקצוע אחרת המבצעת את התהליך אצלה בבית או בקליניקה. התהליך בו מתבצעת השתלת גבות כולל השתלת זקיקי שיער אותם ניתן לחלץ מאזורים שונים כמו למשל החלק האחורי של הראש. התהליך המתקדם ביותר להשתלת גבות בימינו נקרא DHI. הפתרון הוא קבוע ומעניק מראה טבעי ויחודי. הרופא שמבצע את ההשתלה מאתר זקיקי שיער באזורים אחרים בגוף ומשתיל אותם באזור הגבות. לפני ההשתלה בוחר הרופא את זקיקי השיער עם תכונות גנטיות איכותיות בהשוואה לאחרות שנשמרות גם אחרי ההשתלה עצמה.

 

 

השתלת גבות הליך בשלבים

אנשים רבים מעוניינים לבצע השתלת גבות אבל גם חוששים ובאים עם המון שאלות. לכן, חשוב להתאים את התהליך בהתאמה אישית לכל מטופל או מטופלת. יש ארבע שלבים עיקריים בתהליך. השלב הראשון הוא שלב הייעוץ והתכנון. בשלב זה בודקים את האזור הרצוי להשתלב וקובעים איך הגבות יעוצבו. הרופא מפתח תכנית השתלה כשהוא שם דגש על הצרכים האישיים של המטופל או המטופלת, נראות תווי הפנים והאזור עצמו. יש כאן חשיבות רבה לבחירת הרופא המנתח משום שהתהליך דורש מיומנות רבה ורק רופא שביצע את התהליך עשרות ואף מאות פעמים הוא כזה שניתן לסמוך עליו במאת האחוזים.

 

הוצאת זקיקי שיער

מכיוון ומדובר בכמות יחסית קטנה של שיער בהשוואה לאזורים אחרים, מאתרים אזור תרומה קטן מהאזור האחורי של הראש ושם מגלחים. אין כל בעיה עם זה משום שאזור זה יכוסה בשיער ולכן זה לא יהיה בולט לעין. בחילוץ זקיקי שיער רק מעט מאוד שערות יושתלו וכך הגבות יקבלו מראה מלא ואסתטי. בזמן ההשתלה מתבצעת הרדמה מקומית באזור ממנו לוקחים את השיער. גם האזור בו משתילים את השיער בשיטת DHI מבצעים הרדמה מקומית. מדובר בעט DHI בעזרתו זקיקי השיער מושתלים עם כיוון צמיחת השיער תוך התייחסות מדויקת לזווית המתאימה. לאחר שיעבור יום מתהליך ההשתלה, יבצע הרופא חבישה מקומית כדי לוודא שהזקיקים אכן נתפסו אל רקמות העור ולמנוע סיבוכים רפואיים.

 

השתלת גבות כמה זמן זה לוקח?

מכיוון ומדובר בכמות קטנה של זקיקים שנעה בין 200-300 התהליך נמשך בין שעתיים לשלוש שעות.

 

היתרונות של השתלת גבות בשיטה זו

  1. בהרדמה מקומית, אין כאב בזמן הטיפול
  2. תחת השגחה רפואית
  3. תוצאות מרשימות בהתאמה מושלמת לצרכים ולרצון המטופל או המטופלת
  4. אחוזי הצלחה גבוהים
  5. אין צלקות

השתלת גבות בארץ או בחו“ל

רוב הנשים בוחרות לעבור את תהליך של השתלת גבות דווקא במרפאות מתקדמות בחו“ל משום שזה הרבה אבל הרבה יותר זול. התהליך כולל אשפוז בבית חולים מתקדם ואירוח בבית מלון. חשוב שההשתלה תתבצע רק על ידי רופא מנוסה ומיומן בתחום, כזה שיש לו ידי אמן המסוגל למקם את השתלים במיקום הכי מדויק ובזווית הנכונה. המטרה הרי בסופו של דבר היא להתחקות אחרי הדבר האמיתי.

 

השתלת גבות כמה זה עולה?

מכיוון ומדובר בהליך המתבצע בחו“ל ולא בארץ, התהליך לא מתומחר רק על פי הניתוח. אם בארץ המחירים נעים בין 20,000-30,000 ש“ח, בחו“ל ההליך כולו המתבצע על ידי רופא מקצועי בקליניקה יוקרתית נע בין 8,000-15,000 ש“ח. המחיר כולל ליווי צמוד מהארץ עם נציג ישראלי, אבחון מקדים, שיחת ייעוץ, צילומים, הכנה לטיסה, חבילת תרופות, לינה, הסעה מהשדה למלון, מהמלון לקליניקה וחזרה בסיום ההשתלה.

לפרטים נוספים אודות השתלת גבות ומידע נוסף, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!