השתלת שיער בחול  – המדריך המלא

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

תוכן עניינים

השתלת שיער בחולאם הגעתם לכאן, כנראה שנמאס לכם מכל הפתרונות שלא באמת עוזרים, או עוזרים באופן מועט. השתלת שיער בחול היא תהליך מרגש, בו אתם נוסעים להגשים את חלומכם. לפני שתזמינו כרטיסים ותעדכנו את כל החברים, הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם סוגרים השתלת שיער בחול. קיימות אינספור שאלות כמו איך לבחור מרפאה, ממה להיזהר, מה כולל התהליך, וכמה זה עולה לנו בכלל?

כל התשובות ועוד, במדריך המלא:

 

השתלת שיער בחול – הסוף לתכשירים לא יעילים

השתלת שיער היא לרוב המוצא האחרון של מי שמחפש פתרונות הצמחת שיער. לפני שחושבים על השתלת שיער, מנסים לרוב פתרונות פשוטים יותר כמו – מזותרפיה, עיסויי קרקפת, מריחת שמן מנטה ושמן דלעת, שימוש בתכשירים כמו מינוקסידיל, שימוש בשמפו מיוחד לשיער, טיפולים אלטרנטיביים, כמוסות, וויטמינים, שייקים ומה לא.
במידה וניסיתם את חלק מהפתרונות ואתם עדיין לא מרוצים מהתוצאה, השתלת שיער היא הפתרון בשבילכם.

 

לא כל כך מהר

רבים חושבים שהשתלת שיער בחול פשוט צריך לקבוע תור ולעלות על מטוס. האמת היא, שלפני השתלת שיער בחול יש לערוך מחקר מעמיק, כזה שייתן לכם תמונה מלאה אודות הטיפול שאתם הולכים לעבור. יש כמה דברים שחשוב לברר, כדי לחסוך כאב ראש בהמשך, ולחסוך לכם זמן, כסף ואנרגיה, והכי חשוב – לשמור על בריאותכם.

מה עושים בתהליך השתלת השיער?

תהליך השתלת השיער הוא תהליך בו לוקחים זקיקי שערה מאזור שופע בשיער, המכונה האזור התורם, ומשתילים אותם באזור המתקרח. כפי שאתם יכולים לנחש, עלות התהליך מושפעת באופן ישיר ממספר הזקיקים שיש להשתיל. כך שאם אזור ההתקרחות הוא גדול, העלות תהיה גבוהה יותר. המחיר של כל זקיק שערה משתנה, למשל בתורכיה העלות יכולה להיות 2.5-3.5 יורו לזקיק, בעוד בקפריסין העלות תהיה 3.5 יורו בממוצע לכל זקיק.  ההליך מתבצע על ידי רופא מקצועי, שמבצע הרדמה מקומית. מדובר בניתוח מיקרו כירורגי.

 

שלבים מקדימים

קחו בחשבון, שלפני השתלת השיער, רוב הרופאים ימליצו לעבור לפחות טיפול אחד בשיטת הPRP. שיטת הPRP היא חלק בלתי נפרד מטיפול השתלת שיער, שמתבצע לפני וגם מספר פעמים אחרי ההשתלה. הטיפול כולל לקיחת דם מהמטופל, הפרדת הפלזמה באמצעות מכונת הצנטרפוגה, ויצירת דם עשיר בפלזמה. דמו של המטופל מוזרק לקרקפת, ובזכות יכולות הריפוי שלו מסייע לזקיקים להיקלט בקלות. התמיסה מכילה טסיות עם חומרי גדילה שנמצאים בדם שלנו, ובכך מסייעת לחדש את תאי העור, ולהגביר את זרימת הדם לזקיקי השערה.

מה חשוב לברר לפני שקובעים השתלת שיער בחול?

השתלת שיער בחול היא אירוע של פעם בחיים, שיכתיב את הטון עבור השיער שלכם עוד שנים קדימה. אין להקל ראש בבחירת המרפאה, ויש להקדיש את הזמן והסבלנות לבצע מחקר מעמיק.

רופא מוכר בקהילה הישראלית

עם כל הרצון להיות פורצי דרך ולבחור ברופא חדש ולא מוכר, כשמדובר בהשתלת שיער כדאי לבחור ברופא שרבים ניסו לפניכם, והיו מרוצים ממנו. רופא בעל מוניטין בקהילה הישראלית, יקפיד על תוצאה טובה עבורכם, על מנת לשמר את המוניטין ואת קהל הלקוחות הישראלי.

 

השתלת שיער בחול – יש עם מי לדבר

אחרי שחזרתם מהשתלת השיער, עלולות להתעורר בעיות, שאלות, או צורך בטיפולי תחזוקה תומכים ומשלימים. במקרים מסוימים, עלולים להתעורר אפילו כאבים. ודאו מה הפרוצדורה במקרים בהם תזדקקו לעזרה, או אפילו שאלה קטנה. חלק מהמרפאות מספקות מענה בשיחת וידאו, או בסניפים בארץ. כך או כך, כדאי לברר זאת בטרם קביעת התור.

 

תמונות של השתלות השיער

אחרי שדיברתם עם נציג המכירות, עדיין מוקדם מדי לשלוף את האשראי. זה הזמן שלכם "ללכלך את הידיים", ולצאת לעבוד מחקר בשטח. כפי שאתם ודאי יודעים, התמונות באתר של הרופא הן תמונות שנבחרו בפינצטה, ולכן לא בטוח שמשקפות את המציאות. קיימות קבוצות בטלגרם של פורום השתלת שיער, שם ניתן להתייעץ ולבקש תמונות אותנטיות ולא מלוטשות, כדי להתרשם מהתוצאות.

 

אל תמהרו לשמוח

השתלה בחולשימו לב, שפגישת הייעוץ יכולה להיות גורלית עבורכם. בחלק מהמקרים, הרופא יכול לא להסכים לבצע עבורכם את השתלת השיער. אין לכם מה להיעלב, וזאת משום שהרופא יודע להעריך את הצלחת הטיפול. במידה והוא רואה שהאזור התורם (האזור ממנו לוקחים את זקיקי השערה להשתלה) חלש מדי, ואזור ההתקרחות גדול מדי, הרופא לא יסכים לבצע את ההשתלה. הסיבה העיקרית לסירוב, היא שמירה על שמו הטוב של הרופא לפני הכול. בעולם של אינטרסים, הרופא לא יסכים לבצע השתלה שהוא מרגיש שהתוצאה עלולה להיות לא מספקת, מתוך פחד שאותו לקוח מאוכזב יפנה לשיימינג ברשתות החברתיות.

הכול כלול

כשמדובר בהשתלת שיער בחול, קיימות חברות רבות מהארץ שייקחו אתכם יד ביד לפתח המראה, וילוו אתכם לאורך התהליך. במידה ואתם אכן נוסעים לחול לעבור את ההשתלה, הדיל יכלול לרוב טיסות הלוך וחזור, לינה בבית מלון שכולל ארוחת בוקר, הסעות הלוך וחזור משדה התעופה וכן הלאה.

 

השתלת שיער בחול – כמה זה עולה לנו

השתלת שיער בחול היא לא סיפור זול, אבל בהחלט זול יותר מהארץ. בקפריסין למשל, העלות של השתלת שיער תהיה בין 8000 ₪ לבין 12,000 ₪. בתורכיה לעומת זאת, המחיר יהיה 6000-10,000 ₪. תורכיה היא בהחלט שם דבר בתחום השתלות השיער, בזכות השתלות מוצלחות ואפקטיביות.

באותה נשימה, נדגיש – הניסיון לחסוך במחיר עלול להזיק לנו. כישראלים, אנחנו לא אוהבים להרגיש פראיירים, ומנסים לחסוך היכן שאפשר. במקרים כמו השתלת שיער, זכרו שהתוצאות ילוו אותנו עוד שנים לאחר מכן. הכוונה היא, שהשתלת שיער לא מוצלחת יכולה לתת את אותותיה גם עשור לאחר ההשתלה! ולכן, סכום הכסף שחסכתם, עלול להיות בעוכריכם. אין בעיה לנסות להשיג מחיר זול, אך לא במחיר של התפשרות על איכות העבודה.

שלושת הטיפים לבחירת משתלת השיער הטובה ביותר עבור השתלת שיער בחול

  • לפני הכול, חפשו את הרשימה העולמית שכוללת את משתילי השיער המוכרים בעולם. זהו השלב הראשון לראות שהרופא אכן מוסמך. אין זו אינדיקציה עבור היכולות שלו, אלא רק על היותו רשום ומוכר.
  • כאשר אתם בוחרים רופא עבור השתלת שיער בחול, חפשו בין התמונות מקרים שדומים לשלכם. למשל, אם אתם מתקרחים באזור הפדחת, חפשו תמונות של השתלת שיער באזור הפדחת. ניתן להיעזר גם בפורומים אמריקאים. נסו ליצור קשר עם אנשים שעברו השתלת שיער באותה מרפאה, ולא אנשים שזהותם מוסתרת.
  • נציגות זמינה בארץ – לחברת השתלות שיער רצינית תהיה נציגות בארץ, שתסייע לכם להתכונן ללוות, ותיקח אתכם יד ביד בדרך לבלורית המיוחלת. לאורך הדרך עלולות להתעורר שאלות, וכיף שיש את הגב הזה ועוד בשפה העברית. לעיתים עלולים לסבול מכאבים אחרי ההשתלה, ומעבר למענה התומך, ודאו שיש מענה רפואי מקצועי שכלול בעסקת הליווי.

 

השגחה לאחר ההשתלה בחול

הימנעו בכל מחיר מחברות שמטיסות אתכם חזרה לארץ יום אחרי. אחרי השתלת השיער כדאי להישאר בהשגחה, לקבל חפיפות מתאימות על מנת למנוע מצב של זיהום בזקיקים. לעיתים יש להישאר אפילו שבוע במרפאה על מנת לקבל את הטיפול הראוי. זכרו – הבריאות הכי חשובה!

להצעת מחיר שאי אפשר לסרב:

לוגו השתלת שיער בישראל
Hair Power
Hair Power

חברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער היא בין החלוצות בישראל בתחום השתלות השיער
החברה זיהתה את הצורך של אנשים המבקשים לבצע השתלת שיער, במידע מקצועי ומסחרי, שיבטיח להם גם הצלחה של הפרוצדורה עצמה וגם שהשיער החדש בראש לא ירוקן להם את הכיס במכנסיים. HAIR POWER לא רק מייעצת לכם, אלא מארגנת עבורכם את התהליך כולו. למעשה, אפשר להתייחס לחברת HAIR POWER – ייעוץ בהשתלות שיער כאלה מרכז שמאגד בתוכו שורה ארוכה של גורמים מקצועיים המבצעים השתלות שיער וביכולתכם לבחור את הגורם המתאים לכם ביותר על בסיס הייעוץ וההכוונה שאתם מקבלים במרכז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!